Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsKan je draaien?

Kan je draaien?

100 antwoorden
32 weergaven
18-5-2026
B
BombSkiLid
01-01-2024, 00:00
#1
nope ik kan niet draaien, rook ook alleen puur dus vandaar

mocht je interesse hebben in wat vage joints maken check:
http://bombski.goddeloos.nl/p39.htm
W
WaterpijpLid
01-01-2024, 00:00
#2
Kan wel goeie normale joints draaien, maar dat soort fratsen als tulpen.. nee, die vind je niet in mijn handleiding :wink:
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#3
Een tulp is erg simpel. Vrijdag gedaan :grin: Ik draai prima joints, binnestebuiten wordt moeilijker trouwens.
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#4
draai ze snel en vaak dun. Maar de nabewerking duurt wel ff :P

Tulp leek mij moeilijk maar is dus makkelijker dan een normale joint!
c
cuntLid
01-01-2024, 00:00
#5
ik draai voor mezelf alleen normale en binnenste buiten begint ook enigzins te lukken nu.. de rest van die dingen laat ik aan anderen over.
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#6
Binnestebuiten is nie moeilijk, als je normaal kan draaien moet je dat ook wel kunnen. :wave:
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#7
Tulp stelt geen reet voor, binnestebuiten klinkt ook moeilijker dan het is. En ja normale lukken me ook wel. Bij windmills en dat soort flauwekul trek ik echter wel de grens.
P
PkoeiaardLid
01-01-2024, 00:00
#8
Gewone jointjes maken kan ik wel ...
Binnestebuiten gedraaid?, nee. ik hou alleen maar simpele jointje.
:stoned: :stoned:
s
spacekonijnLid
01-01-2024, 00:00
#9
idd geen goede verdeling van tabac en hasj :P of teveel hasj bij elkaar zodat het aan elkaar smelt.

maarja mierengeneuk natuurlijk
F
FriskoLid
01-01-2024, 00:00
#10
Deranged zei:
Binnestebuiten is nie moeilijk, als je normaal kan draaien moet je dat ook wel kunnen. :wave:
Klik om te vergroten...
idd :)
tulpen en shit vind ik gezever,een gewone joint is het beste!!! :grin:
E
Elektronik_dynamiteLid
01-01-2024, 00:00
#11
ik kan wel redelijk draaien ja.. maar al die bullshit zoals tulpen windmills etc etc hoeft voor mij niet. het liefst een chill jointje of een turkse waterpijp
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ik ga dr nou een draaien. :beer:
P
PkoeiaardLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ik ga straks ook een lekkere jointje draaien. :stoned:
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#14
net een lekkere sticky op :)
M
Mindless1985Lid
01-01-2024, 00:00
#15
Elektronik_dynamite zei:
ik kan wel redelijk draaien ja.. maar al die bullshit zoals tulpen windmills etc etc hoeft voor mij niet. het liefst een chill jointje of een turkse waterpijp
Klik om te vergroten...

Quoted for truthery ^^
B
Bal0nLid
01-01-2024, 00:00
#16
Ik ben geen meesterdraaier, maar ik krijg ze wel altijd netjes in elkaar gerold. :)
E
Elektronik_dynamiteLid
01-01-2024, 00:00
#17
ik kan alleen niet draaien met candys op dan gaat ze "zigzaggen" als het ware :P
S
Sweet_ShadowLid
01-01-2024, 00:00
#18
kan het niet, maar eigenlijk wil ik het wel kunnen :P
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#19
Ik wil het je wel leren? :)
A
AnonymousLid
01-01-2024, 00:00
#20
Hey, de vraag van vandaag...

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123456
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."