Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumspuur of met tabak?

puur of met tabak?

41 antwoorden
10 weergaven
18-5-2026
n
nicolaiLid
01-01-2024, 00:00
#1
thuis draai ik ze vrijwel altijd puur. met vrienden meestal met tabak.

puur vind ik persoonlijk fijner. zoals bekend is, is tabak water en wiet vuur. het is dus tegenstrijdig. vind het ook beter smaken zonder tabak.
N
NorthawkeLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik prefereer puur, maar omdat ik meestal met anderen rook die zelf ook tabak roken, eindig ik vaak met een 'traditionele' joint.
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Traditioneel is puur .....

Tabak hoort niet thuis in een joint.

Stonie
P
Paddo100Lid
01-01-2024, 00:00
#4
ik hou meer van 50/50 joints, kan je er gewoon een paar roken in plaats van dat je na 1 al knetter stoned bent.

puur uit zo'n wiet pijpje is natuurlijk wel het best

maar joint gewoon 50/50 best :stoned:
B
BengtLid
01-01-2024, 00:00
#5
Puur smaakt het het lekkerst, puur is perfect.

Maar puur is mij te duur, dus smoor ik ze met tabak.
H
HypeLid
01-01-2024, 00:00
#6
sinds kort over gestapt op puur, vind ik toch veel meer het gewenste wiet effect geven :) Gewoon hele dunne jointjes puur draaien en dan tot aan de tip oproken. :stoned:
B
BengtLid
01-01-2024, 00:00
#7
Een pure joint kost me 5-7 euro.

Een joint met tabak 2.5-3 euro.

Op dagen dat er talloze joints doorgaan maakt het een zee van verschil.
f
flipkonijnLid
01-01-2024, 00:00
#8
ik rook als ik wegga 1kort blaadje puur
en daar wordt ik toch al knetter van
goeie trek en de rook binnenhouden en jawel :mrgreen:
B
BengtLid
01-01-2024, 00:00
#9
flipkonijn zei:
goeie trek en de rook binnenhouden en jawel :mrgreen:
Klik om te vergroten...

Doet er niet toe. Rook binnenhouden helpt niet, het helpt alleen meer je longblaasjes naar de kloten...
-
-spaceman-Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Ik kan echt geen pure joint roken... mij te sterk!!! bah... :flushed:
C
CyberMonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#11
Bengt zei:
flipkonijn zei:
goeie trek en de rook binnenhouden en jawel :mrgreen:
Klik om te vergroten...

Doet er niet toe. Rook binnenhouden helpt niet, het helpt alleen meer je longblaasjes naar de kloten...
Klik om te vergroten...

Idd, het is geen Salvia. THC wordt in enkele seconden al opgenomen.
R
Radeon915Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Meestal doe ik er een beetje shag bij, hij brandt dan ff wat beter, en soms is de smaak wat minder scherp dan dat met puur nog wel eens wil voorkomen. Meestal stop ik er rond de 80% wiet in en 20% shag.

Maar een pure joint is ook geen zeldzaamheid :P
m
mmnLid
01-01-2024, 00:00
#13
puur, als ik ze thuis draai want ik rook niet dus heb ook geen tabak, met vrienden gaat er altijd wel wat tabak doorheen :wave:
t
tooozLid
01-01-2024, 00:00
#14
ik vindt dat puur alleen goed past in een blunt blaadje, een heele gram ofzo,toch rol ik alleen maar met tabak,puure jointjes rollen: ze zijn soms te klein>sneller op, en soms zijn ze te groot>wiet sneller op
b
buzzriderLid
01-01-2024, 00:00
#15
Het liefst rook ik puur, daar word je higher van, smaakt beter en schraapt zo lekker in je keel, maar das wel duurder natuurlijk.. uit noodzaak rook ik meestal met tabak :stoned:
V
Vrije GeestLid
01-01-2024, 00:00
#16
Met tabak, minder scherp, rookt en brand beter imho...
R
RielLid
01-01-2024, 00:00
#17
puur natuurlijk :mrgreen:
P
Purple hazeLid
01-01-2024, 00:00
#18
-spaceman- zei:
Ik kan echt geen pure joint roken... mij te sterk!!! bah... :flushed:
Klik om te vergroten...

Ja dat lijkt mij dus ook. Ik weet ook nie of ik het ga proberen hoor.
B
BengtLid
01-01-2024, 00:00
#19
Het is echt wel de moeite. Het effect is ook duidelijk verschillend.
m
mmnLid
01-01-2024, 00:00
#20
puur vind ik veel lekkerder, maar wat is dat nou dat ik soms erg last krijg van mijn keel dat het zo erg kriebelt dat je iets moet drinken. komt dat doordat je dan teveel in 1 keer inademt ???

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."