Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Verkeerde forum"
"2 gram hasj en bier"
"Hallo Mensen, Samen met een vriend ben ik bezig met een 80 urig werkstuk over drugs, hier heb ik eerder een topic over geopend: viewtopic.php?f=10&t=18646 Nou ben ik dus bezig met een deelvraag over verslaving, maar probeer dat maar eens te definiëren, dat is moeilijker dan je denkt. Wat is volgens jullie de definitie van verslaving? Ben je zelf verslaafd (geweest) dan hoor ik er graag het een en ander over. Groeten"
"tramadol zei: Volgens mij is verslaving dat je niet zonder een bepaalde stof/middel kan. Ik ben zelf verslaafd aan opiaten tramadol en morfine het gaat niet om de hoeveelheid die je gebruikt maar als je niet zonder het middel kan dus moet gebruiken ben je verslaafd. Ik gebruik nu 2 jaar en sinds een half jaar kwam ik erachter dat ik verslaafd was ik kon niet stoppen kreeg last van zweten trillen spierpijn erge extreme onrust agresief liegen bedriegen ziek zijn van je eigen gedrag. Krijg nu hulp 16 januari kan ik pas terecht wat ook weer een hoop onrust en verdriet met zich mee brengt het duurt zo lang.... Klik om te vergroten... Bedankt voor je reactie! Wat onzettend k*t dat je verslaafd bent, ik wens je dan ook alle succes met het stoppen!"
"Maar dan komt de vraag, wanneer is iemand afhankelijk? Dankjewel voor je reactie"
"Le moment supreme - rond een uur of 8 gaan we los. 3 porties mexicanen voor 5 lui. Ik vertel hoe het is gegaan!"
"Hallo, gisteravond heb ik voor de 3e keer aan de speed gezeten in mijn leven, de vorige keren tellen niet, want dat was heeeeel weinig.. Maargoed, gisteren dus een grammetje weggesnoven met een maat, maar ik voel me nu ontzettend brak, en zie er niet uit, en ben 2 kilo afgevallen. Wat kan ik doen om mijn lichaam weer snel fit te krijgen? Ik sport veel en vind het dus zonde dat mijn lichaam nu verrot is.. Geestelijk voel ik me wel aardig Nog iets, ik heb in anderhalf jaar tijd 8x aan de hard drugs gezeten, ik weet alle keren nog precies, maar toch heb ik er een slecht gevoel over.. Moet ik mij druk maken? Ik wil niet vaker dan 1x in de 2 maanden gaan gebruiken.. Groet.."
"Djodjo zei: Gelukkig zorg ik ondertussen al voor de nodige vitamientjes. Eet lekker fruit en groente (komkommer is echt heerlijk) en drink veel water. Als je je boterhammen niet wegkrijgt, wil een cup-a-soupje ook helpen of gewoon een lekkere fruitshake, kun je heel makkelijk zelf maken yoghurt banaantje erdoor. Of je trekt een pak Yogho open. Of een milkshake. Of pudding. Maar zorg dat je eet, ik weet uit ervaring, dat het je echt veranorexiaad, maar je voelt je stukken beter met iets in je maag. Ik eet gewoon heerlijk gezond erbij, dingen die er makkelijk ingaan. Als het moeilijk gaat, oogjes dicht en eten erin. Door al deze dingen heb ik ook de dagen erna nergens last van en kom prima de week door. Klik om te vergroten... Dankjewel voor je advies.. Fruit is good? Net 2 kewe's (of kiwi's) opgegeten en half pak milk and fruit.. Heerlijk is dat"
"Djodjo zei: Gelukkig zorg ik ondertussen al voor de nodige vitamientjes. Eet lekker fruit en groente (komkommer is echt heerlijk) en drink veel water. Als je je boterhammen niet wegkrijgt, wil een cup-a-soupje ook helpen of gewoon een lekkere fruitshake, kun je heel makkelijk zelf maken yoghurt banaantje erdoor. Of je trekt een pak Yogho open. Of een milkshake. Of pudding. Maar zorg dat je eet, ik weet uit ervaring, dat het je echt veranorexiaad, maar je voelt je stukken beter met iets in je maag. Ik eet gewoon heerlijk gezond erbij, dingen die er makkelijk ingaan. Als het moeilijk gaat, oogjes dicht en eten erin. Door al deze dingen heb ik ook de dagen erna nergens last van en kom prima de week door. Klik om te vergroten... zometeen warm eten, heb al flink wat gegeten en voel me ook niet echt moe, de echte "klap" zal morgen we komen? Heb wel 6 uren geslapen, dus dat valt nog mee."
"flashkop zei: Pep moet in pepsi-cola, Coke in coca-cola Klik om te vergroten..."