#1
Denk zo 4 Ã 5 eu, 1 gram kost volgens mij iets van 6eu.
Maar meestal haal ik een voorgedraaiden, word ik net zo stond van alleen smaakt het wat minder omdat het meestal met peuk word gedraaid en das ranzig, nou ja shag is iig beter.
Maareh als we het toch over blowen hebben, als ik zelf draai heb ik altijd last van inbranders en dan vooral bij de hasj blow`s. Weet iemand hoe ik dit kan verkomen?
Maar meestal haal ik een voorgedraaiden, word ik net zo stond van alleen smaakt het wat minder omdat het meestal met peuk word gedraaid en das ranzig, nou ja shag is iig beter.
Maareh als we het toch over blowen hebben, als ik zelf draai heb ik altijd last van inbranders en dan vooral bij de hasj blow`s. Weet iemand hoe ik dit kan verkomen?