Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums°Jouw eerste joint°

°Jouw eerste joint°

133 antwoorden
41 weergaven
18-5-2026
I
ImkeLid
01-01-2024, 00:00
#1
Me~plantu~isme~moat zei:
SpacingBen ik heb nog een verhaal van je tegoed :rolleyes: :P
Klik om te vergroten...

Geen geduld nee?? :mrgreen:
M
Me~plantu~isme~moatLid
01-01-2024, 00:00
#2
Saivy zei:
Me~plantu~isme~moat zei:
SpacingBen ik heb nog een verhaal van je tegoed :rolleyes: :P
Klik om te vergroten...

Geen geduld nee?? :mrgreen:
Klik om te vergroten...

jawel hoor :) dit is gwn het begin van een regelmatige herrinering :grin:
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#3
Me~plantu~isme~moat zei:
Saivy zei:
Me~plantu~isme~moat zei:
SpacingBen ik heb nog een verhaal van je tegoed :rolleyes: :P
Klik om te vergroten...

Geen geduld nee?? :mrgreen:
Klik om te vergroten...

jawel hoor :) dit is gwn het begin van een regelmatige herrinering :grin:
Klik om te vergroten...

:grin:

Ik hoop dat ik door al deze gein niet teveel er bij ga verzinnen dan :grin: :rolleyes:

:smoke: :stoned:
D
DagsLid
01-01-2024, 00:00
#4
Waar: in een bosje langs het spoor
Wanneer: 7 jaar geleden
Waarom: Omdat we tijdens verzorging een voorlichtingsvideo hadden gezien over drugs en dat ons heeft overtuigd om het te doen(serieus).
Met wie?: Renato
en?: niks gemerkt
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#5
Dags zei:
Waar: in een bosje langs het spoor
Wanneer: 7 jaar geleden
Waarom: Omdat we tijdens verzorging een voorlichtingsvideo hadden gezien over drugs en dat ons heeft overtuigd om het te doen(serieus).
Met wie?: Renato
en?: niks gemerkt
Klik om te vergroten...

whahah, net zoals spuiten en slikken mij van sommige drugs OVERTUIGT dus :P

tssssss, en dan maar blijven zeggen dat drugs slecht zijn en that's it...

Zonder drugs hadden we misschien wel nooit leren praten :grin:
f
flololoLid
01-01-2024, 00:00
#6
1st joint

mijn eerstu keer weet uk nog goed. Twas wel ni echt fijn. Ik ging totaal slecht, voelde me compleet nerveus, was echt slecht.. We kochtu een pak chocola, heb ik helamaal alleen opgegeten. Weet nog, we zaten in de auto en ik draaide echt dol. Shit wat een slecht gevoel, en achteraf dan blozende wangen over de chocolade die ik had opgesmikkeld

Maar weetiemand hoe hut komt dat je slecht gaat, je niet goed voelt enzo? Weet iemand hoe kan je dat vermijden? Iemand tips?
:stoned:
L
LeftBehindLid
01-01-2024, 00:00
#7
okeej....bijna een jaar geleden denk ik zo....
ik was best wel zo'n zielig pubertje, dus ik spijbelde van gym, want daar ben ik slecht in, en och, iedereen had toch zo'n hekel aan me enzo -_-
njaa, de joint had ik van iemand gekregen, maar ben wel alleen gaan blowen, gewoon ergens op een plekje bij t spoor bosjes ofzo waar ik me altijd verstopte :tearsofjoy: en ik voelde er geen hol van. Ik was alleen een heeeel klein beetje duizelig...njaa...stom dus :P ik voelde me al kut die dag....
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#8
LeftBehind zei:
okeej....bijna een jaar geleden denk ik zo....
ik was best wel zo'n zielig pubertje, dus ik spijbelde van gym, want daar ben ik slecht in, en och, iedereen had toch zo'n hekel aan me enzo -_-
njaa, de joint had ik van iemand gekregen, maar ben wel alleen gaan blowen, gewoon ergens op een plekje bij t spoor bosjes ofzo waar ik me altijd verstopte :tearsofjoy: en ik voelde er geen hol van. Ik was alleen een heeeel klein beetje duizelig...njaa...stom dus :P ik voelde me al kut die dag....
Klik om te vergroten...

mmmz en nu?
M
Me~plantu~isme~moatLid
01-01-2024, 00:00
#9
Re: 1st joint

flololo zei:
mijn eerstu keer weet uk nog goed. Twas wel ni echt fijn. Ik ging totaal slecht, voelde me compleet nerveus, was echt slecht.. We kochtu een pak chocola, heb ik helamaal alleen opgegeten. Weet nog, we zaten in de auto en ik draaide echt dol. Shit wat een slecht gevoel, en achteraf dan blozende wangen over de chocolade die ik had opgesmikkeld

