Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik fix meestal via een heel goede vriend en anders bij mensen die ik een beetje ken maar dan ben ik nooit zeker dat het goed spul is."
"Bijna toen ik in school 15gram wiet opzak had en het in de klas nogal verdacht rook.Maar geen enkele leekracht vroeg iets.Soms vraga ik me af of ze daar nu helemaal dom zijn.Zelfs als zit je stoned in de klas en valt het zo hardt op zeggen ze niets."
"flash kieke zei: Psychedelic_Fairytale zei: bij de dealer op school... lekker handig Klik om te vergroten... Nou dat je het zegt,hier op school zijn er minstens 5 vaste dealers :P Klik om te vergroten... Wara zit jij op school? de hemel :P"
"Ik rook niet veel.Af en toe ene 5gr met vrienden of minder.En op ene gegeven moment dacht ik ook om te stoppe omdat wiet een redelijk dure drug is.Maar dat gevoel was al snel over toen een vriend een tientje had en vroeg of ik zin had :P .Gemiddeld blow ik 1 kee rom de week ofzo , hangt er ook vanaf hoe het financieel gesteld is."
"Dus er is geen leeftijdgrens in de smartshop? Ik kan dus als 16 jarige paddo's gaan halen in de smartshop , of is de kans dat ik ze meekrijg klein? het zit zo : ik ben een Belg en wil al een tijdje paddo's proberen. ik kan ze krijgen bij een "dealer" maar toch ga ik ze liever bij een smartshop halen. Maar als de kans te klein is dat ik ze ook werkelijk meekrijg is het een verspilling van tijd om helemaal naar Nederland te reizen."
"azgaza zei: Érg moeilijk.. dit zal morgen misschien al weer anders zijn, maar ik denk dat dit wel ongeveer een representieve top 10 is voor mijn smaak. Urfaust - Geist is Teufel Urfaust - Verräterischer, Nichtswürdiger Geist Leviathan - Tentacles of Whorror Striborg - Trepidation Burzum - Det Som Engang Var Bethlehem - Dictius te Necare Xasthur - Xasthur Leviathan - The Tenth sub level of Suicide Burzum - Filosofem (maar niet het ambient nummer) Ragnarok - Diabolical Age Ofzo. Maar.. ik vind de cd's in mijn bezit die niet in deze lijst staan ook heel vet.. en een hele boel andere dingen. 10 is zo'n beperkte keuze.. Klik om te vergroten... Jij hebt de beste smaak wat muziek betreft op dit forum ."
"1.Black Sabbath - Paranoid 2.Blood Red Fog - Blood Red Fog 3.Blodulv - Diatribe 4.Burzum - Filosofem 5.Mortualia - Mortualia 6.Hypothermia - Rakbladsvalsen 7.Bekhira - Lelu Du Mal 8.Burzum - Hvis Lyset Tar Oss 9.Darkthrone - Transivanian Hunger 10. Leviathan - The Tenth Sub Level Of Suicde"