Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums°Jouw eerste joint°

°Jouw eerste joint°

133 antwoorden
44 weergaven
18-5-2026
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#1
Eerste keer stoned of eerste keer blowen? Eerste keer blowen dus...

Dat is alweer ongeveer 4 jaar geleden. Het was de 2e of 3e week van september en het was ontzettend mooi weer buiten. Mijn beste vriend vroeg me al vaker of ik een keer wilde mee doen, en die bewuste dag (Ik meen dat het maandag was.) zei ik ja... Verder had ik er helemaal niet bij nagedacht dat ik daarna nog naar school moest, maar goed...

Ik vond het blowen zelf helemaal niet zo byzonder, alleen was het niet zo vies als gewoon roken vond ik... Vervolgens liepen we naar school. (pauze was om.) En het enige waar ik aan kond denken was: Shit wat loopt mijn neus ineens als de tering. (heb dat nog steeds vaak, en heb dat dus ook met ephedra :grin: ) In de klas onder wiskunde bleek ik heel melig te zijn, ineens kon ik weer lachen om de grapjes van een vriend van me. (is nogal een komiek, vind zichzelf helemaal geweldig, en vooral ook grappig) Goed, hij was dus helemaal verbaast dat ik er weer om moest lachen en hij ging eerst door met grapjes maken, maar merkte vervolgens op dat ik wel heel melig was...

Ik vond het allemaal wel best, ik voelde me gewoon normaal, en was gewoon lekker aan het lachen... Verder niets!

Toen ik daarna ook nog muziek heb gehad (kan ik me niet zoveel meer van herinneren.) vroeg degene die de joint voor ons had gedraaid of ik hem nog goed voelde. Ik heb ff heel serieus met hem staan praten, maar ik voelde er serieus helemaal NIETS van!

Naja, dat was de eerste keer dus :P Eerste keer stoned is weer een heeeeeeeeeeeel ander verhaal :grin:
M
Me~plantu~isme~moatLid
01-01-2024, 00:00
#2
chill om te leezun :P

en verder over dit topic, eerste keer stoned-verhalen = welkomm :grin:

dus SpacingBen.. blast off :)
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#3
mmm, als je stoned bent moeten de verhalen over de eerste keer echt gewoon 'ineens' in je opkomen :grin: Dus dat 'probleempje' heb ik nu :P

Maarja, eerste keer blowen was eigenlijk geen reet aan :beer:
:smoke: :stoned: :hearteyes:
M
Me~plantu~isme~moatLid
01-01-2024, 00:00
#4
SpacingBen zei:
mmm, als je stoned bent moeten de verhalen over de eerste keer echt gewoon 'ineens' in je opkomen :grin: Dus dat 'probleempje' heb ik nu :P

Maarja, eerste keer blowen was eigenlijk geen reet aan :beer:
:smoke: :stoned: :hearteyes:
Klik om te vergroten...

daar heb ik respect en begrip voor :mrgreen:
H
HazeLid
01-01-2024, 00:00
#5
Mijn eerste joint vond ik best kut, in de 35 graden zon en mega-ziek, koppijn misselijkheid enz. Mja, de 2e was dan weer wel leuk. Maar het ging ongeveer zo:

Ik was al nieuwschierig naar blowen en ik na school met wat "vrienden"( ik wilde gewoon graag blowen, hun hadden wiet, ja ik ben ook zo geweest) na een meertje in de buurt van de school. Echt een vadsige joint draaide die gast. Ik vet stoer die halve joint er door heen hijsen en dood dat ik ging joh. Bahbah, ik zei tegen mezelf: ik blow nooit meer, dat is niet gelukt:P
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#6
Me~plantu~isme~moat zei:
SpacingBen zei:
mmm, als je stoned bent moeten de verhalen over de eerste keer echt gewoon 'ineens' in je opkomen :grin: Dus dat 'probleempje' heb ik nu :P

Maarja, eerste keer blowen was eigenlijk geen reet aan :beer:
:smoke: :stoned: :hearteyes:
Klik om te vergroten...

daar heb ik respect en begrip voor :mrgreen:
Klik om te vergroten...

:grin:

mooi :)

gewoon regelmatig helpen herinneren dat je nog een verhaal van me tegoed hebt :wink:
M
Me~plantu~isme~moatLid
01-01-2024, 00:00
#7
SpacingBen ik heb nog een verhaal van je tegoed :rolleyes: :P
I
ImkeLid
01-01-2024, 00:00
#8
Me~plantu~isme~moat zei:
SpacingBen ik heb nog een verhaal van je tegoed :rolleyes: :P
Klik om te vergroten...

Geen geduld nee?? :mrgreen:
M
Me~plantu~isme~moatLid
01-01-2024, 00:00
#9
Saivy zei:
Me~plantu~isme~moat zei:
SpacingBen ik heb nog een verhaal van je tegoed :rolleyes: :P
Klik om te vergroten...

Geen geduld nee?? :mrgreen:
Klik om te vergroten...

jawel hoor :) dit is gwn het begin van een regelmatige herrinering :grin:
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#10
Me~plantu~isme~moat zei:
Saivy zei:
Me~plantu~isme~moat zei:
SpacingBen ik heb nog een verhaal van je tegoed :rolleyes: :P
Klik om te vergroten...

Geen geduld nee?? :mrgreen:
Klik om te vergroten...

jawel hoor :) dit is gwn het begin van een regelmatige herrinering :grin:
Klik om te vergroten...

