#1
2 joints uit een gram als ik weinig wiet heb max. 3 uit 1 gram! 


Intoxicated zei:bommetjes? ik hoop dat dit slang is voor joints...
en niet, bommetjes hasj in je maag toch?
Intoxicated zei:nee, kzit gewoon super in mn vel, en mn jointjes geven me gewoon rust. Eigenlijk sinds ik bn gaan blowen is mn leven en stuk rustiger geworden, en sinds k ben gestopt met veel drinken is het helemaal goed. Kweenie, volgens mij is het gewoon gewenning. De eerste joint van de dag word k ook altijd veel stoneder van dan van de rest van de joints die volgen[/quote
idd is bij mij ook wel zo
mijn tolerantie met weed is wel vrij hoog en gooi meer als genoeg in mijn joint ongeveer hetzelfde als frisko
(hoewel hij soms kan overdrijven![]()
)
ma ja rook nu ondertussen wel al 5 jaar iedere dag soms wel eens geen maar da gebeurt maar HEEEEL zelden![]()
![]()
schranziewanzie zei:mijn tolerantie met weed is wel vrij hoog en gooi meer als genoeg in mijn joint ongeveer hetzelfde als frisko
(hoewel hij soms kan overdrijven![]()
)
ma ja rook nu ondertussen wel al 5 jaar iedere dag soms wel eens geen maar da gebeurt maar HEEEEL zelden![]()
![]()

haha ik ken het mate ik ben nu ook vet weinig nodig om stoned te wordenZu zei:omgekeerde tolerantieee!!!![]()
Zu zei:ik heb nu nog 4 Ã 5 hijsen nodig (dan wel door een waterpijp)
terwijl ik vroeger een hele staaf/bonk hash/wiet nodig/had.
omgekeerde tolerantieee!!!![]()

6 a 7 joints rol ik uit 3 gramSolidius zei:6 a 7 joints uit een gram, met weinig tabak. Meer stoned voor minder wiet![]()


spacekonijn zei:wisten jullie trouwens dat tolerantie afbouwt? oftewel je word steeds sneller stoned , hoe meer je rookt.
voor mij geld dit zeker... in het begin steeds meer nodig maar nu eigenlijk nog maar weinig[/b]

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."