Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsTip om zwaar te spacen..

Tip om zwaar te spacen..

53 antwoorden
20 weergaven
18-5-2026
M
Mac...Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Ja je valt in principe gewoon ff flauw. Dat grapje haalde we al uit op de basisschool. Totdat iemand met hechtingen in zijn tong terug naar school kwam.
Maar hey, het werkt wel :P
W
WackyLid
01-01-2024, 00:00
#2
mattskovic zei:
Osi` zei:
mattskovic zei:
Jeller zei:
nuchter is er nie zo veel aan vind ik
Klik om te vergroten...
ik ben niet echt voor die flauwval spelletjes :tongueout:
en ik zit liever chill in een stoel of ergens anders als ik stoned ben :tongueout:
Klik om te vergroten...
² that!
Gewoon 1 goeie dikke peuk. Een superzalige stoel die chill ligt. Flesje sterke drank en een TV. Of verander die TV in een pokertafel bij u thuis en enkele kameraden met dezelfde benodigdheden (peuk + fles alcohol)

Slap ouwehoere en een flink potje pokeren onder invloed van drank en wiet.
Klik om te vergroten...
nog nooit aan gedacht om stoned te pokeren :tongueout:
heb al de neiging om wiet te gaan halen en kameraden te bellen :tongueout:
Klik om te vergroten...

Ben een keer 4e geworden in een live toernooi terwijl ik erg stoned was.
twas net zon beetje uitgewerkt aan de final table, anders had ik misschien gewonnen :)
m
mercury.31Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Wacky zei:
mattskovic zei:
Osi` zei:
mattskovic zei:
Jeller zei:
nuchter is er nie zo veel aan vind ik
Klik om te vergroten...
ik ben niet echt voor die flauwval spelletjes :tongueout:
en ik zit liever chill in een stoel of ergens anders als ik stoned ben :tongueout:
Klik om te vergroten...
² that!
Gewoon 1 goeie dikke peuk. Een superzalige stoel die chill ligt. Flesje sterke drank en een TV. Of verander die TV in een pokertafel bij u thuis en enkele kameraden met dezelfde benodigdheden (peuk + fles alcohol)

Slap ouwehoere en een flink potje pokeren onder invloed van drank en wiet.
Klik om te vergroten...
nog nooit aan gedacht om stoned te pokeren :tongueout:
heb al de neiging om wiet te gaan halen en kameraden te bellen :tongueout:
Klik om te vergroten...

Ben een keer 4e geworden in een live toernooi terwijl ik erg stoned was.
twas net zon beetje uitgewerkt aan de final table, anders had ik misschien gewonnen :)
Klik om te vergroten...

hoe gruwlijk, ik poker wel beter als ik aangeschoten ben, maar ik heb het nog nooit stoned geprobeerd, miss vanavond
l
lurchLid
01-01-2024, 00:00
#4
weet ook nog een goeie een snacker nemen met een dikke plak space cake
m
mercury.31Lid
01-01-2024, 00:00
#5
lurch zei:
weet ook nog een goeie een snacker nemen met een dikke plak space cake
Klik om te vergroten...

hmmmmmmmmm.
space cake
B
BonerLid
01-01-2024, 00:00
#6
Just geprobeert, is wel heftig!!
N
NorthawkeLid
01-01-2024, 00:00
#7
Meh, vroeger deden ze bij mij op school ook van die spelletjes. Vond het toen al niet stoer, al die meisjes die in de wc van hun stokje gingen. Ik ben nog maar 1x in m'n leven bijna flauwgevallen en vond het een super kutgevoel. Dus ik ga dit niet na doen en ik denk ook niet dat het goed voor je is.
D
DeliriumLid
01-01-2024, 00:00
#8
Vet grappig: ik heb gehoord dat als je je hoofd er af hakt, je hoofd nog een paar seconden door'leeft'. Schijnt een vet coole ervaring te zijn, die paar seconden! Toch binnenkort maar eens proberen :smoke:
R
RobdebobLid
01-01-2024, 00:00
#9
pfff,
ik viel vol met me harses op de grond... :(
Maar wel heeel erg leip pffff
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#10
Robdebob zei:
pfff,
ik viel vol met me harses op de grond... :(
Maar wel heeel erg leip pffff
Klik om te vergroten...

lol
W
WTF_I_AM_TRIPPINGLid
01-01-2024, 00:00
#11
Gewoon zuurstoftekort, kan net zo goed een zak over je kop doen totdat je bijna dood bent en hem er dan door vrienden af laten halen.Zelfde effect , nog heviger.

