Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums°Jouw eerste joint°

°Jouw eerste joint°

133 antwoorden
43 weergaven
18-5-2026
I
ImkeLid
01-01-2024, 00:00
#1
onee ocharme gie, het annuntiatia instituut.. tsss.. mn naam zeg ik liever hier niet :wink: , maar kwoon eigenlijk in adinkerke maar das tzelfde eh :wave: :wave:
F
Freaky highLid
01-01-2024, 00:00
#2
ja kweet et, zo u nunneschoole :mrgreen: voeg me anders eens toe op msn: [email protected]
m
minnLid
01-01-2024, 00:00
#3
was vorig jaar herfstvakantie (3 jaar geleden in de zomer een trek gehad, telt niet mee)
met n vriend van mn ex. Zag een kat lopen met 8 poten en iedereen had een groen hoofd.
't was op een trapje, trapje voor de kerk, savonds in het donker in de kou.
't was wel leuk, maar niet zo spectaculair, ik was veels te veel bezig met stoned worden/zijn. Liet het niet echt over me heen komen :)
I
ImkeLid
01-01-2024, 00:00
#4
minn zei:
was vorig jaar herfstvakantie (3 jaar geleden in de zomer een trek gehad, telt niet mee)
met n vriend van mn ex. Zag een kat lopen met 8 poten en iedereen had een groen hoofd.
't was op een trapje, trapje voor de kerk, savonds in het donker in de kou.
't was wel leuk, maar niet zo spectaculair, ik was veels te veel bezig met stoned worden/zijn. Liet het niet echt over me heen komen :)
Klik om te vergroten...

Een kat met 8 poten!! wauuuuuuuuwww, die wil ik ook zien!!! :mrgreen:
m
minnLid
01-01-2024, 00:00
#5
Saivy zei:
minn zei:
was vorig jaar herfstvakantie (3 jaar geleden in de zomer een trek gehad, telt niet mee)
met n vriend van mn ex. Zag een kat lopen met 8 poten en iedereen had een groen hoofd.
't was op een trapje, trapje voor de kerk, savonds in het donker in de kou.
't was wel leuk, maar niet zo spectaculair, ik was veels te veel bezig met stoned worden/zijn. Liet het niet echt over me heen komen :)
Klik om te vergroten...

Een kat met 8 poten!! wauuuuuuuuwww, die wil ik ook zien!!! :mrgreen:
Klik om te vergroten...

whahahahahahahahah
ik vond t dood eng! en t ergste was, ik durfde t niet te zeggen, omdat k dat al zag na 3 trekjes ofzo. en ik schaamde me omdat t zo snel insloeg. nu heb ik dat helemaal niet meer :grin:
maar later hoorde ik dat die kerel een pure gedraaid had, expres om mij te laten trippen ofzo.. :confused:
ben zowieso klaar met die jongen :mrgreen:
M
Mindless1985Lid
01-01-2024, 00:00
#6
minn zei:
Saivy zei:
minn zei:
was vorig jaar herfstvakantie (3 jaar geleden in de zomer een trek gehad, telt niet mee)
met n vriend van mn ex. Zag een kat lopen met 8 poten en iedereen had een groen hoofd.
't was op een trapje, trapje voor de kerk, savonds in het donker in de kou.
't was wel leuk, maar niet zo spectaculair, ik was veels te veel bezig met stoned worden/zijn. Liet het niet echt over me heen komen :)
Klik om te vergroten...

Een kat met 8 poten!! wauuuuuuuuwww, die wil ik ook zien!!! :mrgreen:
Klik om te vergroten...

whahahahahahahahah
ik vond t dood eng! en t ergste was, ik durfde t niet te zeggen, omdat k dat al zag na 3 trekjes ofzo. en ik schaamde me omdat t zo snel insloeg. nu heb ik dat helemaal niet meer :grin:
maar later hoorde ik dat die kerel een pure gedraaid had, expres om mij te laten trippen ofzo.. :confused:
ben zowieso klaar met die jongen :mrgreen:
Klik om te vergroten...

Ik word van een pure wiet joint absoluut niet stoned :) Wordt juist veel actiever, heb zin om dingen te doen en krijg een beetje lachkicks, voor het stonede gevoel moet er ook tabak doorheen zitten. Ik heb zin in een joint :stoned:
I
ImkeLid
01-01-2024, 00:00
#7
Dzy zei:
minn zei:
Saivy zei:
minn zei:
was vorig jaar herfstvakantie (3 jaar geleden in de zomer een trek gehad, telt niet mee)
met n vriend van mn ex. Zag een kat lopen met 8 poten en iedereen had een groen hoofd.
't was op een trapje, trapje voor de kerk, savonds in het donker in de kou.
't was wel leuk, maar niet zo spectaculair, ik was veels te veel bezig met stoned worden/zijn. Liet het niet echt over me heen komen :)
Klik om te vergroten...

