#1
Ja je valt in principe gewoon ff flauw. Dat grapje haalde we al uit op de basisschool. Totdat iemand met hechtingen in zijn tong terug naar school kwam.
Maar hey, het werkt wel :P
Maar hey, het werkt wel :P
mattskovic zei:nog nooit aan gedacht om stoned te pokerenOsi` zei:² that!mattskovic zei:ik ben niet echt voor die flauwval spelletjesJeller zei:nuchter is er nie zo veel aan vind ik![]()
en ik zit liever chill in een stoel of ergens anders als ik stoned ben![]()
Gewoon 1 goeie dikke peuk. Een superzalige stoel die chill ligt. Flesje sterke drank en een TV. Of verander die TV in een pokertafel bij u thuis en enkele kameraden met dezelfde benodigdheden (peuk + fles alcohol)
Slap ouwehoere en een flink potje pokeren onder invloed van drank en wiet.![]()
heb al de neiging om wiet te gaan halen en kameraden te bellen![]()
Wacky zei:mattskovic zei:nog nooit aan gedacht om stoned te pokerenOsi` zei:² that!mattskovic zei:ik ben niet echt voor die flauwval spelletjesJeller zei:nuchter is er nie zo veel aan vind ik![]()
en ik zit liever chill in een stoel of ergens anders als ik stoned ben![]()
Gewoon 1 goeie dikke peuk. Een superzalige stoel die chill ligt. Flesje sterke drank en een TV. Of verander die TV in een pokertafel bij u thuis en enkele kameraden met dezelfde benodigdheden (peuk + fles alcohol)
Slap ouwehoere en een flink potje pokeren onder invloed van drank en wiet.![]()
heb al de neiging om wiet te gaan halen en kameraden te bellen![]()
Ben een keer 4e geworden in een live toernooi terwijl ik erg stoned was.
twas net zon beetje uitgewerkt aan de final table, anders had ik misschien gewonnen![]()
lurch zei:weet ook nog een goeie een snacker nemen met een dikke plak space cake

Robdebob zei:pfff,
ik viel vol met me harses op de grond...![]()
Maar wel heeel erg leip pffff
Delirium zei:Vet grappig: ik heb gehoord dat als je je hoofd er af hakt, je hoofd nog een paar seconden door'leeft'. Schijnt een vet coole ervaring te zijn, die paar seconden! Toch binnenkort maar eens proberen![]()
PePhenkie___// zei:dit is een gestoord spelletje opzich maar het heeft wel een hilarisch moment opgeleverd een neger-maat van mij ging echt snoei en de snoei hard op z'n plaat toen ie dit deed gewoon geniaal
![]()
Ik kan het wel aanraden.Delirium zei:Vet grappig: ik heb gehoord dat als je je hoofd er af hakt, je hoofd nog een paar seconden door'leeft'. Schijnt een vet coole ervaring te zijn, die paar seconden! Toch binnenkort maar eens proberen![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."