:grin:

Ik hoop dat ik door al deze gein niet teveel er bij ga verzinnen dan :grin: :rolleyes:

:smoke: :stoned:
D
DagsLid
01-01-2024, 00:00
#11
Waar: in een bosje langs het spoor
Wanneer: 7 jaar geleden
Waarom: Omdat we tijdens verzorging een voorlichtingsvideo hadden gezien over drugs en dat ons heeft overtuigd om het te doen(serieus).
Met wie?: Renato
en?: niks gemerkt
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#12
Dags zei:
Waar: in een bosje langs het spoor
Wanneer: 7 jaar geleden
Waarom: Omdat we tijdens verzorging een voorlichtingsvideo hadden gezien over drugs en dat ons heeft overtuigd om het te doen(serieus).
Met wie?: Renato
en?: niks gemerkt
Klik om te vergroten...

whahah, net zoals spuiten en slikken mij van sommige drugs OVERTUIGT dus :P

tssssss, en dan maar blijven zeggen dat drugs slecht zijn en that's it...

Zonder drugs hadden we misschien wel nooit leren praten :grin:
f
flololoLid
01-01-2024, 00:00
#13
1st joint

mijn eerstu keer weet uk nog goed. Twas wel ni echt fijn. Ik ging totaal slecht, voelde me compleet nerveus, was echt slecht.. We kochtu een pak chocola, heb ik helamaal alleen opgegeten. Weet nog, we zaten in de auto en ik draaide echt dol. Shit wat een slecht gevoel, en achteraf dan blozende wangen over de chocolade die ik had opgesmikkeld

Maar weetiemand hoe hut komt dat je slecht gaat, je niet goed voelt enzo? Weet iemand hoe kan je dat vermijden? Iemand tips?
:stoned:
L
LeftBehindLid
01-01-2024, 00:00
#14
okeej....bijna een jaar geleden denk ik zo....
ik was best wel zo'n zielig pubertje, dus ik spijbelde van gym, want daar ben ik slecht in, en och, iedereen had toch zo'n hekel aan me enzo -_-
njaa, de joint had ik van iemand gekregen, maar ben wel alleen gaan blowen, gewoon ergens op een plekje bij t spoor bosjes ofzo waar ik me altijd verstopte :tearsofjoy: en ik voelde er geen hol van. Ik was alleen een heeeel klein beetje duizelig...njaa...stom dus :P ik voelde me al kut die dag....
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#15
LeftBehind zei:
okeej....bijna een jaar geleden denk ik zo....
ik was best wel zo'n zielig pubertje, dus ik spijbelde van gym, want daar ben ik slecht in, en och, iedereen had toch zo'n hekel aan me enzo -_-
njaa, de joint had ik van iemand gekregen, maar ben wel alleen gaan blowen, gewoon ergens op een plekje bij t spoor bosjes ofzo waar ik me altijd verstopte :tearsofjoy: en ik voelde er geen hol van. Ik was alleen een heeeel klein beetje duizelig...njaa...stom dus :P ik voelde me al kut die dag....
Klik om te vergroten...

mmmz en nu?
M
Me~plantu~isme~moatLid
01-01-2024, 00:00
#16
Re: 1st joint

flololo zei:
mijn eerstu keer weet uk nog goed. Twas wel ni echt fijn. Ik ging totaal slecht, voelde me compleet nerveus, was echt slecht.. We kochtu een pak chocola, heb ik helamaal alleen opgegeten. Weet nog, we zaten in de auto en ik draaide echt dol. Shit wat een slecht gevoel, en achteraf dan blozende wangen over de chocolade die ik had opgesmikkeld

Maar weetiemand hoe hut komt dat je slecht gaat, je niet goed voelt enzo? Weet iemand hoe kan je dat vermijden? Iemand tips?
:stoned:
Klik om te vergroten...

tips, uhm.. niet te veel blowen in 1 keer en nerveus zijn is niet goed. rustig en op je gemak, zo moet het.
l
lotLid
01-01-2024, 00:00
#17
Re: 1st joint

flololo zei:
mijn eerstu keer weet uk nog goed. Twas wel ni echt fijn. Ik ging totaal slecht, voelde me compleet nerveus, was echt slecht.. We kochtu een pak chocola, heb ik helamaal alleen opgegeten. Weet nog, we zaten in de auto en ik draaide echt dol. Shit wat een slecht gevoel, en achteraf dan blozende wangen over de chocolade die ik had opgesmikkeld

Maar weetiemand hoe hut komt dat je slecht gaat, je niet goed voelt enzo? Weet iemand hoe kan je dat vermijden? Iemand tips?
:stoned:
Klik om te vergroten...

ga vooral niet van te voren tegen jeezlf zeggen van: ohnee straks ga ik weer bad onee ik vinnet eng.. help geen meter en kan je normaal typen?

zovan: de eeruh keer weet uk nog goewd leest voor mij niet erg prettig :)
L
LeftBehindLid
01-01-2024, 00:00
#18
mmmz en nu?
Klik om te vergroten...

haha, daarna nog eens een paar keer met vrienden gegaan, dat was wel beter...maar ik kan er goed tegen ofzo, dus nu ben ik meer van de pillen en paddestoeltjes :grin:
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#19
mmm paddestoeletjes, die wil ik ook wel :hearteyes:
J
Joe PoTToeLid
01-01-2024, 00:00
#20
yu kheb mezelf juist geregistreerd en ik dacht ik zal mijn eerste smoorpartij eens met jullie delen twaz tijdens de middag pauze van mijn school toen een paar vrienden vroegen of ik eens mee wou gaan smoren(kdacht bijmezelf je moet alles eens proberen :grin: ) kben toen knetterstoned terug naar de les gegaan en kben nie mee gestopt :stoned: :stoned:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345...7
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."