Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHoe fix jij je joint?

Hoe fix jij je joint?

41 antwoorden
13 weergaven
18-5-2026
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik draai mijn joints nooit. Ik vouw ze meestal dicht...Dit kwam eerst omdat ik gewoon niet kon draaien en vouwen makkelijker gaat. Nu kan ik opzich wel draaien, maar dan kan je minder precies de dikte aangeven. En zeker als je, zoals ik, het liefst een zo dun en strak mogelijke joint rookt, is het met vouwen makkelijker.
Hoe draaien jullie je J?
O
Osi`Lid
01-01-2024, 00:00
#2
dichtdraaie natuurlijk. Kan ze allebei, maakt nie uit voor mij infeite
L
LanaLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik draai ´m dicht. Lekker wat zooi erin, goed verdelen en draaien maar.
:smoke:
x
xtazLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik draai m'n j's.
f
frapannnLid
01-01-2024, 00:00
#5
Een joint kunt ge toch ni echt vouwen...
Ik draai die gewoon dicht.
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#6
Dichtdraaien, volgens mij zou die helemaal mislukken als ik aan het vouwen ging.
W
WeednatorLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik draai m'n joint altijd . Heb er juist nog eentje gedraaid , rustig opgerookt en direct verder studeren :stoned: .
j
jopioLid
01-01-2024, 00:00
#8
vouwen :confused:
vaag idee, ik draai ze gewoon
M
MetaalKonijnLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ook hier draaien.
f
flashkopLid
01-01-2024, 00:00
#10
draaien :) :stoned: :wave:
I
ImkeLid
01-01-2024, 00:00
#11
Eerst draaien en dan vouwen.
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#12
Binnenstebuiten; dus sowieso draaien want binnenstebuiten vouwen kan geloof ik helemaal niet. Ik vind het zelf smaakvoller, makkelijker (ja dat meen ik).. en als je vloe op is kan je altijd nog een plakrandloos afscheursel gebruiken om mee te draaien :wink:.
l
lotLid
01-01-2024, 00:00
#13
als ik een joint draai dan draai ik ook
S
Static SearchLid
01-01-2024, 00:00
#14
wat bedoel je met vouwen?
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#15
azgaza zei:
Binnenstebuiten; dus sowieso draaien want binnenstebuiten vouwen kan geloof ik helemaal niet. Ik vind het zelf smaakvoller, makkelijker (ja dat meen ik).. en als je vloe op is kan je altijd nog een plakrandloos afscheursel gebruiken om mee te draaien :wink:.
Klik om te vergroten...

Jahoor. Je kan wel inside/out vouwen :) Doe het zelf ook vaak.
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#16
van vouwen heb ik nooit gehoord :confused:
draaien dus :wave:
Z
ZI09Lid
01-01-2024, 00:00
#17
Wie is vouwen en wie is draaien?
Z
ZI09Lid
01-01-2024, 00:00
#18
Als in:

vloei neerleggen, tip+spul erin gooien, wat op en neer draaiden met de vloei om het op 1 lijn the krijgen, dan een vouwtje zodat je de rest van de vloei erover kan doen, en dan dicht likken?
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#19
Dat je het vloeitje zegmaar onder de plakrand vouwt.
s
slunseLid
01-01-2024, 00:00
#20
ik denk dat veel mensen zich vergissen met dat vouwen :grin: je hebt het toch over toeplooien hé? dat doe ik ook meestal, lukt idd beter om ze lekker strak te krijgen

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."