Een kat met 8 poten!! wauuuuuuuuwww, die wil ik ook zien!!! :mrgreen:
Klik om te vergroten...

whahahahahahahahah
ik vond t dood eng! en t ergste was, ik durfde t niet te zeggen, omdat k dat al zag na 3 trekjes ofzo. en ik schaamde me omdat t zo snel insloeg. nu heb ik dat helemaal niet meer :grin:
maar later hoorde ik dat die kerel een pure gedraaid had, expres om mij te laten trippen ofzo.. :confused:
ben zowieso klaar met die jongen :mrgreen:
Klik om te vergroten...

Ik word van een pure wiet joint absoluut niet stoned :) Wordt juist veel actiever, heb zin om dingen te doen en krijg een beetje lachkicks, voor het stonede gevoel moet er ook tabak doorheen zitten. Ik heb zin in een joint :stoned:
Klik om te vergroten...

hihi :wave:
L
LanaLid
01-01-2024, 00:00
#8
Dat was alweer 10 jaar geleden... :smoke:

Ik ging in m'n uppie vlakbij het ouderlijk huis in een park zitten, op een bankje. Daar kwam altijd zo'n hanggroepje zitten. Maar deze keer was er nog niemand.
Tot een jongen van dat groepje aan kwam en naast mij kwam zitten met een joint. Ik vond die jongen toen héél leuk en vond het wel stoer dat ie naast mij kwam zitten en die joint paste.
Hij vroeg: heb je al vaker geblowd? Dus ikke: Ja hoor.. :grin:
Was niet waar haha.
Dus toen blowde ik mee met hem.
Ik voelde er in het begin weinig van op een droge bek na dan.
Maar toen we opstonden en die jongen voorstelde om naar het garagepleintje te gaan en daar te gaan voetballen, toen sloeg ie wel in.
Ik kon geen bal raken en werd al na een paar minuten moe van het voetballen. :grin:

Wat een jeugdsentiment haha. Zou dat moment nog wel een keer over willen doen.
Daarna had ik de smaak goed te pakken en volgde de rest. Haha. De interesse was er toch al.
l
lotLid
01-01-2024, 00:00
#9
mijn eerste joint: zo'n anderhalf jaar geleje
waar? op het basketbal veldje achter school
met wie? 2 vriendinnen
onder welke omstandigheden? het was een lekker weertje heel chill

verder verloop: we hadden daarna een duits film wehehe
was leuk :grin:
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#10
De eerste keer was met wat vrienden. Ik zal een jaar of 13 zijn geweest. Ik kon alleen nog niet echt roken dus ik voelde er praktisch niets van omdat ik niet goed inhaleerde.
De eerste keer dat ik wat voelde was een week ofzo later bij een vriend thuis. Austin Powers 2 gekeken :P
M
Mr.jihoLid
01-01-2024, 00:00
#11
m'n eerste joint is 4-5jaar geleden, bij een maat die alleen thuis was in z'n tuin met 3andere vrienden en 2 die het al gedaan hadden
2joints gesmoord die avond en heeeeeeel de avond hebben we lachkicks gehad en naar films gekeken
A
AnonymousLid
01-01-2024, 00:00
#12
Dat was toen ik 15 was, iig na een schoolvakantie.
Hoe ik aan die joint was gekomen is ook nog een lang verhaal, ik zal daar maar mee beginnen.

Mijn broer doet wel eens mee aan darttoernooien, en op het einde van een toernooi ging ik naar de wc, en er lag een (open) pakje sigaretten met inhoud. Dus ik pak em en kijk er in. inhoud: stuk of 10 sigaretten, een joint en een coole aansteker.

Ik wist instinctief dat dat een joint was, het er nooit een eerder gezien maar dit was het!

Eerstvolgende schooldag fietsten we met zn 3en naar school, en ik zei dat ik een joint had. 10 minuten later in een parkje gingen we em roken.
Allemaal vet hoesten en proesten. Wat halverwege de joint omsloeg in belachelijk veel gelach. Ik keek hoe laat het was, en schiet in de lach.

Ze vroegen me wat er aan de hand is, en ik zei dat we een kwartier te laat waren, toen besloten we maar de les te 'missen' om lekker stoned in het park te blijven.

Eerstvolgende les kwamen we aan, nog steeds knetter stoned. We hadden trouwens duits, en moesten lachen om elk raar woord wat voorbijkwam.

