Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"waarom wil je meth doen"
"Ik zag dit programma laats op national geografik http://video.google.com/videoplay?docid=4694182483714623833 gaan over de gevaren van meth"
"ja kan tog vast wel een beetje engels"
"ik heb hem laatst op Travian gesproken, en hij zei dat hij het evengoed gedaan had.."
"Oke dit zei thommetje tegen mij : Ik: ben jij thommetje van drugsforum? Hij: nee hoezo drugsforum? Ik: ik dacht dat jij die kerel was die meth wou doen..? Hij: Haha ik ben ook niet helemaal braaf, ik rook ook wel eens een jointje en heel af en toe een lijntje speed haha. Alleen meth??? Wat is meth?:P Ik: geef het nou maar gewoon toe XD meth is Methamphetamine, of ice gemoend Hij: Ja okee ik ben diegene van drugsforum haha alleen toen zat iedereen me af te zeiken over die meth haha:P Wie ben jij dan precies? Ik: haha zie je wel xD maar heb je het nog gedaan? en was het lekker? Hij: Ja ik heb het gedaan, en zoals ik zei ook niet zo veel als normaal, maar het was wel lekker. het is net superspeed waar je terwijl je in de plaats van helder juist een beetje wazig word. Maar het is wel vet en die maat van me die dat vaak doet die had me ook geadviseerd de eerste keer 1/4 te pakken als wat hij deed want dan weet je of je dat kan hebben:P groetekes Thommetjeh Ik: oke, en nu wil je zeker nog een keer ? :P Hij: Nope, er zijn dingen die ik maar een keer doe:P"
"zijn er al beelden beschikbaar??"
"Een lekkere limonade"
"Masters of hardcore was echt super lekker eten, mooi decor, goeie muziek, af en toe een beetje te warm maar het was echt gewldig"
"Ik had op masters voor het eerst xtc gedaan, witte duifjes. Ik ging super hard"
"Mooie site, en goede info"