#1
Me~plantu~isme~moat zei:SpacingBen ik heb nog een verhaal van je tegoed:P
Geen geduld nee??

Me~plantu~isme~moat zei:SpacingBen ik heb nog een verhaal van je tegoed:P

Saivy zei:Me~plantu~isme~moat zei:SpacingBen ik heb nog een verhaal van je tegoed:P
Geen geduld nee??![]()
Me~plantu~isme~moat zei:Saivy zei:Me~plantu~isme~moat zei:SpacingBen ik heb nog een verhaal van je tegoed:P
Geen geduld nee??![]()
jawel hoordit is gwn het begin van een regelmatige herrinering
![]()

Dags zei:Waar: in een bosje langs het spoor
Wanneer: 7 jaar geleden
Waarom: Omdat we tijdens verzorging een voorlichtingsvideo hadden gezien over drugs en dat ons heeft overtuigd om het te doen(serieus).
Met wie?: Renato
en?: niks gemerkt

LeftBehind zei:okeej....bijna een jaar geleden denk ik zo....
ik was best wel zo'n zielig pubertje, dus ik spijbelde van gym, want daar ben ik slecht in, en och, iedereen had toch zo'n hekel aan me enzo -_-
njaa, de joint had ik van iemand gekregen, maar ben wel alleen gaan blowen, gewoon ergens op een plekje bij t spoor bosjes ofzo waar ik me altijd verstopteen ik voelde er geen hol van. Ik was alleen een heeeel klein beetje duizelig...njaa...stom dus :P ik voelde me al kut die dag....
flololo zei:mijn eerstu keer weet uk nog goed. Twas wel ni echt fijn. Ik ging totaal slecht, voelde me compleet nerveus, was echt slecht.. We kochtu een pak chocola, heb ik helamaal alleen opgegeten. Weet nog, we zaten in de auto en ik draaide echt dol. Shit wat een slecht gevoel, en achteraf dan blozende wangen over de chocolade die ik had opgesmikkeld
Maar weetiemand hoe hut komt dat je slecht gaat, je niet goed voelt enzo? Weet iemand hoe kan je dat vermijden? Iemand tips?
![]()
flololo zei:mijn eerstu keer weet uk nog goed. Twas wel ni echt fijn. Ik ging totaal slecht, voelde me compleet nerveus, was echt slecht.. We kochtu een pak chocola, heb ik helamaal alleen opgegeten. Weet nog, we zaten in de auto en ik draaide echt dol. Shit wat een slecht gevoel, en achteraf dan blozende wangen over de chocolade die ik had opgesmikkeld
Maar weetiemand hoe hut komt dat je slecht gaat, je niet goed voelt enzo? Weet iemand hoe kan je dat vermijden? Iemand tips?
![]()
mmmz en nu?

Blaatkip zei:waarop school, in de pauze
wanneerpaar maanden geleden
waaromgewoon uitproberen
welke omstandighedenweinig tijd, begin van schooldag
wiemet een vriend die al een keer geblowd had en een stickie had geregeld via een vriend.
ik rookte voor de eerste keer dus ik hoeste. en toen roken we uit onze smoel
Blaatkip zei:waarop school, in de pauze
wanneerpaar maanden geleden
waaromgewoon uitproberen
welke omstandighedenweinig tijd, begin van schooldag
wiemet een vriend die al een keer geblowd had en een stickie had geregeld via een vriend.
ik rookte voor de eerste keer dus ik hoeste. en toen roken we uit onze smoel

Freaky high zei:ik denk dat hij daarmee bedoeld dat ze gewoon naar de wiet roken uit hun bek Déétj![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."