Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumshoeveel gooi jij in je joint?

hoeveel gooi jij in je joint?

95 antwoorden
27 weergaven
18-5-2026
W
WaterpijpLid
01-01-2024, 00:00
#1
caatje zei:
ik ook met shag, met sigaretten zuig ik altijd fliebertjes mee jakkes
Klik om te vergroten...

Dan moet je leren draaien :wink:
W
WaterpijpLid
01-01-2024, 00:00
#2
Shaq met wiet is beter dan/als sigaret met wiet... heb het aantal keren gedaan dat sigeret met wiet, maar veel te scherp..

hmmzzz.. misschien lag dat aan de white widdow :grin:
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#3
Waterpijp zei:
caatje zei:
ik ook met shag, met sigaretten zuig ik altijd fliebertjes mee jakkes
Klik om te vergroten...

Dan moet je leren draaien :wink:
Klik om te vergroten...
kdraai al zo'n jaar of 17 maar helaas ik blij f t nie lkker vinden
W
WaterpijpLid
01-01-2024, 00:00
#4
zo hey, we hebben hier met een pro te maken.. ik zeg al niks meer :wink:
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#5
Waterpijp zei:
zo hey, we hebben hier met een pro te maken.. ik zeg al niks meer :wink:
Klik om te vergroten...

ja pro wil ik nie zeggen, wie weet draai al jaren verkeerd hihi
c
cerpin taxtLid
01-01-2024, 00:00
#6
ik doe genoeg in een joint om stoned van te worden ofzo

of als je enorm zin hebt om knetter te worden
gooi je o,7 gram hash en nog een gram wiet erbij. en je heb op z'n fries gezegd dan een noffelijk jontje :stoned: :smoke:
K
KlotejunkieLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik draai standaard altijd met shag, vrienden van me ouwehoeren altijd over mijn shag joints, maarhey graag of niet meeroken natuurlijk! :wink:
H
HazeLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ligt aan de wiet, 0,5 tot 1 gram
A
AcraLid
01-01-2024, 00:00
#9
0.4 & een halfe sigarret
b
boyLid
01-01-2024, 00:00
#10
halve gram per joint
B
Bal0nLid
01-01-2024, 00:00
#11
Wat draaien jullie allemaal sterk, ik vind dat maar niks, dan ben ik zo intens gaar en 2 uur later zo duf als een makke beer in de winter.

Uit een grammetje wiet haal ik zeker 3 of 4 joint, gram hasj 5 of 6 denk ik :).
s
spacekonijnLid
01-01-2024, 00:00
#12
ja ben ik het mee eens bal0n.

ik rook liever heel veel minder sterke dan weinig hele sterke joints
W
WortelLid
01-01-2024, 00:00
#13
spacekonijn zei:
-ToXiC- zei:
oh ja, merk ik anders niks van... jammer genoeg
Klik om te vergroten...
hoelang blow je al? ik hoop dat iemand mijn bewering kan bevestigen met een bron.

voorbeeld : begin mijn vriendengroep iedereen had minstens 5 euro wiet mee

nu als we met zn alle 3 a 4 jointjes roken zijn we echt wel stoned genoeg..
Klik om te vergroten...
Ik zie bij mijn vrienden juist het tegenovergestelde gebeuren eerst 5 euro en iedereen lachen en doen nu 5 euro en iedereen merk je vrij weinig aan.
A
AcraLid
01-01-2024, 00:00
#14
de laatste tijd heb ik een klein probleem.
ik rook ongeveer 2 joints per dag. sommige dagen kunnen het er wel een pak meer zijn.

mijn 1ste joint voel ik.
maar als ik na een tijd mijn 2de joint rol, dan voel ik daar totaal niets van.

iemand die dat probleem ook heeft ?
B
BillyBiloLid
01-01-2024, 00:00
#15
de helft van een gram van 6,50
F
FriskoLid
01-01-2024, 00:00
#16
Acra zei:
de laatste tijd heb ik een klein probleem.
ik rook ongeveer 2 joints per dag. sommige dagen kunnen het er wel een pak meer zijn.

mijn 1ste joint voel ik.
maar als ik na een tijd mijn 2de joint rol, dan voel ik daar totaal niets van.

iemand die dat probleem ook heeft ?
Klik om te vergroten...
moeha,zelfde scheutje hier....
ook word ik van mn 1ste joint na 10 trekken zo stoned,rook ik hem verder op dan rook ik mn eigen gewoon terug nuchter....
vet kut dus!!!

tip : minder roken of meer in je joint gooien(weet niet wat jij erin gooit maar ik ongeveer 0.6 ofzo....rook er ook net als jou 2 of meer per dag(weekend niet inbegrepen)


oi
K
KimLid
01-01-2024, 00:00
#17
Niet zo heel veel meestal

denk gemiddeld
M
Mindless1985Lid
01-01-2024, 00:00
#18
Ik doe 1 gram ongeveer 2 joints, soms 3.
l
lotLid
01-01-2024, 00:00
#19
Bal0n zei:
Wat draaien jullie allemaal sterk, ik vind dat maar niks, dan ben ik zo intens gaar en 2 uur later zo duf als een makke beer in de winter.

Uit een grammetje wiet haal ik zeker 3 of 4 joint, gram hasj 5 of 6 denk ik :).
Klik om te vergroten...


jah dat lukt mij ook wel.. tenzij je knetter stoned wil worde:P dan gooi ik naja ongeveer een grammetje of anderhalf in me sticky en bij hasj.. 3 gram :P nee dat was laatst... ook meetsal uit een grammetje hasj 3/4 bommetjes
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#20
Acra zei:
de laatste tijd heb ik een klein probleem.
ik rook ongeveer 2 joints per dag. sommige dagen kunnen het er wel een pak meer zijn.

mijn 1ste joint voel ik.
maar als ik na een tijd mijn 2de joint rol, dan voel ik daar totaal niets van.

iemand die dat probleem ook heeft ?
Klik om te vergroten...

Als je op zo'n dag bijvoorbeeld eerst in 2 keer 1 gram wiet/hasj rookte, moet je proberen in 4 keer 1 gram te roken. Mijn ervaring is dat, wanneer je pauzes ertussen neemt je stoneder wordt.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."