Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"ik kon na het roken van isolator (of ice-o-later ) heel slecht slapen, 3 uur ofzo. en ik kreeg migraine na meerdere keren. echt, de hoofdpijn drukte helemaal op mijn ogen. het is volgens mij voor mij teveel bewerkt... nxmznejktvcxcvjxcbb."
"Wat is eigenlijk het verschil qua effect van een pure joint en een joint met tabak? Word je bijvoorbeeld actiever van een joint met tabak? Ik weet het verschil echt niet meer, daarvoor blow ik nu nog te weinig maar ik vraag het me echt af. Ik heb ook nooit sigaretten gerookt dus ik weet niet of tabak nu stimulerend of rustgevend werkt."
"ik vind dat blowen op korte termijn mijn dromen nóg chaotischer maakt zodat ik me er dan bijna nooit meer wat van kan herinneren,. Ik las ergens dat onderzoek zegt dat blowen op lange termijn je REM-slaap korter maakt en minder actief. hmm betekent dat minder diep slapen? dromen minder onthouden? of minder goed dingen verwerken tijdens je slaap?? Ik weet wel dat als ik stoned ga slapen dat het soms 3 tot 4 uur duurt voordat mijn hersenen ztil zijn, en dat ik vaak wakker word van kramp in mn kuiten, AAAAAAAAA dat is kut zeg!!!"
"google is your friend :P"
"oheeej zo dacht ik er ook niet over, ik bedoelde eigenlijk dat de thc je rem-slaap korter en minder actief maakt als gevolg omdat dat gebied van je hersenen dan tijdelijk minder goed functioneert, maar wat jij daar zegt vind ik eigenlijk ook logisch klinker ik heb vannacht niet zo diep geslapen ....-->"
"SpacingBen zei: Ik denk dat als ik nu in Africa ga wonen en geconfronteerd wordt met andere culteren etc. dat ik dan zeker weten een ander deel van mijn hersenen ga gebruiken! Ik ga me ook op een andere manier ontwikkelen. En door die andere ontwikkeling ga ik me ook anders gedragen. Maarja als ik er nu weer ff over nadenk, heeft dat ook weer met het verwerken van informatie te maken. Naja in ieder geval, omgevingsfactoren maken uit welke delen van de hersenen je meer gaat gebruiken. (of welke hersendelen meer informatie verwerken) Klik om te vergroten... SpacingBen zei: Haha klopt, komt omdat ik er van overtuigt ben dat sommige drugs (waarondere dus wiet) meer is dan alleen een middel om van te genieten. Ik denk zelfs dat je door gebruik van sommige drugs meer uit jezelf kunt halen. Een mens zou maar 10% van zijn hersenen benutten. Misschien dat het percentage hoger ligt als je bepaalde drugs gebruikt? Bijvoorlbeeld paddo's. Hoe is het anders mogelijk dat je alles ineens beter en op een andere manier kan zien? Ok, het zijn de stoffen in de paddo's die daar voor zorgen. Maar het zijn de hersenen die er op reageren. En veel gebruikers noemen paddo's een ''leer middel'' Zegt toch wel iets? Klik om te vergroten... je denkt veel na over de goeie dingen elke keer als ik een ander bewustzijn heb door een of andere "drug" leer ik ook zo veel! logisch dat oude beschavingen dan spirituele krachten aan ze toekenden. eigenlijk heeft het woord "drugs" tegenwoordig een te slechte naam gekregen om sommige van die middelen, vooral wiet ja, nog zo te noemen. hmm, verzin een nieuwe naam! drugs is als een auto, het ligt alleen aan de bestuurder of die wil/kan vooruitrijden. <- die uitspraak heb ik niet verzonnen, zo geniaal ben ik niet :P )"
"het hele album "Spokes" van Plaid, het hele album "The Campfire Headphase" van Boards of Canada. electro-spacey shit Unknown Soldier en Break On Through van The Doors hebben wel wat 60's psychedelisch over zich heen. Have fun! ik kan niet wachten tot de lente/zomer, dan ga ik weer paddo's eten."
"ik heb nu nog 4 Ã 5 hijsen nodig (dan wel door een waterpijp) terwijl ik vroeger een hele staaf/bonk hash/wiet nodig/had. omgekeerde tolerantieee!!!"
"Gistermiddag heb ik geblowd, en echt echt voor de allerlaatste keer. Mijn handen en neus worden trouwens altijd koud na het blowen, ik word helemaal wit en krijg zwarte kringen onder m'n ogen, m'n neusholte stinkt naar wietrook (ja dat ruik ik dus de hele tijd en dat ruikt smerig) en ik voel me dan weer zoals een paar jaar geleden: een stuk onzekerder omdat ik niet meer helder kan denken. Gistermiddag kreeg ik de laatste paar inzichten van het blowen: Minder aan mezelf denken, meer warmte geven aan de anderen, en ik kan het dan ook terugverwachten. Meer vragen naar een ander dan over mezelf lullen (ja dat deed ik dus steeds terwijl ik dat niet doorhad) En drugsgebruik hoort bij de gozer die ik 2 jaar geleden was, nu stop ik om verder te gaan. Het past niet meer bij me Jaja ik ben blij en ik hou me hier aan mensen, al vind ik het af en toe nog wel leuk om hier paddotripreports te lezen van anderen. Mazzel! Love Peace Happiness"
"Thanx for the support y'all, ik denk ook dat het een beetje bij de leeftijd hoort. Ik voelde me om een goeie reden "een gebruiker" maar ik voelde me daar ook echt niet relaxed bij, eerder afhankelijk, zelfs ik nog maar ongeveer 1x in de maand blowde. Altijd tóch weer na een maand: "hmm ik heb wel trek!" En dat gebeurt nu ook niet meer, dat heb ik gisteren heel erg diep ingeprent. Tja dat diepe inprenten kon nog terwijl ik stoned was, en nou ik dit hier heb gepost, hou ik me er ook echt aan anders is het helemaal zielig, een beetje een valse belofte hier gaan posten. Gistermiddag zag ik mezelf bij het aansteken van de wiet in 3e persoon, best wel zielig zag dat er zo uit, hahaha!!! See ya bij de tripreports!"