#1
hahah man, jullie waren er net gisteren en jullie waren al weer vertrokken!
Ries en ik hebben met z'n 2en alsnog een geweldige nacht gehad in de sneeuw

Ries en ik hebben met z'n 2en alsnog een geweldige nacht gehad in de sneeuw


das wat minder .. geen plaatselijk dealertje in belgie dan?Hempy zei:ik heb ook wel zin in een joint, en heb geen vervoer naar shop![]()






"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."