Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHet 'Ik heb zin in een joint!' topic

Het 'Ik heb zin in een joint!' topic

181 antwoorden
54 weergaven
18-5-2026
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#1
klopt ook! Heb eerst een wiettheetje gezet maar die werkte niet zo heel goed! Jointje heeft het wel goed gedaan :)

Voelde me idd een stuk beter, en na de wietthee in combinatie met een speciale kruiden thee viel ik gisteren om 9 uur al in slaap!

Ben nu ook een stuk minder moe+ziek...

Maja alsnog niet lekker, jointje roken maar weer dan?
E
EmoLid
01-01-2024, 00:00
#2
ok ik kom zow wel ff langs dan ben :wink:
maar blowen als je ziek bent kan soms goed vallen bij mij soms ook niet :cry:
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#3
als je ziek bent en je blowt zit je 3x zo snel scheef.. zlefde met alcohol trouwens.. trouwens na al dit joint gepraat krijg ik er wel zin in.. maar ik was zowat ongeveer gestopt en ik ga proberen niet te blowen tot na de examens nu
F
Freaky_SLid
01-01-2024, 00:00
#4
Nee, voel me nog steeds waus van vannacht...komt meer door de alcohol eigenlijk.
E
EmoLid
01-01-2024, 00:00
#5
ik heb wel weer zin in een jointje :)
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#6
en anders ik wel...

En ik heb zin iets van de smartshop te proberne :P Maja emo vind t te koud om te gaan :P
E
EmoLid
01-01-2024, 00:00
#7
ja het sneeuwt t is glad... kben al een keer verkleumd (met de ochtendkrant lopen) ik vind het wel leuk geweest hoor :P
p
platypusLid
01-01-2024, 00:00
#8
sneeuw is idd een succes, flesje rum snel opdrenken en dan een café in!
M
Mac...Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Nee vandaag geen joint voor Mac...
Mac... gaat weer ouderwets zuipen. Zal ook vast wel weer een update komen morgen in mijn schijttopic.

*off-topic*
Heb er trouwens echt zin in. Moet nog gaan sneeuwen hier, zou iig deze kant op komen. Denk dat we nog wel wat lol gaan hebben in de sneeuw :grin:
E
EmoLid
01-01-2024, 00:00
#10
vanavond wel weer jointje roken in de sneeuw :)
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#11
hahah man, jullie waren er net gisteren en jullie waren al weer vertrokken!

Ries en ik hebben met z'n 2en alsnog een geweldige nacht gehad in de sneeuw :grin: :stoned:
E
EmoLid
01-01-2024, 00:00
#12
jaa,, het was koud :cry:
maar op weg naar huis kwam ik frank nog tegen
dus daar heb ik ook maar een hasj jointje mee gerookt :)
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#13
hehe, die frank blowt gewoon nog iedere week, hij wil het allen niet toegeven :)
E
EmoLid
01-01-2024, 00:00
#14
hehe hij geeft het wel toe hoor :wink:
c
cuntLid
01-01-2024, 00:00
#15
Hempy zei:
ik heb ook wel zin in een joint, en heb geen vervoer naar shop :(
Klik om te vergroten...
das wat minder .. geen plaatselijk dealertje in belgie dan?
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#16
ja ik weet t dus nog niet wel/niet/wel/niet :confused:
H
HempyLid
01-01-2024, 00:00
#17
jwl maar wil hem niet bellen, die zaagt verschrikkelijk :grin:
B
BombSkiLid
01-01-2024, 00:00
#18
ik heb echt GEEN ZIN in een joint..

vieze tabaksrokers :openmouth: :kots:
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#19
nou ik wel en ben er nu 1 aan t draaien, ff stoom afblazen :stoned:
c
cuntLid
01-01-2024, 00:00
#20
ik heb vanmiddag wat wietjes gehaald .. vanavond gewerkt dus geen kans gehad om er van te genieten .. doen we morgen weer!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123456...10
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."