#1
onee ocharme gie, het annuntiatia instituut.. tsss.. mn naam zeg ik liever hier niet
, maar kwoon eigenlijk in adinkerke maar das tzelfde eh



voeg me anders eens toe op msn: [email protected]minn zei:was vorig jaar herfstvakantie (3 jaar geleden in de zomer een trek gehad, telt niet mee)
met n vriend van mn ex. Zag een kat lopen met 8 poten en iedereen had een groen hoofd.
't was op een trapje, trapje voor de kerk, savonds in het donker in de kou.
't was wel leuk, maar niet zo spectaculair, ik was veels te veel bezig met stoned worden/zijn. Liet het niet echt over me heen komen![]()

Saivy zei:minn zei:was vorig jaar herfstvakantie (3 jaar geleden in de zomer een trek gehad, telt niet mee)
met n vriend van mn ex. Zag een kat lopen met 8 poten en iedereen had een groen hoofd.
't was op een trapje, trapje voor de kerk, savonds in het donker in de kou.
't was wel leuk, maar niet zo spectaculair, ik was veels te veel bezig met stoned worden/zijn. Liet het niet echt over me heen komen![]()
Een kat met 8 poten!! wauuuuuuuuwww, die wil ik ook zien!!!![]()

minn zei:Saivy zei:minn zei:was vorig jaar herfstvakantie (3 jaar geleden in de zomer een trek gehad, telt niet mee)
met n vriend van mn ex. Zag een kat lopen met 8 poten en iedereen had een groen hoofd.
't was op een trapje, trapje voor de kerk, savonds in het donker in de kou.
't was wel leuk, maar niet zo spectaculair, ik was veels te veel bezig met stoned worden/zijn. Liet het niet echt over me heen komen![]()
Een kat met 8 poten!! wauuuuuuuuwww, die wil ik ook zien!!!![]()
whahahahahahahahah
ik vond t dood eng! en t ergste was, ik durfde t niet te zeggen, omdat k dat al zag na 3 trekjes ofzo. en ik schaamde me omdat t zo snel insloeg. nu heb ik dat helemaal niet meer
maar later hoorde ik dat die kerel een pure gedraaid had, expres om mij te laten trippen ofzo..![]()
ben zowieso klaar met die jongen![]()

Dzy zei:minn zei:Saivy zei:minn zei:was vorig jaar herfstvakantie (3 jaar geleden in de zomer een trek gehad, telt niet mee)
met n vriend van mn ex. Zag een kat lopen met 8 poten en iedereen had een groen hoofd.
't was op een trapje, trapje voor de kerk, savonds in het donker in de kou.
't was wel leuk, maar niet zo spectaculair, ik was veels te veel bezig met stoned worden/zijn. Liet het niet echt over me heen komen![]()
Een kat met 8 poten!! wauuuuuuuuwww, die wil ik ook zien!!!![]()
whahahahahahahahah
ik vond t dood eng! en t ergste was, ik durfde t niet te zeggen, omdat k dat al zag na 3 trekjes ofzo. en ik schaamde me omdat t zo snel insloeg. nu heb ik dat helemaal niet meer
maar later hoorde ik dat die kerel een pure gedraaid had, expres om mij te laten trippen ofzo..![]()
ben zowieso klaar met die jongen![]()
Ik word van een pure wiet joint absoluut niet stonedWordt juist veel actiever, heb zin om dingen te doen en krijg een beetje lachkicks, voor het stonede gevoel moet er ook tabak doorheen zitten. Ik heb zin in een joint
![]()

SpacingBen zei:mmm, als je stoned bent moeten de verhalen over de eerste keer echt gewoon 'ineens' in je opkomenDus dat 'probleempje' heb ik nu :P
Maarja, eerste keer blowen was eigenlijk geen reet aan![]()
![]()
![]()
![]()

Me~plantu~isme~moat zei:SpacingBen zei:mmm, als je stoned bent moeten de verhalen over de eerste keer echt gewoon 'ineens' in je opkomenDus dat 'probleempje' heb ik nu :P
Maarja, eerste keer blowen was eigenlijk geen reet aan![]()
![]()
![]()
![]()
daar heb ik respect en begrip voor![]()
:P"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."