Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsKnock out na wiet roken.

Knock out na wiet roken.

27 antwoorden
13 weergaven
18-5-2026
A
AnnæLid
01-01-2024, 00:00
#1
hmm altijd kut als zoiets gebeurd.
altijd wat te eten/drinken bij je hebben
en wat minder blowen :}
S
SkippyLid
01-01-2024, 00:00
#2
hehehehe heb ik ook vaak gehad ja knock out gaan :P
C
ChronixLid
01-01-2024, 00:00
#3
Een vriend heeft dat een paar weken geleden ook meegemaakt. Hij stond recht uit de zetel en viel op grond. Maar die heeft altijd last van lage bloeddruk misschien was het daarom =)
]
]-[IG]-[Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik heb ook last van lage bloeddruk denk ik. Tenminste ik heb vrij vaak dat als ik opsta het even zwart wordt, en ik mn evenwicht bijna verlies. Ook al ik me uitrek gebeurt dat wel eens. Verder heb ik nogal snel last van koude voeten, wat misschien ook iets met lage bloeddruk te maken heeft? :0

Toch wel veel mensen die dit hebben denk ik.
O
Osi`Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Vrijdag ben ik ook knock out gegaan, op een stoeltje weliswaar. Na het roken van hopeloze joints en ik die nog altijd maar 1 zielig broodje had gegeten op 1 hele dag .. Tja komt ervan.

Echt geen leuke ervaring. Zeker als je niets meer kunt doen. Zelf de fles Oasis op tafel zetten ging nog maar net en mijn kop viel neer op de tafel gevolgd door kotsgeluidjes maar waar geen kots uitkwam. En dat al zwetend op een stoel vanwaar je de grond niet meer eens voelt omdat ge uw eigen benen zelf niet meer eens voelt. Zot worden van al die geluiden die afspelen in de kamer.

Nog liever een LSD trip dan zo'n knock out dinges van wiet. :wave:
W
WelhallodaarLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik heb 3 bad trips gehad met wiet maar ik heb al weer zin in nog een jointje
A
AnnæLid
01-01-2024, 00:00
#7
]-[IG]-[ zei:
Ik heb ook last van lage bloeddruk denk ik. Tenminste ik heb vrij vaak dat als ik opsta het even zwart wordt, en ik mn evenwicht bijna verlies. Ook al ik me uitrek gebeurt dat wel eens. Verder heb ik nogal snel last van koude voeten, wat misschien ook iets met lage bloeddruk te maken heeft? :0

Toch wel veel mensen die dit hebben denk ik.
Klik om te vergroten...

Ben je erg lang en dun? daar kan het ook mee te maken hebben.
Je doorbloeding is dan niet goed en shizzle.
A
AnnæLid
01-01-2024, 00:00
#8
Annæ zei:
]-[IG]-[ zei:
Ik heb ook last van lage bloeddruk denk ik. Tenminste ik heb vrij vaak dat als ik opsta het even zwart wordt, en ik mn evenwicht bijna verlies. Ook al ik me uitrek gebeurt dat wel eens. Verder heb ik nogal snel last van koude voeten, wat misschien ook iets met lage bloeddruk te maken heeft? :0

Toch wel veel mensen die dit hebben denk ik.
Klik om te vergroten...

Ben je erg lang en dun? daar kan het ook mee te maken hebben.
Je doorbloeding is dan niet goed en shizzle.
Klik om te vergroten...



en toen ging ik een paar dagen geleden zelf keihard out, midden in de super de boer ...

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."