Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsAngstaanvallen

Angstaanvallen

41 antwoorden
14 weergaven
18-5-2026
s
sjaaktrekhaakLid
01-01-2024, 00:00
#1
Heb het behoorlijk ernstig gehad een aantal keren. Tot achtervolgingswanen aan toe.

Reden dat ik gestopt ben met blowen en leukere drugs ontdekt heb.
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#2
nooit last van gehad
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#3
Het zit tussen de oren maar je hebt er niet altijd vat op. Als ik een joint rook zonder andere drugs dan ben ik vaak een echte doom-denker (meestal als ik alleen ben of in bed lig). Alles is kut, ik haal oude koeien uit de sloot en ga daar over liggen malen. Dan kun je wel zeggen; denk aan iets vrolijks, iets leuks maar dat gaat bij mij niet op.
y
yellowmoonLid
01-01-2024, 00:00
#4
need^weed zei:
paranoia is in mij ogen, een bangeschijterd, je bent gewoon bezig jezelf bang (gek) te maken. Zoiets zit allemaal tussen je oren :rolleyes:
Klik om te vergroten...

nou het is niet altijd zo als ik paranoia ben weet ik gewoon dat het allemaal tussen me oren zit en probeer ik gewoon te genieten

gewoon wanneer angstaanvallen komen moet je gewoon niet proberen het weg te denken maar proberen ervan te genieten gewoon weten dat het eigenlijk niets is
M
Me~plantu~isme~moatLid
01-01-2024, 00:00
#5
para worden is bij mij meestal dingen horen die er niet zijn.
bv. mijn gsm horen op een doffe manier en vooral: histerische misvormde gameboygeluiden. scary, hou ik mn oren dicht dan hoor ik het ng gedempt..
f
frapannnLid
01-01-2024, 00:00
#6
It's all in your head
w
wiet busjeLid
01-01-2024, 00:00
#7
ik heb alleen angst gevoelens van (sterke) space-cake gehad.
zag dan in schaduwen ogen en mensen ensow.

met wiet roken zelf heb ik dat nooit. maar ik preferer oiok zeker het roken boven het eten, veel vrolijker actiever en leuker :)
M
MetaalKonijnLid
01-01-2024, 00:00
#8
Me~plantu~isme~moat zei:
histerische misvormde gameboygeluiden.
Klik om te vergroten...

Haha, dúde.

Ik hoor zelf af en toe heel zacht muziek, en ook nummers die ik herken, terwijl er helemaal geen muziek afgespeeld wordt. Dan besef je dat je jezelf loopt te fokken, insane zooi :mrgreen:
F
FreezingLid
01-01-2024, 00:00
#9
Gisteravond waren we bij een vriend thuis, hij was alleen, dus wiet gerookt etc. maar 1 jonge wat erbij was mag van de ouders van die jonge wat alleen thuis was neit omgaan met die jongen. dus die was de hele tijd aant trippe en dacht dat hij allemaal dingen hoorde, word je vanzelf gek van. niemand durfde op een gegeven moment meer naar onder etc. vet irritant ( we waren op zolder nl. )
A
AcraLid
01-01-2024, 00:00
#10
toen ik nog niet zolang blowde kreeg ik ook regelmatig angstaanvallen.
meestal als ik de trap opliep , voelde ik alsof er iemand achter mij stond :/

of plots kippenvel krijgen en het gevoel dat er geesten rondom u zijn

maar voor de rest chille
m
magikLid
01-01-2024, 00:00
#11
MetaalKonijn zei:
Me~plantu~isme~moat zei:
histerische misvormde gameboygeluiden.
Klik om te vergroten...

Haha, dúde.

Ik hoor zelf af en toe heel zacht muziek, en ook nummers die ik herken, terwijl er helemaal geen muziek afgespeeld wordt. Dan besef je dat je jezelf loopt te fokken, insane zooi :mrgreen:
Klik om te vergroten...

Ik hoor ook vaak muziek als ik lig te blowen op mijn kamer, terwijl er helemaal geen muziek is. Raar, maar wel aangenaam.
d
davinhoLid
01-01-2024, 00:00
#12
"I got this feeling in my head" :sunglasses:
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#13
Dat heb ik echt nog nooit gehad, paranoia/angst op wiet.
Sterker nog; als ik bang ben en ik rook een joint gaat het zelfs weg.
p
paupieLid
01-01-2024, 00:00
#14
zelf nooit last van gehad, maar een vriend van me heeft er wel soms last van :confused:
I
ImkeLid
01-01-2024, 00:00
#15
Heb ik wel eens gehad ja.. echt een eng gevoel en helemaal in paniek raken enzo.. echt over vanalles zitten piekeren, misselijk worden en het heel warm krijgen enzo.
B
BewildLid
01-01-2024, 00:00
#16
Ja, ik heb soms ook wel is zo van die angstaanvallen, als ik school zit tijdens mijn stoney tijd, of als ik thuis en iedereen thuis is, maar voor de rest niet echt :P .

Maar het fenomeen muziek horen terwijl er helemaal geen muziek is ken ik maar al te goed :beer:
W
WeednatorLid
01-01-2024, 00:00
#17
Dit heb ik ook al wel eens meegemaakt , best grappig achteraf .
s
shihuandgiLid
01-01-2024, 00:00
#18
vandaag naar maastricht afgereisd, kameraad van me was onder invloed van paddo's en ik had een puur jointje gedraaid, en gerookt,

en het was dan nog eens carnaval, al die gekke mensen al in hun kleurrijke kleding(lijkt me wel tof voor mijn kameraad zijn trip, wat ie eigenlijk niet had, want hij had twee porties binne :openmouth: en voelde niets buite beetje felle kleuren, op hawaiiaanse paddo's)


en ineens kreeg ik het....

er achtervolgen mij flikken, ik kei angstig gereageerd, men kameraad kreeg al schrik van mijn houding, en ik wilde wegrennen,

en al eerder 2 levenloze junkies gezien ( je kon gwn in zijn ogen kijken en niets voelen, geen liefde, geen verdriet geen haat, leeg, zijn ogen waren helemaal leeg, levenloos) en ik zweerde als ik later als zo'n junkie zou rondlopen datk liever dood zou zijn, achja...da's andere zaak


maar het was eng om ineens te denken dat ze u achtervolgen :flushed:
F
FreezingLid
01-01-2024, 00:00
#19
ach met carnaval in maastricht heeft geen juut gezeikt op ons dat we aant blowen waren in het openbaar..
s
st anLid
01-01-2024, 00:00
#20
had ik vroeger wel eens, dat ik dacht dat er iemand achter me stond, of dat er in hoekjes en achter deuren mensen me opwachtte. En hoe meer je je best doet het gevoel te verdringen en te rationaliseren, hoe erger het wordt. Het gaat wel over als je in gezelschap van mensen bent.

Het heeft z'n charmes wel moet ik toegeven. ^_^

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."