#1
thuis draai ik ze vrijwel altijd puur. met vrienden meestal met tabak.
puur vind ik persoonlijk fijner. zoals bekend is, is tabak water en wiet vuur. het is dus tegenstrijdig. vind het ook beter smaken zonder tabak.
puur vind ik persoonlijk fijner. zoals bekend is, is tabak water en wiet vuur. het is dus tegenstrijdig. vind het ook beter smaken zonder tabak.


