Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"ziet er goed uit hoe ben je ze van plan te nuttigen? vers, gedroogd of ga je de mescaline eruit halen ?"
"Solevita zei: Hallo, ik wil binnenkort salvia gaan gebruiken met een maat van me. Mijn enige evaringen met drugs is blowen. Ik weet dat ik blowen vroeger AF EN TOE nog aardig heftig vond (1 á 2 maanden geleden nog een heftige ervaring ervaring ondervonden, met een blund van: silver haze, purple haze, en nog een paar sterke soorten wiet). Mijn vragen zijn: 1. Is het wel slim om salvia gebruiken als ik wiet afentoe nog erg heftig vond (laatste tijd geen problemen meer mee). Savlia kan zeer heftig uitpakken, maar vaak merk je er de eerste keer weinig van. Zorg wel dat je het goed rookt, daar gaat het vaak mis. Een voordeel (in dit geval) is dat salvia niet lang duurt en je erna amper last van hebt. 2. Als ik dat ga doen, is het dan slim om het allebij tegelijk te nemen? Of is het beter als 1 van de 2 nuchter is. Het effect duurt niet zo lang en je wilt in principe de tripper niet storen en terughelpen naar de realiteit. Als er iemand naast je salvia zit te roken wanneer je al onder invloed bent schopt hij je terug in de realitiet en dat is natuurlijk zonde Bovendoen als je opstaat en voor nuchtere mensen random heen en weer gaat lopen en overal tegenop loopt kan de ander hem een beetje sturen. Niet te overdreven rageren, de tripper vind dit niet leuk denk ik zo. 3. Is er eventueel nog meer informatie wat nodig is voor mij om te weten? Zo werkt het niet, google maar wat. Als je het maar goed rookt en in een rustige niet te lichte omgeving doet kan er weinig fout gaan. En niet te veel neemt natuurlijk. 4. Zal ik meschien met een ervaren salvia gerbuiker op dit forum in contact kunnen komen (msn) laat dit dan via een pm weten. Kijk gewoon wat op internet[/b] Klik om te vergroten..."
"en hoe was de trip? nog van de sneeuw kunnen genieten?"
"Je kan ook lege capsules kopen, wel hele grote. Deze kan je vervolgens vullen met gedroogd cactuspoeder, well alleen wat net onder de buitenste laag zit, hiervan ongeveer 30 gram naar binnen werken. Wegdrinken met sinasappelsap ofzo. Wat je ook gaat doen, cactustripjes zijn relaxed"
"Ik heb 1 keer LSA gedaan, ik ben best veel misselijk geweest, iets wat tijdens het trippen langzaam weg ging (ik moest wel liggen), ik heb daar de hele tijd in een donkere kamer gelegen, ik wist niet of ik aan het dromen was of gewoon vaag was. Daarna werd ik de trip echt de baas en kon ik het heel goed sturen. Ook heb ik liggen huilen, een verademing was dat."
"Honing als zoetstof! Is een zoetstof die niet werking mindert van de paddo's. Een heel suikerklontje is helemaal niet marginaal, dat is al best wel veel Ook zal ik munt thee ofzo erbij doen, ik vind normaal munt thee heel vies maar 'Air' van pickwick erbij vind ik een ideale combinatie. Dat maakt de muffe paddo's wat frisser."
"Een hele portie hawaiiaanse paddo's raad ik zeer af voor de eerste keer. Een normale portie hawaiiaanse ligt zo rond de 12 gram. Wegen die paar steeltjes rond de 12 gram? dan heb je een hele portie, lijkt me niet zo moeilijk toch"
"Bij een lichte dosis schijn je wel echt heel geil te kunnen worden van paddo's, ieder meisje (of jongen in jouw geval) begint langzaam steeds knapper en interessanter te worden tot je eigenlijk gewoon met iedereen best seks zou willen hebben. Maar ikzelf denk juist helemaal niet aan seks en bovendien denk ik dat viagra geen gek idee is, want mijn leuter krimpt namelijk enorm en denk ook niet dat seks doenbaar is dan, maar dit kan bij iedereen verschillen natuurlijk."
"Zo'n 3 gram per week, soms 1 gram, soms 6 gram."
"Echt trippen heb ik nog nooit gehad, ik gebruik nog niet zo lang wiet en hasj, maar als ik het gebruik doe ik het wel stevig (vrijwel altijd een gram puur met een bong, soms meer). Je bent dan wel hard aan het 'spacen' als in: overal met je gedachte in weg zakken, hele verhalen met jezelf houden, overal patronen zien, figuren zien, kleuren zien, etc. vaak heeft muziek hier invloed op (hoe harder naar de klote, hoe meer muziek er invloed op heeft bij mij). Ik noem het altijd 'lekker muziek kijken'. Ik weet niet of jullie dit met 'trippen' bedoelen, maar ik vind dit geen trippen. Als jullie een manier hebben om echt te trippen op thc, zou ik dat graag willen weten. (heb al een keer 2,5 gram sterke wiet in een spacecake op, meer lijkt me niet nuttig)"