Ik zal het nooit vergeten.
M
Mac...Lid
01-01-2024, 00:00
#13
Weet niet meer precies hoe oed ik was, ik gok een jaartje of 12, was net een jaartje eerder begonnen met roken. Ik zat toendertijd bij het rode kruis en was sowieso al geïnteresseerd in het blowen, wilde het iig wel eens gedaan hebben. Nja wat andere mensen die erbij zaten deden het wel eens geregeld en heb toen samen met hun mijn eerste joint gerookt. sow wat was ik gaar. Heb toen nog cursus EHBO gehad, maar mijn beeld ging constant van links naar rechts, iets wat ik verder alleen later nog maar met GHB heb meegemaakt. Vond het toen nog niet zo lekker, mja dat vind ik nog steeds niet zo ontzettend, vind het wel lekker om te blowen, maar echt zo heel erg veel meerwaarde heeft het nog steeds niet voor me.
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#14
Eerste keer stoned of eerste keer blowen? Eerste keer blowen dus...

Dat is alweer ongeveer 4 jaar geleden. Het was de 2e of 3e week van september en het was ontzettend mooi weer buiten. Mijn beste vriend vroeg me al vaker of ik een keer wilde mee doen, en die bewuste dag (Ik meen dat het maandag was.) zei ik ja... Verder had ik er helemaal niet bij nagedacht dat ik daarna nog naar school moest, maar goed...

Ik vond het blowen zelf helemaal niet zo byzonder, alleen was het niet zo vies als gewoon roken vond ik... Vervolgens liepen we naar school. (pauze was om.) En het enige waar ik aan kond denken was: Shit wat loopt mijn neus ineens als de tering. (heb dat nog steeds vaak, en heb dat dus ook met ephedra :grin: ) In de klas onder wiskunde bleek ik heel melig te zijn, ineens kon ik weer lachen om de grapjes van een vriend van me. (is nogal een komiek, vind zichzelf helemaal geweldig, en vooral ook grappig) Goed, hij was dus helemaal verbaast dat ik er weer om moest lachen en hij ging eerst door met grapjes maken, maar merkte vervolgens op dat ik wel heel melig was...

Ik vond het allemaal wel best, ik voelde me gewoon normaal, en was gewoon lekker aan het lachen... Verder niets!

Toen ik daarna ook nog muziek heb gehad (kan ik me niet zoveel meer van herinneren.) vroeg degene die de joint voor ons had gedraaid of ik hem nog goed voelde. Ik heb ff heel serieus met hem staan praten, maar ik voelde er serieus helemaal NIETS van!

Naja, dat was de eerste keer dus :P Eerste keer stoned is weer een heeeeeeeeeeeel ander verhaal :grin:
M
Me~plantu~isme~moatLid
01-01-2024, 00:00
#15
chill om te leezun :P

en verder over dit topic, eerste keer stoned-verhalen = welkomm :grin:

dus SpacingBen.. blast off :)
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#16
mmm, als je stoned bent moeten de verhalen over de eerste keer echt gewoon 'ineens' in je opkomen :grin: Dus dat 'probleempje' heb ik nu :P

Maarja, eerste keer blowen was eigenlijk geen reet aan :beer:
:smoke: :stoned: :hearteyes:
M
Me~plantu~isme~moatLid
01-01-2024, 00:00
#17
SpacingBen zei:
mmm, als je stoned bent moeten de verhalen over de eerste keer echt gewoon 'ineens' in je opkomen :grin: Dus dat 'probleempje' heb ik nu :P

Maarja, eerste keer blowen was eigenlijk geen reet aan :beer:
:smoke: :stoned: :hearteyes:
Klik om te vergroten...

daar heb ik respect en begrip voor :mrgreen:
H
HazeLid
01-01-2024, 00:00
#18
Mijn eerste joint vond ik best kut, in de 35 graden zon en mega-ziek, koppijn misselijkheid enz. Mja, de 2e was dan weer wel leuk. Maar het ging ongeveer zo:

Ik was al nieuwschierig naar blowen en ik na school met wat "vrienden"( ik wilde gewoon graag blowen, hun hadden wiet, ja ik ben ook zo geweest) na een meertje in de buurt van de school. Echt een vadsige joint draaide die gast. Ik vet stoer die halve joint er door heen hijsen en dood dat ik ging joh. Bahbah, ik zei tegen mezelf: ik blow nooit meer, dat is niet gelukt:P
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#19
Me~plantu~isme~moat zei:
SpacingBen zei:
mmm, als je stoned bent moeten de verhalen over de eerste keer echt gewoon 'ineens' in je opkomen :grin: Dus dat 'probleempje' heb ik nu :P

Maarja, eerste keer blowen was eigenlijk geen reet aan :beer:
:smoke: :stoned: :hearteyes:
Klik om te vergroten...

daar heb ik respect en begrip voor :mrgreen:
Klik om te vergroten...

:grin:

mooi :)

gewoon regelmatig helpen herinneren dat je nog een verhaal van me tegoed hebt :wink:
M
Me~plantu~isme~moatLid
01-01-2024, 00:00
#20
SpacingBen ik heb nog een verhaal van je tegoed :rolleyes: :P

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...34567
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."