Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Helemaal geflipt. Stond er soms geen engelse beschrijving op de verpakking? Maar over het algemeen vindt ik die engelse allemaal zo gek als een deur. Dus ook niet echt verbazend dat dit gebeurt is. Wel stom hoor. Wat een sukkel."
"De meeste namen kende ik wel. Maar er zaten ook een paar nieuwe bij. Lachen man. Maar hier nog een paar die ik nog niet gezien heb. Ze komen wel uit limburg hahahahaha. Weed = Jongo Joint = Pretsigaret, Fakkel of Fax. Hash = assie. Xtc = E of schijven, knakkers Speed = thot Coke = pocco"
"Een gaaf verhaal en erg leuk omschreven, knap werk. Ik herken er dingen uit die ik zelf mee heb gemaakt. Ik ben al behoorlijk ervaren met paddo's, is ook een van mijn favourite trips. Ik ben zelf bijna een keertje bad gegaan van een zo'n klein wondervruchtje. Onderschat ze nooit. Ik had die samen met twee vrienden na een heftige capoeira training van 2 uur genomen. Gedroogde mexicaanse. Al binnen 15 min bogon die te werken. En hard ook Greetings"
"Jo ik wist dus echt niet dat maanzaad en poppyseeds het zelfde waren. Is dat wel zo??? Is er iemand die me dat kan vertellen??? Ik dacht echt dat poppyseeds groter waren."
"Leuk verhaaltje, ik heb anders ook leuke ervaringen meegemaakt op dit gebied. Ik zal er eens een verhaaltje over schrijven. Uit je bol is inderdaad een heilig boek. Er staat veel in. Is een van de weinige boeken die ik gelezen heb. lol"
"Is die dozering niet een beetje weinig??? Ik heb met hashthee geen ervaring. Wel heb ik wel eens hash gegeten. En toen nam ik meestal een gr. Dat voel je wel. Leuk om eens keertje te proberen die hashmelk, had er wel over gelezen in Uit je bol. Maar nog nooit geprobeerd. Dus dat zal er deze zomer wel van komen."
"Leuk leesmateriaal. Gave ervaring. Alleen als je iets te hard gaat is het ff wat minder. Ik weet er alles van. Met lsd kun je ook beter te weinig nemen als te veel. Ik hoop dat je een leerzame trip hebt gehad. Het klinkt wel lekker sprookjes achtig. Lijkt me best spannend in een ver land. Waar ze heel anders tegen drug's aan kijken."
"Ik heb vanalles gebruikt maar ik weet wel dat je met je poten van deze shit af moet blijfen. Er zijn genoeg andere hele lekkere soorten drugs. Zelfs al had ik alles gehad dan zou ik nooit hero nemen. Maarja je moet zelf weten wat je doet. Ik zou het NIET doen."