Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"toen ik nog niet zolang blowde kreeg ik ook regelmatig angstaanvallen. meestal als ik de trap opliep , voelde ik alsof er iemand achter mij stond :/ of plots kippenvel krijgen en het gevoel dat er geesten rondom u zijn maar voor de rest chille"
"kheb ook eens ergens gelezen dat je thc kan kopen. ( een spuitbus of een flesje dacht ik ) wat kan je daarmee aanvangen ? en welk nut heeft het"
"hallo, Eerst en vooral. Als je bij soms niet begrijpt. Dan is het waarschijnlijk omdat ik Belg ben het zit dus zo : ik blow momenteel een jaar en half. ik rook elke dag mijn jointjes. Zeker 2 per dag maar dat kan ook oplopen tot meer Maar een xxx aantal maanden word ik niet echt meer stoned. Als ik weed koop, de eerste 2 jointjes dat ik rook voel ik mij stoned. En de rest van de weed voel ik echter niets meer van of toch bijna niets. Aan de kwaliteit zal het waarschijnlijk niet liggen, want ik heb meestal weed uit de smart/headshop. Mijn vrienden blowen ook een aantal jaren meer dan mij en zij worden nog altijd stoned. En blowen ook aantal joints per dag. Dag in dag uit. Ik heb al veel informatie gelezen over cannabis, en kwam hier en daar tegen dat je niet steeds meer hoeveelheid in je joint moet doen om stoned te geraken. Mensen die dit probleem ook hebben ?"
"blunds met alleen weed is mogelijk aangezien de blund drooge bladeren zijn. een normale joint doe ik een klein beetje tabbak bij, anders moet ik om de 5sec mijn aansteker nemen. is gewoon kwestie van goesting denk ik. voor mij speelt het geen rol de hoeveelheid"
"gisteren voor de eerste keer speed gesnoven. ik een halve gram en een maat van mij een halve gram. het was roze, en na enkele minuten voelde ik mij toch al actief worden. het lijntje ging niet zo vlot door de neus ( soms in 2x ) na een 15tal minuten hadden we onze 2de lijntje opgenoven. en dan daarna een ritje gaan maken. alles was op dit moment zeer ok. na een half uurtje ongeveer hadden we onze 3de lijn getrokken. die ik beter niet had gedaan. de eerste half uur enzo viel het nog best mee. maar toen mijn maat mij thuis afzetten moest ik plots dringend naar het wc. ik liep zo snel mogelijk als ik kon naar het toillet en toen ik wou plassen kwam er geen druppel uit. terwijl er toch een hoge druk achter stond. korte tijd later lag ik op bed.toen ik iets op mijn bureau wou oppikken voelde ik mij plots draaierig en begon erg te zweten. ik had nog net kunnen vertellen tegen mijn vriendin dat ik weg ga draaien. en kort daarna werd ik wakker in mijn bed. enkele seconden weg geweest ok, ik voelde mij terug een stuk beter. iets later toen ik terug kwam van de videotheek voelde ik mij plots niet goed. begon erg te zweten , misselijk en een beetje overgeven. na het overgeven voelde ik mij een stuk beter. maar wat ik raar vind. ik heb mijn eerste lijn om 9u smorgens gesnoven. de 2de een kwartier later. en de 3de een half uur later. en al die effecten dat ik heb gekregen, waren een X aantal uur verder. en er zat ook altijd een grote tijd tussen wanneer ik mij slecht begon te voelen. maar wat ik ook raar vind. ik ben gisteren opgestaan om 5u smorgens. om 9u ben ik beginnen te snuiven. ( 3 lijnen ) maar na ongeveer 8u is de werking toch uitgewerkt ? het is nu de volgende dag, maar ik heb nog steeds geen oog dicht gedaan. en ik voel ook geen slaap. binnen 2 uur is het 24u geleden dat ik heb gesnoven. dus normaal zou ik toch al lang moe moeten zijn? mijn eetlust is ondertussen al een aantal uur terug dus dat is geen probleem meer zou het kunnen dat straks de problemen opkomen tijdens mijn werk? want ik heb een tamelijke zware dag en zou niet graag willen dat het dan op dit moment los barst"
"JewCookie zei: nee, helemaal de eerste keer een halve gram zal het veeel langer dan 8 uur duren voor je weer slaapt.. mocht je een beetje moe worden, zal je waarschijnlijk ook nog lang niet kunnen slapen.. ik weet niet wanneer je moet werken maar als je dan je afkick krijgt zou ik je maar ziek melden.. Klik om te vergroten... ik weet niet of ik momenteel aan het afkicken ben. ik voel mij goed. eigenlijk beter dan normaal. intussen is het al ongeveer 26uur geleden dat ik heb gesnoven. zou ik dan die afkick verschijnselen nog krijgen ? of hangt het af van persoon tot persoon... het enigste dat ik nu nog wel ondervind is dat mijn ogen nog steeds tamelijk open staan. en ik oefen zonder te beseffe steeds druk uit op mijn tanden. ( tegen elkaar plaatsen ) maar voor de rest voel ik mij ok"
"JewCookie zei: wuhah nee dat komt zeker weten nog, als de speed is uit gewerkt, en je gaat slapen.. dan weer wakker worden dan blijf je meestal actief etc, maar als dat ook weg is, komt je afkick pas echt, moe brak en gesloopt.. je hebt nergens zin aan, en van werken ben ik bang dat je beter niet heen kan gaan.. mja je merkt het vanzelf wel.. :P Klik om te vergroten... hmmm... en dat heet dan pepmiddel.... mja, ik zal het wel ondervinden zeker. merci"
"TY op moment voel ik mij nog prima. daarnet een hamburger gaan eten en dan een joint gerookt maar ik ben nog steeds niet moe. wel een beetje loom maar dat is van de weed ik ben nu ongeveer 35uur wakker. mijn laatste lijn is ongeveer 26uur geleden. ik veronderstel dat ik toch deze avond in slaap zou moeten vallen. of liefst iets vroeger want ik heb een zware dag op het werk. maar een echte afkick gevoel heb ik nog niet gehad. ( denk ik toch ) wel zet ik nog steeds mijn tanden tegen elkaar. niet knarstanden maar gewoon tegen elkaar en een beetje duwen. mijn ogen zijn nog steeds ietsjes groter dan normaal. ik merk dat, omdat normaal mijn rechter oog van sinds mijn geboorte iets meer toe is dan mijn linker oog. en als ik een joint rook zie je het nog harder. en nu zie je helemaal niks ach ja... het enigste wat ik wil is dat ik rond de avond moe zou worden zodat ik terug mijn normale nacht rust heb."
"yep. half 9 tot 16"
"JewCookie zei: k denk dat je je morgen ziek meld.. of te brak op je werk komt.. Klik om te vergroten... ik zal het u weten te vertellen"