kan gebeuren heb het zelf nog nooit gehad maarja mischien was je al niet helemaal lekker
#2
lijkt me raar
gelukkig ben ik nog nooit KO gegaan!
heb wel (laatste tijd wat vaker) dat als ik heb geblowd ik helemaal ga trillen xD nie theel erg ofzo, maar wel irritant.
#3
Dit is mijn eerst post dus ik hoop dat het een beetje te begrijpen is..
Afgelopen zaterdag gingen we met zijn alleen eens lekker blowen, blowen heb ik wel eens vaker gedaan maar zoiets als op die avond gebeurde is me nog nooit over komen.
Voordat we gingen blowen had ik eerst nog een bordje pasta gegeten, verder niets.
Ik had als eerst ongeveer een halve gram zolder trots op gerookt in mijn eentje, daarna nog een diepe hij van wat bubble gum. Voor mijn doen is wel veel.
Nadat ik klaar was met het blowen stak ik maar een puikje op.
bij ongeveer een paar minuten werd opeens alles zwart voor mijn ogen er kon ik mijzelf niet meer bewegen, ik was even helemaal weg. Ik viel onwijs hard met me hooft op de stenen.
daarna weet ik dat ik mijn hand op mijn achter hooft legde en dat het onwijs pijn de.
ik probeerde op te staan maar toen ik bijna opgestaan was werd alles zwart en zakte ik weer weg.
Mijn vrienden hebben me toen op gevangen en even op een bankje gezet.
toen ik na enkele seconden weer een beetje bij kwam probeerde ik weer te gaan staan.
toen ik eenmaal stond werd alles langzaam pixel voor pixel zwart.
ik zag niets meer en had geen idee meer hoe ik weer terug nog naar het bankje, een vriend van me heeft me toen op het bankje gezet.
Na even gezeten te hebben werd alles weer gewoon ik kon weer normaal praten en ik kreeg geen last meer van zwart beeld.
Daarna nog lekker gebowld met de vrienden een paar mooie worpen gemaakt ik had alleen we last van mijn achter hoofd.
Heeft iemand anders wel eens zoiets mee gemaakt van wiet??
En heeft geeft dit wat aan van mijzelf of licht het gewoon aan de hoeveelheid??
#4
Ik verplaats je topic even naar het juiste subforum. En het kan gebeuren ja, dat je van blowen flauwvalt, het is mij nog nooit gebeurd, maar ik heb al mijn hele leven een lage bloeddruk dus ik weet wanneer ik me moet concenteren op mijn ademhaling en ergens tegen moet leunen (als ik helemaal niks meer zie, meestal).
#5
nog nooit meegemaakt maar heb hier in het forum al wel eens een topic over gezien. Komt omdat je een lage bloeddruk hebt ofzo, ik zoek het even op.
edit:
heb ze niet doorgelezen maar ik denk dat je hier iets aan hebt
het is algemeen bekend dat als je doorblowt je gewoon out gaat..
en je spelling is ook niet heel best he
#7
die dingen gebeuren
#8
Zoiets heb ik ook wel eens meegemaakt. Gewoon lekker rustig gaan zitten. Tip, zorg voordat je gaat blowen dat je voldoende vocht in je lijf hebt zitten.
#9
Bij mijn eerste keer blowen (was in combinatie met alcohol) was ik ook nokkie gegaan.
Het was in de kroeg Het werd zwart voor mijn ogen en ik viel stijf achterover en bleef zo een minuut liggen met mijn ogen open.
Arme mensen om me hene in paniek :P
#10
Zo is dat, combineren van middelen vergroot de kans op flippen en out gaan.
#11
Je kan ook knock gaan, als je veel blowt op een nuchtere maag.
net of er een steen in je maag zit.
