Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHet 'Ik heb zin in een joint!' topic

Het 'Ik heb zin in een joint!' topic

181 antwoorden
61 weergaven
18-5-2026
H
HempyLid
01-01-2024, 00:00
#1
..

Ik heb nu zooooovveeelllll ( :openmouth: ) zin in een joint he, ti's nu al 3 uur geleden sinds men laatste, ik word nu al gek, en ben nog steeds aant wachten op een vriend... :smilingimp:

Had ik maar een voorraad van een paar kilo :( :grin:
C
CeLid
01-01-2024, 00:00
#2
heb mezelf beloofd tijdnes de blok en exames niets te roken. Ik ben een week en half bezig en heb nog een maand te gaan. Ik krijg redelijk wel zin.
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#3
jij rookt er dan toch ook wel wat te veel hé..

ik heb de laatste tijd trouwnes minder zin naar weed zelf maar meer naar de gezelligheid enzo er rond

ma nu eb ik vooral zin om eens goe uit te gaan en mijn benen kapot dansen
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#4
------> nieuwe halen dus!
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#5
cunt zei:
oww kut, heb nog 1 joint tussendoor gerookt 1x, dus een klein beetje gesmokkeld :wink:
Klik om te vergroten...

nou een beetje smokkelen mag wel
c
cuntLid
01-01-2024, 00:00
#6
ik heb zin in een joint en ga zo ff langs de shop.
H
HempyLid
01-01-2024, 00:00
#7
ik heb ook wel zin in een joint, en heb geen vervoer naar shop :(
P
PkoeiaardLid
01-01-2024, 00:00
#8
3 al op... hele joint ? of delen met anderen.?
Ikke nu al 2 op.
Ongeveer 0.2gr totaal.. Ik krijg zo binnenkort een ziekte van LKS. :mrgreen:
:stoned: :stoned: :stoned:
THC is nu onderweg naar de hersenen. Lekkerrrrrrr........knetter!
M
Mindless1985Lid
01-01-2024, 00:00
#9
In m'n eentje :rolleyes: Ik ga nu bezig met nummer 4
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#10
zo hoort het ook... Je moet het niet doen voor het gevoel, maar de hele sfeer waar je in beland = omstandigheden
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#11
ik lust er ook nog wel 1!
s
spacekonijnLid
01-01-2024, 00:00
#12
en ik heb nog een beetje hasj :grin:
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#13
Is dat op tv? Ik heb d'r toch ook maar weer 1 gerookt :rolleyes:
Moet zeggen dat ik daar erg blij om ben haha

Alleen, je wordt er zo into Mariah Carey van :flushed:
j
jaceyLid
01-01-2024, 00:00
#14
Nee dank je! Ben erop uitgekeken!
s
spacekonijnLid
01-01-2024, 00:00
#15
ik rook er ff 1 , de les is al begonnen:(
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#16
haha, ik wou dat ik mee gedaan had met je :P
B
Bal0nLid
01-01-2024, 00:00
#17
Een lekker blowtje zou wel nice zijn, too bad dat ik met tentamens zit deze week :(.
E
EmoLid
01-01-2024, 00:00
#18
zou k ut niet doen :wink:
licht knetters kan nog wel soms
daarmee heb ik een keer een 6 gehaald voor adrijkskunde of dat was gewoon geluk :grin:
B
Bal0nLid
01-01-2024, 00:00
#19
Ik doe het ook niet, moet nog vrij veel doen voor microbiologie. Ach, voor wat hoort wat he :)
S
Sweet_ShadowLid
01-01-2024, 00:00
#20
Ik heb er ook wel trek in. Maar moet werken aan een presentatie. Naja als die achter de rug is dan ga ik het wel 'vieren' :)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...45678...10
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."