#1
hmm altijd kut als zoiets gebeurd.
altijd wat te eten/drinken bij je hebben
en wat minder blowen :}
altijd wat te eten/drinken bij je hebben
en wat minder blowen :}

]-[IG]-[ zei:Ik heb ook last van lage bloeddruk denk ik. Tenminste ik heb vrij vaak dat als ik opsta het even zwart wordt, en ik mn evenwicht bijna verlies. Ook al ik me uitrek gebeurt dat wel eens. Verder heb ik nogal snel last van koude voeten, wat misschien ook iets met lage bloeddruk te maken heeft? :0
Toch wel veel mensen die dit hebben denk ik.
Annæ zei:]-[IG]-[ zei:Ik heb ook last van lage bloeddruk denk ik. Tenminste ik heb vrij vaak dat als ik opsta het even zwart wordt, en ik mn evenwicht bijna verlies. Ook al ik me uitrek gebeurt dat wel eens. Verder heb ik nogal snel last van koude voeten, wat misschien ook iets met lage bloeddruk te maken heeft? :0
Toch wel veel mensen die dit hebben denk ik.
Ben je erg lang en dun? daar kan het ook mee te maken hebben.
Je doorbloeding is dan niet goed en shizzle.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."