En ja zuurstoftekort kan leiden tot hersenbeschadiging.
T
TemptationLid
01-01-2024, 00:00
#12
Delirium zei:
Vet grappig: ik heb gehoord dat als je je hoofd er af hakt, je hoofd nog een paar seconden door'leeft'. Schijnt een vet coole ervaring te zijn, die paar seconden! Toch binnenkort maar eens proberen :smoke:
Klik om te vergroten...

wahaha! mm ik zei het al eens eerder... WURGSEKS daar moet je het van hebben.....
s
stuikeuhLid
01-01-2024, 00:00
#13
WTF

WTF het klinkt wel fucking raar maar ik deed net wat die kerel zei van op je hurk zonder drugs in me bloed puur nuchter ... wat was dat fucking raar
ik draaide helemaal weg en opeensz kwam ik bij was gelijk met men plant aant vechten en ik had gen idee waarom ik lag daar
heel vage zooi nog nooit van gehoord maar toch best riskant
e
erwin krolLid
01-01-2024, 00:00
#14
PePhenkie___// zei:
dit is een gestoord spelletje opzich maar het heeft wel een hilarisch moment opgeleverd een neger-maat van mij ging echt snoei en de snoei hard op z'n plaat toen ie dit deed gewoon geniaal

:stoned:
Klik om te vergroten...

toevoeging neger heeft in dit verband weinig meerwaarde, racist toevallig?

anyway, gewoon veel hasholie drinken. dan space je dagen
Z
ZI09Lid
01-01-2024, 00:00
#15
Delirium zei:
Vet grappig: ik heb gehoord dat als je je hoofd er af hakt, je hoofd nog een paar seconden door'leeft'. Schijnt een vet coole ervaring te zijn, die paar seconden! Toch binnenkort maar eens proberen :smoke:
Klik om te vergroten...
Ik kan het wel aanraden.

Erna ben je namelijk zo ver van de wereld dat je echt geen joint meer kunt draaien gewoon!
Prachtige ervaring.
b
buzzyLid
01-01-2024, 00:00
#16
Ik ging best wel hard op mn achterhoofd
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#17
Het heet faithlinen..

het gaat als volgt:
zie eerst dat je stoned genoeg bent :) (nuchter gaat het ook maar minder leuk en minder intens)

ga nu op je hurkje zitten en steun alleen op je tenen en wijvingers en middelvingers..
vervolgens moet je snel achter elkaar diep in en uitademen zo ongeveer een minuut lang.. hoe lang hoe beter :wink: je moet echt wel vlug in en uit ademen en diep in je longen, doe het best to wanneer je buiten adem bent

sta nu vlug recht steek je duim in je mond en blaas zo hard als je kan op je duim.. zorg dat er geen lucht vrij komt anders lukt het niet.. als je alles goed hebt gedaan zie je alles wegdraaien en (krijg je het gevoel dat je hebt als je je recht stelt na een lange tijd neerzitten..) laat je rustig vallen ( best op iets zacht weer je goed kan neerploffen!!) eens je daar ligt lig je even te trippe en heb je zo'n korte droom van ongeveer 10 seconden, maar als je weer wakker wordt denk je dat je er een paar minutne hebt gelegen! als je wakker wordt weet je even niet meer van de wereld en bij mij voelde het altijd zaaalig aan en was ik nog stoneder dan ervoor. Als je het goed doet en het voorloopt lekker is het echt leuk..

probeer het eens en als het je lukt vertel het mij :)
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#18
idd het is flauwvallen op commando, ik zou het gewoon niet doen als je een zeer lage bloedruk hebt en volgens mij lukt het ook niet als je bloeddruk te hoog is..

als je het veel na elkaar doet kan je mss wel hoofdpijn beginne krijgen maar ik hier nooit nadelige effecten aan gehad..

kheb wel een maat van mij zwaar door zijn poten zijn stuike en op zijn hoofd gevallen dus pas ier wel mee op :openmouth:

kheb ier vre grappige ervaring mee gehad toen we ht zo op een veld me een stuk of 5 te gelijk deden en dan wakker worden en denken van: huh :confused: waar ben ik en waarom ligt iedereen daar zo dom op de grond en dan terug tot besef komen en keihard beginne lache
p
papihuanaLid
01-01-2024, 00:00
#19
is et niet gevaarlijk dat je in coma kan raken ofzoww:confused: me zusje deed et ook en die kreeg vette sgok enzoww ik was toen vet bang dat er wat was gebeurt
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#20
wel als ge niet te hard valt niet normaal, maar ik zou het ook niet doen met een lage bloeddruk.. ik heb het zeker 50x gedaan zonder enige negatieve gevolgen

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."