Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"kvin nix irritant aan n poro :P tog ni ask stoned ben wnt dan voelk da allemaal ni of k trek t mij ni aan :P droge mond enzu zijn tekes vr mijn hersene da k pottoe ben dus boeie mr ik haat wel boefkick as ge zo wa tam zijt, nimr egt stoned, wnt dan kank kieze tusse blijve vrete of nog ne poro smore :P meestal da laatste"
"ik zou gwn n poroke smore voor t slape gaan, doe ik altij en tis ng leuk ook :P aan slaappille hebde nix, soms ook diazepam (10mg ftw :P) een paar uur voor t gaan slape maakt u ook wel beter in slaap valle, en dan hangde ni zo af van die slaappille (natuurlijk ni overdrijve me de roche :P wnt daar hangde ook wel vrij vlug aan)"
"homeopatische.. is da ni alternatieve geneeskunde en kwakzalverij? :P houw het gwn bij ne poro"
"ik woon in belgië :P mr me school is nr amsterdam geweest, idd trippe in vondelpark is leuk mr ge kunt ook vb gwn naast water gaan plakke ofzo, kvin heel die stad chill om te trippe"
"ongelooflijk hoeveel onzin er in die reacties staat.. mijn advies: als uw ouders t ni aankunne da ge smoort is verstoppe wel nodig, sommige hebbe wete ni wa da is en denke dr slecht over mja doe gwn uw eige zin, kies uw eige weg maar denk dr goe over na. probeer ook al wa ge hebt positief te zien, doe die donkere gedachte weg xD ik beschouw mijzelf eel gelukkig gwn omda ik mijzelf heb geleerd alles positief te bezien , mr verstop die smoor en doe da gwn ni te veel as ge uw ouders moet zien, dr ne stoneden indruk op make is mss ni zo goe voor hun vertrouwe tegenover u, ng ff doorzette en dn doede helemaal uw eige zin op da gebied, denk daar gwn aan ik eb da probleem nu ni egt omda de papa ook wel is graag een jke smoort :P en waar anders ga die da hale dan bij mij? en me vriende die aan dn harde zitte.. uw ouders moete da ni weten he, mr as ge iet vr uw vriende kunt doen as ge zie da die dr kapot aan zijn aant gaan... doen! :P kheb dr al genoeg wete kapotgaan/bak/ziekenhuis/zelfs dood drdoor kan wel is leuk zijn, mr gwn vr recreatie, zo is ne keer of 5 n pil of twee pakke op n avond per jaar of elke maand is n paar lijntjes legge kan geen kwaad, mr zolang da t daar mr bij blijft"
"ik eb alleen ng mr gespauwd vn afkick en vn alcool :P kben wel al is zwaar fout gegaan enk kon nimr ademe had wel n paar duvels en op mn eige een tonneke opgesmoord.. ware wa slechte dinge gebeurd die avond en khad ineens een verdoofd gevoel aan mn longe precies waardoor ik nimr kon inademe, is egt vettig wnt ik kon de rest vn mn lijf ook nimr bewege :P"
"Ik heb ergens geleze, nie zo duidelijk, da ge roche (zoals diazepam 10mg) ook kunt oproke voor het effect te vergrote. Heeft iemand hier al ervaring mee en wat zijn de slechte effecten tegenover gwn oraal gebruik :P"
"Ju, kheb vndaag kaalkopkes gevonde en k zou graag is wa info hebbe over verschillende soorte paddestoele die ge kunt vinde en waar ge van ga flashe :P of mss ne site ofzo waar da ik da kan vinde :P kzen n beke te tam om te zoeke sry"
"lieky speedfreaky zei: tjah kheb het welles gedaan maar kvind het wel ff wat minder sowieso ben ik geen sos liefhebber die mij maar pep Klik om te vergroten... wie dat zegt heeft nog nooit goeie c gekrege xD ...geript :P"
"ts zei: XF zei: p4r4n01d zei: dus als coke brand is t rotzooi .... hm tis toch algemeen bekend dat coke juist een steek in de neus geeft na een snuif ..... en wat kan dan t brandende zijn? ervan uitgaand dat t geen speed is wat ook wel es door coke heen zit... Klik om te vergroten... Heb nog nooit coke gehad die in m'n neus brande of stak... Dat is 't mooie... veel mensen weten niet beter en daar zijn de dealers erg blij mee! De consument denk dat 't wel snor zit als je direct iets voelt (irritatie in de neus of verdoofd gevoel) Veel coke wordt helaas nog versneden met bijv. bakpoeder; meestal denken mensen dat bakpoeder zoiets is als meel/bloem/gist maar dat is 't niet. Het is een chemisch middel dat gebruikt wordt als rijsmiddel in deeg (bloem + beetje bakpoeder = zelfrijzend bakmeel). Als je 't snuift geeft 't een brandend gevoel... coke KAN ook versneden zijn met amphetamine (speed) of zelfs methamphetamine (perfetine/crank), maar dat is best zeldzaam (gelukkig); uiteraard zullen er nog wel meer slechte versnijdingsmiddelen zijn die een brandend/stekend gevoel achterlaten in de neus (zelf nog nooit een paracetemolletje gesnoven, maar lijkt me bijvoorbeeld ook niet fijn ) Verder denken veel mensen dat coke die verdooft goed spul is. Coke zelf verdooft niet direct, dat komt pas na een paar minuten, en verdooft ook niet al te heftig. Coke wordt lately bijna altijd versneden met lidocaine of procaine (novocaine); dit zijn lokale verdovingsmiddelen, voornamelijk gebruikt in de tandheelkunde. Als je binnen no-time al een STERK verdovend gevoel krijgt is 't dus JUIST NIET goed! (leg een puntje op je tong bijvoorbeeld) De puurste vorm van cocaine HCl is licht glanzend en gebroken wit tot licht roze. Het is brokkelig maar als de brokjes uiteenvallen is 't heel fijn poeder (tenzij het te vochtig is geworden, aangzien cocaine HCl hygroscopisch is (trekt vocht aan)) Cocaine HCl zou geurloos moeten zijn, maar vaak heeft 't wel een bepaalde (sterke) diesel geur, dit zegt dus eigenlijk niks over de kwaliteit! Deze geur komt van de acetone/diethylether uit het conversieproces van cocaine freebase -> cocaine hydrochloride (snuifcoke) Klik om te vergroten... Vrijwel nog nooit zo'n duidelijke uitleg gezien, complimenten. Diesel geur ligt toch aan de manier waarop het 'gewassen' wordt? Niet aan de coke zelf. En idd, echte coke voel je opkomen, hetgeen juist het goede er aan is. En je hebt er maar heel weinig van nodig om een avondje door te komen. Coke versneden met amfetamine ben ik in NL nog niet echt tegen gekomen. In het buitenland wordt het volgens mij vaker gedaan. Klik om te vergroten... danku, danku, danku :P nu weet ik da dr genen betere is dan die da ik krijg trouwens xD"