#1
zelf nooit last van gehad, maar een vriend van me heeft er wel soms last van ![:confused:]()

Een goed moment om even te kappen met blowen als je het mij vraagtbarry zei:ik wordt tegenwoordig altijd para als ik alleen blow
echt raar, begin ik gefluister in de gang te horen, schimmen buiten te zien
heb 1 keer gehad dat ik para werd met een maat van me erbij, dacht voortdurend datie m'n weed wou pikke en dat hij mensen had opgebeld om achter de hoek van de straat mijn weed te pikken.
en nog eens een keertje dat ik mensen hoorden die er niet waren
Manee, zal wel niet, ik hoor ook af en toe stemmen die er niet zijn, maar meestal zijn dat geluiden die zo op stemmen lijken.Jadi zei:Een goed moment om even te kappen met blowen als je het mij vraagtbarry zei:ik wordt tegenwoordig altijd para als ik alleen blow
echt raar, begin ik gefluister in de gang te horen, schimmen buiten te zien
heb 1 keer gehad dat ik para werd met een maat van me erbij, dacht voortdurend datie m'n weed wou pikke en dat hij mensen had opgebeld om achter de hoek van de straat mijn weed te pikken.
en nog eens een keertje dat ik mensen hoorden die er niet waren
Ik zou het wel weten als ik er stemmen van zou horen en schimmen van zou zien :P
Hoop niet voor je dat je (onbewust) een beetje aangelegd bent voor schizofrenie.
st an zei:alleen paffen suckt gewoon : ]
MetaalKonijn zei:st an zei:alleen paffen suckt gewoon : ]
Is juist geniaal, lekker nadenken, en genieten van de stilte. Met veel mensen blowen is soms juist erg vermoeiend. :P
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."