Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumshoeveel gooi jij in je joint?

hoeveel gooi jij in je joint?

95 antwoorden
27 weergaven
18-5-2026
Z
ZwikLid
01-01-2024, 00:00
#1
2 joints uit een gram als ik weinig wiet heb max. 3 uit 1 gram! :stoned:
I
IntoxicatedLid
01-01-2024, 00:00
#2
bommetjes? ik hoop dat dit slang is voor joints...
en niet, bommetjes hasj in je maag toch?
l
lotLid
01-01-2024, 00:00
#3
Intoxicated zei:
bommetjes? ik hoop dat dit slang is voor joints...
en niet, bommetjes hasj in je maag toch?
Klik om te vergroten...

wtf???
I
IntoxicatedLid
01-01-2024, 00:00
#4
zeg maar een bommetje speed, als je niet wilt snuiven, doe je t in een vloeitje en slik je t in: een bommetje (niks voor mij hoor, ook anders niet) maar ik hoor bommetje ik denk doorslikken dus. maar ik loop dus alweer achter :) sorry
P
PsykaholikLid
01-01-2024, 00:00
#5
Intoxicated zei:
nee, kzit gewoon super in mn vel, en mn jointjes geven me gewoon rust. Eigenlijk sinds ik bn gaan blowen is mn leven en stuk rustiger geworden, en sinds k ben gestopt met veel drinken is het helemaal goed. Kweenie, volgens mij is het gewoon gewenning. De eerste joint van de dag word k ook altijd veel stoneder van dan van de rest van de joints die volgen[/quote
idd is bij mij ook wel zo
mijn tolerantie met weed is wel vrij hoog en gooi meer als genoeg in mijn joint ongeveer hetzelfde als frisko
(hoewel hij soms kan overdrijven :mrgreen: :mrgreen: )
ma ja rook nu ondertussen wel al 5 jaar iedere dag soms wel eens geen maar da gebeurt maar HEEEEL zelden :) :)
Klik om te vergroten...
F
FriskoLid
01-01-2024, 00:00
#6
schranziewanzie zei:
mijn tolerantie met weed is wel vrij hoog en gooi meer als genoeg in mijn joint ongeveer hetzelfde als frisko
(hoewel hij soms kan overdrijven :mrgreen: :mrgreen: )
ma ja rook nu ondertussen wel al 5 jaar iedere dag soms wel eens geen maar da gebeurt maar HEEEEL zelden :) :)
Klik om te vergroten...

hmmm hmm,ik zit hier ook nog hé stiet!! :P :P :P
Z
ZuLid
01-01-2024, 00:00
#7
ik heb nu nog 4 à 5 hijsen nodig (dan wel door een waterpijp)
terwijl ik vroeger een hele staaf/bonk hash/wiet nodig/had.
omgekeerde tolerantieee!!! :rock:
E
Elektronik_dynamiteLid
01-01-2024, 00:00
#8
Zu zei:
omgekeerde tolerantieee!!! :rock:
Klik om te vergroten...
haha ik ken het mate ik ben nu ook vet weinig nodig om stoned te worden :grin: maar ook echt heeeeel weinig
H
HazeLid
01-01-2024, 00:00
#9
Zu zei:
ik heb nu nog 4 à 5 hijsen nodig (dan wel door een waterpijp)
terwijl ik vroeger een hele staaf/bonk hash/wiet nodig/had.
omgekeerde tolerantieee!!! :rock:
Klik om te vergroten...

Ruilen van tolerantie?
S
SolidiusLid
01-01-2024, 00:00
#10
6 a 7 joints uit een gram, met weinig tabak. Meer stoned voor minder wiet :smoke:
P
PsykaholikLid
01-01-2024, 00:00
#11
Solidius zei:
6 a 7 joints uit een gram, met weinig tabak. Meer stoned voor minder wiet :smoke:
Klik om te vergroten...
6 a 7 joints rol ik uit 3 gram :cry: :cry: :cry:
daarom is het dus tijd da ik ga stoppen maar het lukt godverdomme maar niet he
ga het vanaf morgen nog eens proberen (WEERAL)
maar eerst moet de weed op zijn :wave: :wave: :wave:
H
HempyLid
01-01-2024, 00:00
#12
ik kan wel komen helpen met roken :grin:
P
PsykaholikLid
01-01-2024, 00:00
#13
Hempy zei:
ik kan wel komen helpen met roken :grin:
Klik om te vergroten...
da geloof ik best jah :wink: :wink: :wink: :wink:
D
DagsLid
01-01-2024, 00:00
#14
Ik rol zoooooo veel uit 1 gram tegenwoordig

gram Wiet: zeker 4
gramHasj, 5/6

Volgens mij is wiet ook veeeeeel sterker geworden!! (in de elsevier stond een artikel: PP in 2001 gem.15,7% THC, PP in 2004 gem 27% THC) 3/4 jaar deed ik 2 dagen met 5 gram, tegenwoordig koop ik alleen nog maar 1 gram als dat kan aangezien ik het anders eerder kwijtraak dan dat ik het oprook!!!!(nou raak ik ook echt teveel sh1t kwijt hoor!)
Tenzij ik echt met 4/5 vrienden ervoor gah zitten een avondje, dan gaat er wel veel jointjes doorheen, ook draai ik dan veel sterker dan als ik voor mezelf draai.
o
oerpoepLid
01-01-2024, 00:00
#15
meestal wel 3 blowtjes uit een gram, op z'n tijd 4 als het mee zit

en in het weekend 1 hele gulle per gram:grin: :stoned:
s
sosletLid
01-01-2024, 00:00
#16
gewoon een heel sakje joh

nie moeilijk doen
J
JonirszLid
01-01-2024, 00:00
#17
frotten met die handel,.. vol met wiet,.. heerlijk, puur,.........'natuur' maar dan wat anders
I
IzxLid
01-01-2024, 00:00
#18
spacekonijn zei:
wisten jullie trouwens dat tolerantie afbouwt? oftewel je word steeds sneller stoned , hoe meer je rookt.

voor mij geld dit zeker... in het begin steeds meer nodig maar nu eigenlijk nog maar weinig[/b]
Klik om te vergroten...

Mm zou leuk zijn, ik ben juist gestopt omdat ik sowieso nooit meer echt iets van de joints voelde. Beetje honger bleef het wel bij

ennuh.. ik haalde meestal 2-3 joints uit een gram, alhoewel de laatste paar keren de joints wat dikker werden omdat ik er dus nogal weinig van voelde.. :cry:
W
WillemijnLid
01-01-2024, 00:00
#19
volledig puur :stoned:
zo'n 2 joints met e gr
-
-spaceman-Lid
01-01-2024, 00:00
#20
Als ik een joint draai, draai ik er ongeveer 3 van een gram.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."