Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHet 'Ik heb zin in een joint!' topic

Het 'Ik heb zin in een joint!' topic

181 antwoorden
58 weergaven
18-5-2026
W
WaterpijpLid
01-01-2024, 00:00
#1
Obsessed zei:
Heb al een paar weken zin in een lekkere joint. Probleme is dat k geen geld heb :grin: Anders zat k hier nu lekker chill
Klik om te vergroten...

Ja dit is altijd een klote reden :(
E
EmoLid
01-01-2024, 00:00
#2
alleen maar voor de smaak :grin:
ik weet het
zelfde hierzo :wink:
E
EmoLid
01-01-2024, 00:00
#3
wel iets in die richting iig
je bedoelt toch die wiet versterker ?!
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#4
ja, die bloemen met een analoge werking :)
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#5
mmm, ik kan mss gaan krantenlopen zaterdag
:P
E
EmoLid
01-01-2024, 00:00
#6
vrijdag is chris alleen thuis
*uhm uhm* mooie gelegenheid lijkt mij :grin:
zeg ochtendkrant dan wel ff af voor een keertje !
E
EmoLid
01-01-2024, 00:00
#7
ja maar bij chris kan het tot 3 uur
dus ik weet niet hoor :wink: of je daarna nog trekt om kranten te lopen :P
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#8
SpacingBen zei:
daarom maar is ff dat spul bij de smart shop gaan halen :)

Hoe heet het nou? Loetina nee, leotus nee naja gotver :P
Klik om te vergroten...
Blue lotus....
bij veel smartshops kan je dat niet kopen hoor, je kan zeker even gaan kijken. Maar de dingen die ze bij azarius verkopen, verkopen ze niet bij alle smartshops
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#9
mathijs zei:
SpacingBen zei:
daarom maar is ff dat spul bij de smart shop gaan halen :)

Hoe heet het nou? Loetina nee, leotus nee naja gotver :P
Klik om te vergroten...
Blue lotus....
bij veel smartshops kan je dat niet kopen hoor, je kan zeker even gaan kijken. Maar de dingen die ze bij azarius verkopen, verkopen ze niet bij alle smartshops
Klik om te vergroten...

Dan moet ik regelen dat iemand die 18 is het ff voor me haalt :)

Enneh @ emo, om 3 uur zijn de kranten er wel vaak :) Opzich heb ik geen probleem met snachts te lopen, maja ook niet met daarna naar me bedje toe te gaan :)
E
EnigmatiqueLid
01-01-2024, 00:00
#10
mmm..joint
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#11
mmm, ok :) En wat is daar de reden van?

Niet te veel zuipen dan he? :P
c
cuntLid
01-01-2024, 00:00
#12
ben nu m'n laatste aan het draaien voor de komende weken .. tot oud & nieuw geen drugs (op alcohol en sigaretten na..) voor mij..
K
Kevin_Lid
01-01-2024, 00:00
#13
Eeey me 1e berichtje :sunglasses:

ik heb een weddenschap met vriend van me
ik blijf vd wiet af tot oud & nieuw en hij vd drank
hij is zwaar addict!

ik ben al sinds 1 dec clean
maar nu heb ik wel trek in jointje....
S
Sweet_ShadowLid
01-01-2024, 00:00
#14
Wat als een van jullie de weddenschap verliest?

Succes ermee trouwens :)

En neen ik heb nu geen trek in een joint :wave:
K
Kevin_Lid
01-01-2024, 00:00
#15
Sweet_Shadow zei:
Wat als een van jullie de weddenschap verliest?

Succes ermee trouwens :)

En neen ik heb nu geen trek in een joint :wave:
Klik om te vergroten...

we hebben niet echt afgesproken wat er dan gebeurd
meer om de eer :wink:
ik hou het denk ik wel vol, ben niet zo'n 'erge' blower :sunglasses:
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#16
Kevin_ zei:
Emo zei:
SpacingBen zei:
Ik heb slechts 1 heis genomen en voel m al goed :)
Misschien ga ik dat wel vaker doen hehe, gewoon 1 heis en dan weer ff uurtje wachten :hearteyes:

@ emo

Ik werd niet para toen ik digna voor het eerst zag, maarja had een hele spacecake op en voelde me gewoon goed :) Van spacecake word ik sowieso minder para :)

Digna was eigenlijk best wel leuk om stoned mee te zijn :grin:
Klik om te vergroten...

nja ik heb het heel vaak wel dat ik gewoon parraa word als mensen niet knetter zijn en ik wel en ik ze voor het eerst zie
gelukkig was dat met digna niet het geval :grin:
Klik om te vergroten...

wtf ik ken haar!
hoe kennen jullie haar??
als we het iig over dezelfde hebben
zal wel niet zijn dat er zoveel digna's in apeldoorn wonen :rolleyes:
gymnasium?
Klik om te vergroten...

LOL, we hebben het over dezelfde digna! Digna is ook wel zo'n mmmm, hoe zal ik het noemen? naja, een naam voor iemand op het gymnasium :)

Maareh, hoe ken je haar, zit je ook op het gymnasium?
K
Kevin_Lid
01-01-2024, 00:00
#17
Emo zei:
SpacingBen zei:
Ik heb slechts 1 heis genomen en voel m al goed :)
Misschien ga ik dat wel vaker doen hehe, gewoon 1 heis en dan weer ff uurtje wachten :hearteyes:

@ emo

Ik werd niet para toen ik digna voor het eerst zag, maarja had een hele spacecake op en voelde me gewoon goed :) Van spacecake word ik sowieso minder para :)

Digna was eigenlijk best wel leuk om stoned mee te zijn :grin:
Klik om te vergroten...

nja ik heb het heel vaak wel dat ik gewoon parraa word als mensen niet knetter zijn en ik wel en ik ze voor het eerst zie
gelukkig was dat met digna niet het geval :grin:
Klik om te vergroten...

wtf ik ken haar!
hoe kennen jullie haar??
als we het iig over dezelfde hebben
zal wel niet zijn dat er zoveel digna's in apeldoorn wonen :rolleyes:
gymnasium?
s
spacekonijnLid
01-01-2024, 00:00
#18
LOL
:grin: al die alle apeldoornse drugs gebruikers hier
K
Kevin_Lid
01-01-2024, 00:00
#19
SpacingBen zei:
LOL, we hebben het over dezelfde digna! Digna is ook wel zo'n mmmm, hoe zal ik het noemen? naja, een naam voor iemand op het gymnasium :)

Maareh, hoe ken je haar, zit je ook op het gymnasium?
Klik om te vergroten...

Ja ik ga best wel veel met haar om op school :grin:
Maar ik wist helemaal niet dat ze ook blowde :openmouth:
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#20
Kevin_ zei:
SpacingBen zei:
LOL, we hebben het over dezelfde digna! Digna is ook wel zo'n mmmm, hoe zal ik het noemen? naja, een naam voor iemand op het gymnasium :)

Maareh, hoe ken je haar, zit je ook op het gymnasium?
Klik om te vergroten...

Ja ik ga best wel veel met haar om op school :grin:
Maar ik wist helemaal niet dat ze ook blowde :openmouth:
Klik om te vergroten...

Doet ze ook helemaal niet :)

En ik heb haar eigenlijk pas 3 keer ontmoet eigenlijk :cry:
Het lijkt me best wel een heel aardig meisje!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...678910
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."