Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Coebergh,.. , Safari kan ik ook wel mee leven"
"Yann Tiersen.. werkt rustgevend"
"Mindless Self Indulgence - Stupid Mother Fucker"
"Watspassiert, blijft leuk, k moet weer even het gevoel vasthouden nadat ik met mijn favoriete duitsers heb gemsn'd"
"Ja maar dat was niet de rede dat ik opgepakt was"
"ketamine, niks meer over te zeggen dan goedkope troep, neem een gwoon snuifje,..vind ik..."
"caatje zei: Jonirsz zei: ketamine, niks meer over te zeggen dan goedkope troep, neem een gwoon snuifje,..vind ik... Klik om te vergroten... ben je ook 15 Klik om te vergroten... -ahum- nee 14"
"Ik moet een vergelijkende beschrijving maken voor Nederlands, en nu wilde ik het gaan doen over de voor en na delen van zelf kweken en de coffeshop. K heb al een aantal dingen op een rijtje gezet. Hebben jullie nog dingen waar van je denkt dat je mij kan helpen?"
"Ik heb gewoon een beetje de standaard dingen op een rijtje gezet.. -Voordelen shop: Geen verzorging aan de plant. Voogedraaide (voor de luie mensen onder ons ) Veel verschillende soorten -Nadelen shop: Niet meer dan 5 gram (18 jr) 2 gram (16 jr) Legetimatie verplicht. Openingstijden. -Voordelen zelf kweken: 'Gratis' Verkopen (winst maken) Weet kwaliteit van de wiet. Blowen wanneer je maar wilt. -Nadelen zelf kweken: Water/stroom kosten, tijd, moeite. Meer dan 5 planten is illegaal."
"Lana zei: Volgens mij kun je bij de shop op je 16e jaar gewoon 0 gram halen hoor. Klik om te vergroten... ik bedoel dat je op je 16de maar 2 gram op zak mag hebben. Omdat je anders door gaat dealen. bij zo'n kleine hoeveelheid is de kans daarop minder."