Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsTip om zwaar te spacen..

Tip om zwaar te spacen..

53 antwoorden
21 weergaven
18-5-2026
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#1
Het heet faithlinen..

het gaat als volgt:
zie eerst dat je stoned genoeg bent :) (nuchter gaat het ook maar minder leuk en minder intens)

ga nu op je hurkje zitten en steun alleen op je tenen en wijvingers en middelvingers..
vervolgens moet je snel achter elkaar diep in en uitademen zo ongeveer een minuut lang.. hoe lang hoe beter :wink: je moet echt wel vlug in en uit ademen en diep in je longen, doe het best to wanneer je buiten adem bent

sta nu vlug recht steek je duim in je mond en blaas zo hard als je kan op je duim.. zorg dat er geen lucht vrij komt anders lukt het niet.. als je alles goed hebt gedaan zie je alles wegdraaien en (krijg je het gevoel dat je hebt als je je recht stelt na een lange tijd neerzitten..) laat je rustig vallen ( best op iets zacht weer je goed kan neerploffen!!) eens je daar ligt lig je even te trippe en heb je zo'n korte droom van ongeveer 10 seconden, maar als je weer wakker wordt denk je dat je er een paar minutne hebt gelegen! als je wakker wordt weet je even niet meer van de wereld en bij mij voelde het altijd zaaalig aan en was ik nog stoneder dan ervoor. Als je het goed doet en het voorloopt lekker is het echt leuk..

probeer het eens en als het je lukt vertel het mij :)
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#2
idd het is flauwvallen op commando, ik zou het gewoon niet doen als je een zeer lage bloedruk hebt en volgens mij lukt het ook niet als je bloeddruk te hoog is..

als je het veel na elkaar doet kan je mss wel hoofdpijn beginne krijgen maar ik hier nooit nadelige effecten aan gehad..

kheb wel een maat van mij zwaar door zijn poten zijn stuike en op zijn hoofd gevallen dus pas ier wel mee op :openmouth:

kheb ier vre grappige ervaring mee gehad toen we ht zo op een veld me een stuk of 5 te gelijk deden en dan wakker worden en denken van: huh :confused: waar ben ik en waarom ligt iedereen daar zo dom op de grond en dan terug tot besef komen en keihard beginne lache
p
papihuanaLid
01-01-2024, 00:00
#3
is et niet gevaarlijk dat je in coma kan raken ofzoww:confused: me zusje deed et ook en die kreeg vette sgok enzoww ik was toen vet bang dat er wat was gebeurt
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#4
wel als ge niet te hard valt niet normaal, maar ik zou het ook niet doen met een lage bloeddruk.. ik heb het zeker 50x gedaan zonder enige negatieve gevolgen
O
ObsessedLid
01-01-2024, 00:00
#5
Als ik al gewoon snel uit m'n stoel kom word ik zeer draaierig en word alls zwart , ik heb dat truukje niet nodig :grin: MAar heb natuurlijk wel een lage bloeddruk
M
Mac...Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Ja dat ken ik. Heb dat ook wel eens, vooral na een hetig weekend en al zeker als ik daar nog een joint achteaan rook. Ik vind het altijd wel lekker, ook heb ik echt wel eens vaker mezelf ff moeten tegen houden om niet op de grond te vallen.

Ik heb een keer meegemaakt bij een vriend van me. We zaten gewoon lekker thuis een beetje te spacuh. Hij zat en in een stoel en stond op. Maar meteen daarna viel ie met zijn knieën op de grond. Toen deed die zijn ogen open en snapte niet hoe hij ineens met zijn knieën op de grond kon zitten. Het licht is m echt gewoon ff 2 sec uitgegaan. Vond het wel een beetje wazig, mja op de pillen kun je zulke rare dingen meemaken.
s
spacekonijnLid
01-01-2024, 00:00
#7
als ik een nacht wakker ben op speed dan heb ik het de volgende dag bij iedere keer dat ik opsta.

daarom doe ik dat ook maar niet meer :wink:
M
Mac...Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Blijf je dan de hele dag zitten :tongueout:
M
MchammerLid
01-01-2024, 00:00
#9
blowen vink niks meer aan
s
spacekonijnLid
01-01-2024, 00:00
#10
Mac... zei:
Blijf je dan de hele dag zitten :tongueout:
Klik om te vergroten...
nee dat wakker blijven :wink:
ik kan dan soms een minuut lang niets zien , niet echt erg best lachgas achtig eigenlijk alleen na een tijdje word je er gek van
l
liquidcristalvisionLid
01-01-2024, 00:00
#11
heeftdan wel iets weg vanlachgas :mrgreen:
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#12
spacekonijn zei:
Mac... zei:
Blijf je dan de hele dag zitten :tongueout:
Klik om te vergroten...
nee dat wakker blijven :wink:
ik kan dan soms een minuut lang niets zien , niet echt erg best lachgas achtig eigenlijk alleen na een tijdje word je er gek van
Klik om te vergroten...
Dat heb ik ook vaak, bepaald vitamine tekort, weet niet meer welke en even te lui om te zoeken. Ik kan er geen genoeg van krijgen, vind het wel tof :) Een minuut is wel erg lang, dat zou ik toch eens na laten kijken.
D
DoerakLid
01-01-2024, 00:00
#13
Op je duim blazen is een bekend truckje om je hartslag omlaag te krijgen. Hoe het werkt weet ik niet, maar het is zo. Door heel snel in en uit de ademen krijg je meer zuurstof binnen dat via je bloed rondgepompt moet worden. Daardoor versnelt je hartslag. Je brengt dus een hele snelle hartslag terug naar een langzame hartslag.

