#1
veel sterkte en blijven vol houden
Deventer88 zei:Hallo allemaal,
Ik loop bij een psycholoog omdat ( ik probeer het kort te houden) mijn hersens niet goed functioneren.
Ik volg nu neurofeedback trainingen waarmee mijn brein getrained word

Melanie1 zei:bij mijn psych staat er ook altijd een groepje te blowen.. volgens mij is het echt klote als je er aan verslaafd bent.
goed dat je probeert te stoppen
zoek iets anders.. probeer goed te blijven eten maar koop een xbox en ga mariokarten
Mariokarten op de xbox?Melanie1 zei:bij mijn psych staat er ook altijd een groepje te blowen.. volgens mij is het echt klote als je er aan verslaafd bent.
goed dat je probeert te stoppen
zoek iets anders.. probeer goed te blijven eten maar koop een xbox en ga mariokarten
vééél gezelliger dan beetje suf staan blowen. Maarja mijn conclusie is iig dat ik van blowen een zombie word. "AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."