Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHet 'Ik heb zin in een joint!' topic

Het 'Ik heb zin in een joint!' topic

181 antwoorden
62 weergaven
18-5-2026
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#1
hahah man, jullie waren er net gisteren en jullie waren al weer vertrokken!

Ries en ik hebben met z'n 2en alsnog een geweldige nacht gehad in de sneeuw :grin: :stoned:
E
EmoLid
01-01-2024, 00:00
#2
jaa,, het was koud :cry:
maar op weg naar huis kwam ik frank nog tegen
dus daar heb ik ook maar een hasj jointje mee gerookt :)
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#3
hehe, die frank blowt gewoon nog iedere week, hij wil het allen niet toegeven :)
E
EmoLid
01-01-2024, 00:00
#4
hehe hij geeft het wel toe hoor :wink:
c
cuntLid
01-01-2024, 00:00
#5
Hempy zei:
ik heb ook wel zin in een joint, en heb geen vervoer naar shop :(
Klik om te vergroten...
das wat minder .. geen plaatselijk dealertje in belgie dan?
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#6
ja ik weet t dus nog niet wel/niet/wel/niet :confused:
H
HempyLid
01-01-2024, 00:00
#7
jwl maar wil hem niet bellen, die zaagt verschrikkelijk :grin:
B
BombSkiLid
01-01-2024, 00:00
#8
ik heb echt GEEN ZIN in een joint..

vieze tabaksrokers :openmouth: :kots:
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#9
nou ik wel en ben er nu 1 aan t draaien, ff stoom afblazen :stoned:
c
cuntLid
01-01-2024, 00:00
#10
ik heb vanmiddag wat wietjes gehaald .. vanavond gewerkt dus geen kans gehad om er van te genieten .. doen we morgen weer!
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#11
hehe, lekker puur hasj/wiet jointje gedraaid. Eerst paar biertjes drinken, ff naar buiten, en flodder in amerika kijken! :grin:
A
Angel Of DeadLid
01-01-2024, 00:00
#12
damn zit 0wk al in tentamen week.. :cry: egt fucked up is dat...mjah voel me dr wel idd slimmer door hihi :P
mjah moet maar nie te vaak doen....

Damn heb dr wel zin in een nu..pffff

kusjjs
R
RandomDude123Lid
01-01-2024, 00:00
#13
Vanavond overwerken, en ik heb zo'n om daarna op de terugweg een joint te roken. Helaas niets bij me. :(
A
Angel Of DeadLid
01-01-2024, 00:00
#14
damn heb dr weer zin in een denk dak ff gauw ff eentje ga laten draaie want kan ut zelf nie..whahaha

kusjj

:smoke:
s
spacekonijnLid
01-01-2024, 00:00
#15
ik wil ook een joint!!!!!!!!
maar dat komt straks pas :)
W
WaterpijpLid
01-01-2024, 00:00
#16
Wat klinkt dat toch heerlijk, sta je op bus te wachten, wat altijd heel saai is. Heb je een junko die je vermaakt... nou ja.. die van jouw kan je niet junkos noemen, maar tsja.. hoe noem je een joint die heel dun is :P

Edit: maar wel almost pure :grin:
P
PkoeiaardLid
01-01-2024, 00:00
#17
Ik stem op JA.
En straks neem ik een jointje. :mrgreen:
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#18
net een achter de kiezen :smoke:
c
cuntLid
01-01-2024, 00:00
#19
ik niet, heb er ook niet echt behoefte aan momenteel.
ga het weekend lekker paar bluntjes roken :stoned:
R
RandomDude123Lid
01-01-2024, 00:00
#20
EEEEEEEEEEHHKKK

Ik heb zo'n zin!

Maar ik probeer zo weinig mogelijk doordeweeks te smoken, en ik heb maandag ook al wat gesmoked.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...5678910
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."