Waarom je die trip krijgt kan ik niet met zekerheid zeggen, maar ik kan me voorstellen dat je relatief veel zuurstof hebt voor de lage hartslag die je hebt. Het zou dus een zuurstof rush kunnen zijn die je voor 10 seconde hebt... Ik vraag me af of het slecht voor je is (niet dat het boeit). Pure zuurstof inademen schijnt zelfs niet gezond te zijn, dus wellicht is dit ook een slecht plan :) Ik ga het zelf ook eens proberen.
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#14
Volgensmij is dat niet goed voor je; maar ik heb zelf een hele lage bloeddruk en hoef daar geen moeite voor te doen; ik heb zo vaak een bijna - flauwval gevoel dat ik het liever niet oproep.
b
brommer-nozemLid
01-01-2024, 00:00
#15
dat had ik toen ik veel te veel spacecake gegeten had
ik zat helemaal in mezelf te chillen op een bank, tot dat ik ineens overeind werd geholpen door een vriend.

ik stond, en toen ik wakker werd stonden mn lijpe vrienden om me heen-->lachkick :P

ik heb dit truckje niet nodig, maar toch bedankt :smoke:
D
DreamWeaverLid
01-01-2024, 00:00
#16
azgaza zei:
Volgensmij is dat niet goed voor je; maar ik heb zelf een hele lage bloeddruk en hoef daar geen moeite voor te doen; ik heb zo vaak een bijna - flauwval gevoel dat ik het liever niet oproep.
Klik om te vergroten...

Hetzelfde hier. Valt dit btw in dezelfde catagorie als bv wurgsex? :P
D
DoerakLid
01-01-2024, 00:00
#17
Een hele lage bloeddruk is niet slecht voor je en zul je ook niet voelen. Een lage bloedsuikerspiegel kun je wel voelen en uit zich inderdaad in een flauwval-gevoel. Ik denk eigenlijk niet dat dat iets met je bloeddruk te maken heeft; tenzij je arts het zegt natuurlijk. Ik ben geen expert :)
R
Radeon915Lid
01-01-2024, 00:00
#18
Mac... zei:
Ja dat ken ik. Heb dat ook wel eens, vooral na een hetig weekend en al zeker als ik daar nog een joint achteaan rook. Ik vind het altijd wel lekker, ook heb ik echt wel eens vaker mezelf ff moeten tegen houden om niet op de grond te vallen.

Ik heb een keer meegemaakt bij een vriend van me. We zaten gewoon lekker thuis een beetje te spacuh. Hij zat en in een stoel en stond op. Maar meteen daarna viel ie met zijn knieën op de grond. Toen deed die zijn ogen open en snapte niet hoe hij ineens met zijn knieën op de grond kon zitten. Het licht is m echt gewoon ff 2 sec uitgegaan. Vond het wel een beetje wazig, mja op de pillen kun je zulke rare dingen meemaken.
Klik om te vergroten...

Zoiets had ik ook eens na een nachtje pillen, geen voedsel, en de dag erna veel blowen.. op de weg naar de wc 2x out gegaan :P
Maar toch, die manier van Jeller lijkt me iets gezonder :rolleyes:
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#19
tkomt eigenlijk bijna op hetzelfde neer, alleen voelt de 'kunstmatige' manier iets minder vuil aan en ben je echt volledig weg..

ma heb ook al eens gehad na een nachtje festivallen waar ik een pil, veel wiet en ook redelijk wa bier had gedronken en dan heel weinig geslapen had.. krookte de dag erna terug een joint bij een maat.. kstelde mij recht om naart toilet te gaan en ik had het toen zo hard dat ik echt blind was voor een paar seconden en niet meer wist waar ik stond en waarom ik daar stond :mrgreen: dan na 5 seconden kwam het wel weer terug natuurlijk..

het faithlinen zelfs is trouwens een tijdje geleden
M
Mr.jihoLid
01-01-2024, 00:00
#20
hehe lijkt me wel grappig, da moet ik ook is proberen :)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."