Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumshoeveel gooi jij in je joint?

hoeveel gooi jij in je joint?

95 antwoorden
29 weergaven
18-5-2026
W
WaterpijpLid
01-01-2024, 00:00
#1
zo hey, we hebben hier met een pro te maken.. ik zeg al niks meer :wink:
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#2
Waterpijp zei:
zo hey, we hebben hier met een pro te maken.. ik zeg al niks meer :wink:
Klik om te vergroten...

ja pro wil ik nie zeggen, wie weet draai al jaren verkeerd hihi
c
cerpin taxtLid
01-01-2024, 00:00
#3
ik doe genoeg in een joint om stoned van te worden ofzo

of als je enorm zin hebt om knetter te worden
gooi je o,7 gram hash en nog een gram wiet erbij. en je heb op z'n fries gezegd dan een noffelijk jontje :stoned: :smoke:
K
KlotejunkieLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik draai standaard altijd met shag, vrienden van me ouwehoeren altijd over mijn shag joints, maarhey graag of niet meeroken natuurlijk! :wink:
H
HazeLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ligt aan de wiet, 0,5 tot 1 gram
A
AcraLid
01-01-2024, 00:00
#6
0.4 & een halfe sigarret
b
boyLid
01-01-2024, 00:00
#7
halve gram per joint
B
Bal0nLid
01-01-2024, 00:00
#8
Wat draaien jullie allemaal sterk, ik vind dat maar niks, dan ben ik zo intens gaar en 2 uur later zo duf als een makke beer in de winter.

Uit een grammetje wiet haal ik zeker 3 of 4 joint, gram hasj 5 of 6 denk ik :).
s
spacekonijnLid
01-01-2024, 00:00
#9
ja ben ik het mee eens bal0n.

ik rook liever heel veel minder sterke dan weinig hele sterke joints
W
WortelLid
01-01-2024, 00:00
#10
spacekonijn zei:
-ToXiC- zei:
oh ja, merk ik anders niks van... jammer genoeg
Klik om te vergroten...
hoelang blow je al? ik hoop dat iemand mijn bewering kan bevestigen met een bron.

voorbeeld : begin mijn vriendengroep iedereen had minstens 5 euro wiet mee

nu als we met zn alle 3 a 4 jointjes roken zijn we echt wel stoned genoeg..
Klik om te vergroten...
Ik zie bij mijn vrienden juist het tegenovergestelde gebeuren eerst 5 euro en iedereen lachen en doen nu 5 euro en iedereen merk je vrij weinig aan.
A
AcraLid
01-01-2024, 00:00
#11
de laatste tijd heb ik een klein probleem.
ik rook ongeveer 2 joints per dag. sommige dagen kunnen het er wel een pak meer zijn.

mijn 1ste joint voel ik.
maar als ik na een tijd mijn 2de joint rol, dan voel ik daar totaal niets van.

iemand die dat probleem ook heeft ?
P
Purple hazeLid
01-01-2024, 00:00
#12
Riel zei:
ik word al van 0,1 gram stoned
Klik om te vergroten...

:openmouth:

Damn, ik doe als ik een joint met hasj maak doe ik er minimaal 0.66 gram in. Btw, vroeger rookte ik nog wel een voorgedraaide joint maar van die hasj werd ik niet stoned, nu ik ze zelf maak word ik lekker knetter :stoned:
j
jcutterLid
01-01-2024, 00:00
#13
Zelf blow ik niet zo vaak, maar als ik het doe; gooi ik al gauw 1 gram in de waterpijp en zuig dat lekker langzaam op totdat mijn filosfische geest wakker word en briljante ideeén krijg voorgeschoteld die ook nog realistisch zijn in een nuchtere bui.
p
pythregiusLid
01-01-2024, 00:00
#14
Met mensen erbij stop ik niet zoveel meer in men joints, sinds ik ben begonnen lsd te gebruiken krijg ik gewoon een trip van wiet, ik zie dan alles vaak in mozaik op splijten, erg vaag :beer:
thuis in men eentje wordt het toch snel 2 uit een gram

:wave:
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#15
1,1-1,3 gram per joint
P
Purple hazeLid
01-01-2024, 00:00
#16
uit 1.2 gram haal ik 3 joints. Dus 0.4 gram per joint. Teminste voor weed. Bij hasj doe ik er meer in. 2/3de gram ofzo

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."