Maar weetiemand hoe hut komt dat je slecht gaat, je niet goed voelt enzo? Weet iemand hoe kan je dat vermijden? Iemand tips?
:stoned:
Klik om te vergroten...

tips, uhm.. niet te veel blowen in 1 keer en nerveus zijn is niet goed. rustig en op je gemak, zo moet het.
l
lotLid
01-01-2024, 00:00
#10
Re: 1st joint

flololo zei:
mijn eerstu keer weet uk nog goed. Twas wel ni echt fijn. Ik ging totaal slecht, voelde me compleet nerveus, was echt slecht.. We kochtu een pak chocola, heb ik helamaal alleen opgegeten. Weet nog, we zaten in de auto en ik draaide echt dol. Shit wat een slecht gevoel, en achteraf dan blozende wangen over de chocolade die ik had opgesmikkeld

Maar weetiemand hoe hut komt dat je slecht gaat, je niet goed voelt enzo? Weet iemand hoe kan je dat vermijden? Iemand tips?
:stoned:
Klik om te vergroten...

ga vooral niet van te voren tegen jeezlf zeggen van: ohnee straks ga ik weer bad onee ik vinnet eng.. help geen meter en kan je normaal typen?

zovan: de eeruh keer weet uk nog goewd leest voor mij niet erg prettig :)
L
LeftBehindLid
01-01-2024, 00:00
#11
mmmz en nu?
Klik om te vergroten...

haha, daarna nog eens een paar keer met vrienden gegaan, dat was wel beter...maar ik kan er goed tegen ofzo, dus nu ben ik meer van de pillen en paddestoeltjes :grin:
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#12
mmm paddestoeletjes, die wil ik ook wel :hearteyes:
J
Joe PoTToeLid
01-01-2024, 00:00
#13
yu kheb mezelf juist geregistreerd en ik dacht ik zal mijn eerste smoorpartij eens met jullie delen twaz tijdens de middag pauze van mijn school toen een paar vrienden vroegen of ik eens mee wou gaan smoren(kdacht bijmezelf je moet alles eens proberen :grin: ) kben toen knetterstoned terug naar de les gegaan en kben nie mee gestopt :stoned: :stoned:
B
BlaatkipLid
01-01-2024, 00:00
#14
Waar, Wanneer, waarom, welke omstandigheden, met wie

waarop school, in de pauze
wanneerpaar maanden geleden
waaromgewoon uitproberen
welke omstandighedenweinig tijd, begin van schooldag
wiemet een vriend die al een keer geblowd had en een stickie had geregeld via een vriend.

ik rookte voor de eerste keer dus ik hoeste. en toen roken we uit onze smoel
l
lotLid
01-01-2024, 00:00
#15
Re: Waar, Wanneer, waarom, welke omstandigheden, met wie

Blaatkip zei:
waarop school, in de pauze
wanneerpaar maanden geleden
waaromgewoon uitproberen
welke omstandighedenweinig tijd, begin van schooldag
wiemet een vriend die al een keer geblowd had en een stickie had geregeld via een vriend.

ik rookte voor de eerste keer dus ik hoeste. en toen roken we uit onze smoel
Klik om te vergroten...

en hoe was het verder?.. stoned enzo
B
BlaatkipLid
01-01-2024, 00:00
#16
nee niet echt stoned wel heel erg lacherig
M
Me~plantu~isme~moatLid
01-01-2024, 00:00
#17
Re: Waar, Wanneer, waarom, welke omstandigheden, met wie

Blaatkip zei:
waarop school, in de pauze
wanneerpaar maanden geleden
waaromgewoon uitproberen
welke omstandighedenweinig tijd, begin van schooldag
wiemet een vriend die al een keer geblowd had en een stickie had geregeld via een vriend.

ik rookte voor de eerste keer dus ik hoeste. en toen roken we uit onze smoel
Klik om te vergroten...

roken uit je smoel, bedoel je daarmee..
rook in je mond houden niet inhaleren en uitblazen?
F
Freaky highLid
01-01-2024, 00:00
#18
ik denk dat hij daarmee bedoeld dat ze gewoon naar de wiet roken uit hun bek Déétj :mrgreen:
l
lotLid
01-01-2024, 00:00
#19
Freaky high zei:
ik denk dat hij daarmee bedoeld dat ze gewoon naar de wiet roken uit hun bek Déétj :mrgreen:
Klik om te vergroten...

jah denk het ook
B
BlaatkipLid
01-01-2024, 00:00
#20
ja dat bedoelik inderdaad
sorry voor onduidelijkheid

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234567
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."