Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Red bull, en een heerlijke k2 joint ! Goodmorning"
"Hallo allemaal, Vanmiddag hebben mn vriend en ik Salvia bladeren gekocht. Na heel wat hier op de site doorgelezen te hebben over salvia, en tips van de website van Salvia afgehaald te hebben, dachten we voldoende informatie te hebben. Wat hebben we gedaan? Puurpijpje gevult met de bladeren, met 3 aanstekers aangestoken. Diep geinhalleerd, 20/25 sec in gehouden, en de rook rustig uitgeblazen. pijpje weg gelegt, gewacht... maar geen effect? Dit hebben we zo meerdere malen geprobeerd, maar helaas geen effect gemerkt. Hadden we misschien toch beter een extract kunnen kopen. en is dit gewoon geld verspilling geweest? OF doen we iets fout? Hoop op een aantal nuttige tips! Overgens heb de zoek functie al gebruikt, maar nog geen antwoord gevonden!"
"Dus infeite had ik toch beter eigenlijk 5x extract mee kunnen nemen als de gedroogde bladeren? We hebben het nu een aantal keer achter elkaar geprobeerd, omdat ik had gelezen hier dat t iddd na een aantal keer beter zou moeten worden, maar geen effect. Wij zijn beide best groot, zou het aan de hoeveelheid kunnen liggen die we gebruiken? Zijn begonnen met de waterpijp, eerst weinig in gedaan om te testen. Na een aantal keer hebben we hem vol gedaan, maar nog geen effect. Later hebben we het met t puurpijpje geprobeerd, deze helemaal vol gedaan met bladeren (ik denk dat dat ong. een halve tot 3/4 gram moet zijn geweest!) Op t moment twijfel ik aan onze aankoop. Jammer dat t tot nu toe nog niet t gewenste effect heeft gegeven!"
"Ben het er ook mee eens dat Blowen je geheugen aantast maar zeker niet in zulke mate dat je een afspraak niet in je telefoon (hand? blaadje? agenda? organiser?) kunt zetten? Ik blow al 12 jaar.. waarvan de afgelopen 4 jaar behoorlijk veel...(dwz dagelijks meer dan 1) ik vergeet ook echt HEEL veel. Maar afspraken kan ik wel onthouden, en zo niet, dan zet ik ze dus op de kalender of in m'n telefoon! Kijk een afspraak van langer als zeg 2 dagen word echt HEEL lastig, maar goed daar zijn dus die agenda's en telefoons heel handig voor . Misschien dus een leuk kadotje voor jullie zoveel weken samenzijn? Anders gewoon er eens over praten met hem, je kunt altijd aankaarten dat je je een beetje zorgen maakt over zijn gezondheid? (met name zijn korte termijn geheugen of iets in die richting?) Hoe dan ook succes ermee !"
"Dat de duurste vaak ook de beste is klopt niet helemaal. Bij ons in de shop kun je voor 5 euro een grammetje Dynamite kopen. Deze dynamite is vrijwel altijd restwiet van een van de stekere soorten, je krijgt dan welliswaar geen mooie toppen, maar wel goede wiet (vaak toch) Als je "gewone" wiet wil zou ik gaan voor Dynamite of NLX. Wil je toch iets sterker zou ik gaan voor white widdow, Snowwhite of Jack Herrer (deze is als ik me niet vergis wel iets sterker als ww. en sw? correct me if i'm wrong!) Als je gewoon flink wil spacen kun je voor een haze soortje gaan, bij ons in de shop zijn dat Boedah haze (iemand ooit van gehoord???) of Amnesia Haze. Het Prijsverschil tussen de "normale" en de sterke is ongeveer 8 euro pg. Maar goed in iedere shop hebben ze wel een prijskaart, en 9 van de 10 keer wel mensen achter de bar die je graag een handje helpen! Als je het helemaal niet weet kun je vaak ook nog welleens rondvragen in de shop zelf aan de mensen wat de beste wiet is! Succes in ieder geval !"
"Dit is precies een topic voor mij... Mijn vriend en ik verblowen ongeveer 50 euro per week. Dit was een HEEEL stuk meer toen wij net gingen samenwonen. Inmiddels hebben we een hele simpele middenweg gevonden. Wij roken nog steeds evenveel jointjes per dag als voorheen, we doen er alleen de helft minder wiet in. Eerlijk is eerlijk, als je zoveel blowt op een dag wordt je toch niet stoned meer. Het is alleen nog psychologisch dat je een joint in je handen hebt. Stel voor aan je vriend minder wiet in zijn jointjes te doen, en spreek een maximaal bedrag af wat je per week uitgeeft aan wiet. Ik hoop voor jullie dat jullie eruit komen! Overgens zat ik in het begin ook thuis, en werkte mijn vriend full time. Nu werk ik zo;n 30 uur in de week, en die tijd kan ik natuurlijk niet blowen! Maar voor m;n werk, en meteen na m'n werk blow ik behoorlijk!"
"5 tot 7 per dag... Vind het heerlijk.. ben lekker ontspannen maar nooit super stoned! Als ik echt stoned wil worden pak ik de waterpijp erbij."
"Een heerlijk jointje, voor de verandering weer eens wat sterker gedraaid als normaal!"
"Caffeine, Tabak en wiet Lekker hoor, een joint in de morgen, is een dag zonder zorgen"
"Zo BI als maar zijn kan !"