Nog een verhaaltje! Niet de eerste keer dat ik geblowd heb, doe ik nu al tevens meer dan 2 jaar! Eerder, de eerste keer waar ik keigoe knetter was.
Waar? Ergens in't midden van het belgisch Limburgje.
Wanneer? Een maand of 2 geleden
Wat? Verjaardagfeestje!
Nuja, we hadden allemaal wel kado's bij voor die gast, ik had een zakje santa maria dat meer dan genoeg gevuld was. Eerst zaten we allemaal ergens wel gezellig een joint te paffen en ik zei zo, khem nen fles vodka bij. Die dronk ik dan eens goed in en gaf het door enzovoort, maar niemand wou eigenlijk vodka, alleen ik en een andere. Dus gulzig gedronken, totdat em bijna op was en ik kwam op het idee om de bong te vullen met de vodka, eigenlijk deed ik er een beetje teveel in, maar kwas gewoon te stoned en ik wou blowen. Dus ik vulde die hele putje vol met santa maria gruis en stak hem aan en nam een haaltje en gaf het door aan de rest, maar niemand vond het blijkbaar lekker en de rook was veel te dik, elke keer als ik een trekje nam, had ik het gevoel dat ik moest overgeven, maar ik deed het niet en vertrouwde opmezelf. Dus ik bleef ermaar van trekken totdat het op was en nog eens de volgende lading santa maria ingestopt. Maar toen was iedereen blijkbaar al buiten en wou ik opstaan, tering man! alles zag er dubbel uit en botste van links naar rechts. Ik naar buiten gaan, me op een trap laten zitten en ik hoor in de vertte mensen lachen, en ze zeiden dat ik naar hen moet komen, ik zei zo, neen ik durf niet, kzen veel te weg. Iemand kwam naar mij en zei dat ik moet komen, ik stond op en wandelde heel rustig maar geconcentreerd naar hen
![:tongueout:]()
En zat ik heel wat te zeveren enal. Daarna gingen ze blijkbaar weg en ging ik met een paar andere maten (die bleven slapen) een dvdtje bekijken, ik rolde nog een jointje, en rookte hem op, maar ik kon geen moer van de film volgen .. Nadien viel ik in slaap enzo en stond ik lekker op zonder kater
Wat een blowtje kan doen als je teveel gedronken hebt. Ik moet zeggen, Wiet + Alcohol = zalige combinatie, niet iedereen zal het kunnen zeggen, maar ik heb nog nooit moeten kotsen van alcohol en wiet samen (ervoor of erna de blow)