#1
Zo een dikke amerikaan blaas je met een Leopard tank nog moeilijk weg manxtaz zei:Het zijn volgens mij Amerikanen die in Amsterdam dit clipje gemaakt hebben.
Ach, moest ik nog smoren, ik blaas ze zo weg.![]()

Zo een dikke amerikaan blaas je met een Leopard tank nog moeilijk weg manxtaz zei:Het zijn volgens mij Amerikanen die in Amsterdam dit clipje gemaakt hebben.
Ach, moest ik nog smoren, ik blaas ze zo weg.![]()

ZI09 zei:Zo een dikke amerikaan blaas je met een Leopard tank nog moeilijk weg manxtaz zei:Het zijn volgens mij Amerikanen die in Amsterdam dit clipje gemaakt hebben.
Ach, moest ik nog smoren, ik blaas ze zo weg.![]()
![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."