#1
zommes zei:Bedankt voor je report! Erg vette locatie, ik wou dat ik erbij was.
Morrison drops is wel een vette benaming, maar dat zeg ik omdat ik fan van the Doors ben. Waarom noemden ze het zo?
Ik zou het niet weten..
Op dat moment dacht ik daar ook niet echt over na.. :P
kijk hier na 6 maanden weer es op drugsforum..
Is me report gewoon report van de maand juli geworden! THNX!