#1
waarom hoor ik toch altijd zoveel mensen zeggen dat puur duurder is? het lijkt mij juist goedkoper...want je gooit er dus geen tabak in. puur is niet per definitie meer wiet he.

Bengt zei:flipkonijn zei:goeie trek en de rook binnenhouden en jawel![]()
Doet er niet toe. Rook binnenhouden helpt niet, het helpt alleen meer je longblaasjes naar de kloten...


Omdat puur roken heel scherp aankomt voor je keel.mmn zei:puur vind ik veel lekkerder, maar wat is dat nou dat ik soms erg last krijg van mijn keel dat het zo erg kriebelt dat je iets moet drinken. komt dat doordat je dan teveel in 1 keer inademt ???
bij mij raakt de joint snel op, maar word ik omgekeerd evenredig kwadratisch meer high so I don't care =Dmaiskorrel zei:Puur raakt je joint zo snel op![]()

Bengt zei:Doet er niet toe. Rook binnenhouden helpt niet, het helpt alleen meer je longblaasjes naar de kloten...
Dissonant zei:Volgens mij niet
Ik merk toch een duidelijk verschil tussen het meteen weer uitblazen en het een halve minuut inhouden.
Dissonant zei:Volgens mij niet
Ik merk toch een duidelijk verschil tussen het meteen weer uitblazen en het een halve minuut inhouden.
Xeno zei:Dissonant zei:Volgens mij niet
Ik merk toch een duidelijk verschil tussen het meteen weer uitblazen en het een halve minuut inhouden.
Omdat je hersenen dan te weinig zuurstof krijgen ja, maar de THC is in no-time opgenomen door je longblaasjes.


Osi` zei:Omdat puur roken heel scherp aankomt voor je keel.mmn zei:puur vind ik veel lekkerder, maar wat is dat nou dat ik soms erg last krijg van mijn keel dat het zo erg kriebelt dat je iets moet drinken. komt dat doordat je dan teveel in 1 keer inademt ???
Tabak verminderd dat juist
En da's ook waarom ik da ook met tabak rook, en toch proef ik de wiet nog!

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."