#1
toen ik nog niet zolang blowde kreeg ik ook regelmatig angstaanvallen.
meestal als ik de trap opliep , voelde ik alsof er iemand achter mij stond :/
of plots kippenvel krijgen en het gevoel dat er geesten rondom u zijn
maar voor de rest chille
meestal als ik de trap opliep , voelde ik alsof er iemand achter mij stond :/
of plots kippenvel krijgen en het gevoel dat er geesten rondom u zijn
maar voor de rest chille