#1
zo hey, we hebben hier met een pro te maken.. ik zeg al niks meer ![:wink:]()
Waterpijp zei:zo hey, we hebben hier met een pro te maken.. ik zeg al niks meer![]()

Ik zie bij mijn vrienden juist het tegenovergestelde gebeuren eerst 5 euro en iedereen lachen en doen nu 5 euro en iedereen merk je vrij weinig aan.spacekonijn zei:hoelang blow je al? ik hoop dat iemand mijn bewering kan bevestigen met een bron.-ToXiC- zei:oh ja, merk ik anders niks van... jammer genoeg
voorbeeld : begin mijn vriendengroep iedereen had minstens 5 euro wiet mee
nu als we met zn alle 3 a 4 jointjes roken zijn we echt wel stoned genoeg..
Riel zei:ik word al van 0,1 gram stoned


"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."