#1
hehe van mijn eerste joint ging ik over me nek :P
Maar dat was ook omdat ik al vrij dronken was.. geen goed idee >.<
Maar dat was ook omdat ik al vrij dronken was.. geen goed idee >.<
Snackbek zei:Mijn eerste joint was thuis
maar we hadden niets alleen wiet![]()
dus hadden we van een soepblik en nog wat troep een waterpijp gemaakt echt geweldig die tijd![]()
.

Maarja wij dus naar een speeltuintje gaan. En ja daar begonnen we te blowen. Ik moest ontzettend hard hoesten, had namelijk nog nooit sigaretten gerookt (nu nog steeds niet ^^) En uiteindelijk voelde ik me alleen ligt in mijn hoofd maar daar bleef het bij.
Nouja toen dat eenmaal was gebeurd kreeg ik een klein beetje paniek. Dat kwam doordat het iets te erg insloeg bij mij. Het leek net alsof ik in de grond werd getrokken. En dan voelde ik van die tintels/geruis in mijn lijf wat steeds meer bleek te worden. Maarja na de hand kon ik er toch wel om rlxen. Ik was helemaal in mijn eigen gedachte en eigen wereld. als ik mijn hoofd draaide leken de bewegingen door een camera te zijn opgemonen. Ook als ik naar iets zat te staren vervormden dat in allerlei dingen. En ik had ook mijn Mp3 speler bij. En de muziek klonk echt prachtig. Was echt een geweldig ervaring! 

CyberMonkey zei:Dan es met een jointje geprobeerd een beetje rook diep te inhaleren, wat lukte en ik voelde mezelf scheef gaan. Maar we moesten op weg naar de bioscoop en toen heb ik mezelf geforceerd waardoor ik na vijftig meter op de fiets me kotsmisselijk aan de kant van de weg heb gezetToen had ik het wel goed zitten; braakneigingen, bleek wegtrekken, zweten, rillen, zwart gezichtsveld... Precies of ik was aan het flauwvallen. Na tien minuutjes neerzitten was ik opeens weer de oude
![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."