#12
dat flauwvallen had ik ook wel eens last van, maar ik had het eigenlijk alleen als ik geblowt had en ik dan een tijdje bleef staan. Maar zodra je even buiten bent of gaat zitten is het wel weg. Ik heb zelf ook altijd al last van lagebloeddruk maar met blowen word het nog erger vaak.
#13
Dextro energie kopen, helpt wel.
#14
whehe
Ik ben nog nooit out gegaan maar ik word wel para als ik teveel gerookt heb hehe
Een paar weken gelden voor het eerst zoiets gehad. Ik ging niet KO maar ik zag even allemaal sterretjes voor mijn ogen en even later liet ik mezelf op de grond vallen. Daar bleef ik toen minuten lang liggen voordat ik opstond en compleet doordraaide om 5 uur 's ochtends in een woonwijk. Deed me wel beetje denken aan paddo's toen ik doordraaide alleen ik had geen hallucinaties, ik was gewoon heel erg ver heen.
Ik was toen overigens nog maar op de helft van mijn joint, dus dat dat sterk spul was hoef ik er niet bij te vertellen.
#17
Heb het ook wel eens gehad. Ik had al vaker geblowt maar nog nooit zoveel als die keer. Komt mss ook wel omdat ik toen honger had maar vooral door me uit te rekken toen ik na het blowen opstond van het bankje. (lagere bloeddruk en veel wiet)
Ik ben toen maar even gaan liggen en daarna was ik zelfs nog helemaal niet zo stoned, had wel wat hoofdpijn. Kwam mss doordat ik even te weinig zuurstof in mijn hersenen had ofzo.
Heb dit maar 1 keer gehad en daarna nooit meer dus steek er gerust nog maar eentje op
#18
LOL Ja, dit komt bij meerdere mensen voor ja!
Soms gaat het zo lekker en dan "oh fuck, doe dat raampje maar al open!"
Ik had dit vroeger wel eens, nu komt het wel eens voor dat ik even moet gaan zitten.
Hoe het komt weet ik niet, maar verse buitenlucht en water helpt!
Altijd gaan voor verse buitenlucht als je het voelt opkomen.
K.O. gaan in openbaar is nooit fijn.
#19
Ik denk een jaar of 4 geleden, op een super hete zondag middag hadden vrienden en ik lekker zitten blowen in het zonnetje.
Niets aan de hand, maar op een gegeven moment bedachten we ons dat drinken opzich ook wel handig was met zulk warm weer.
Dus even wat te drinken gaan halen bij ons thuis.
Op het moment dat ik op mijn fiets stapte merkte ik al dat het niet helemaal goed ging.
Ik heb ongeveer een meter of 2 kunnen fietsen, toen afgestapt omdat ik me steeds vreemder in m'n hoofd ging voelen.
Op het moment dat ik de poort bij ons thuis wilde open maken werdt het zwart voor m'n ogen en viel ik zo de tuin bij onze overburen in.
Erg lullig maar goed kan gebeuren!
Ervoor zorgen dat je voldoende eet en drinkt erbij is altijd wel handig.
Vooral veel suiker, als ik me niet vergis (verbeter me als ik het mis heb!) zorgt blowen ervoor dat je suikerspiegel daalt.
#20
Gewoon elke dag blowen dan raak je er gewent aan (werd my verteld)
Ik heb wel 3 foute dingen mee gemaakt met blowen
- eerst buikpijn hoofdpijn je wilt niet opstaan want je hoofd begin te branden en je kan niet echt achteroverleunen omdat je buikpijn hebt.. toen ben ik water over gaan geven
- alles ging goed toen ging ik een stukje lopen en ik dacht dat ik normaal liep maar ik wankelde alsof ik knokkie ging van de drank. (ff gaan zitten hehe)
- toen 3e keer van recht opstaand voorover gevallen op mijn kin en kon niks meer zien maar ik trilde enzovoort (eigenlijk waar jij last van had) heb nogsteeds een lidteken (3 hechtingen)
Een reactie plaatsen
Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.