#1
hey man gefeliciteerd dat je 'clean' bent ... bij mensen zoals jij past wiet ook niet echt dat merkte ik aan je schrijfstyl... ik ben vorig jaar is een maandje cold turky gegaan ... dit was direct naar een fase waarin ik ziek veel smokte ... 10 jointjes met maten was niets !!!
eigenlijk geen probleem ermee gehad ... ja zin in zo'n lange fakkel in de hand vanwege gewoonte verder niets .... maar na 2 a 3 weken werd ik weer super onrustig in de hoofd ... irriteer ik mensne omdat is zwaar hyper actief ben en vond het neits ... jij hebt idd zwaar sympthonen van add 9 heeft een kennis van me ) of iets wat erop lijkt .. bij mij is het andersom
'
als ik nuchter ben kotm alles anders op me af ik kan me moeilijk concentreren op gespreken en dingen die ik doe etc etc .... maar wanneer ik bloei ervaar ik iets als rust in mijn hooffie ... alles word voor mij in logische volgorde gezet zonder dat ik het zelf moet doen ..
ik voel me eigenlijk 'normaal' daarom ben ik na de maand ( want die wilde ik gewoon afmaken !!) weer gaan smoke wel met beleid ... ik smoke nu een ruim half jaar later zeker minder!!! uitzonderingen daar gelaten
mij bevalt het prima zo ...
wiet is lichamelijk neit verslavend!!!!! maar de gene die beweren dat wiet geestelijk niet verslavend is zijn DOM!!! alles kan geestelijk verslavend zijn tot het zieke toe ( op deuren tikken etc etc )
jouw wens ik nog veel plezier in een wietloos leven !!!! het zal je heel wat centjes besparen MAAR ga nooit met andere dingen experimenteren !!
greetzzz gtje
eigenlijk geen probleem ermee gehad ... ja zin in zo'n lange fakkel in de hand vanwege gewoonte verder niets .... maar na 2 a 3 weken werd ik weer super onrustig in de hoofd ... irriteer ik mensne omdat is zwaar hyper actief ben en vond het neits ... jij hebt idd zwaar sympthonen van add 9 heeft een kennis van me ) of iets wat erop lijkt .. bij mij is het andersom
'
als ik nuchter ben kotm alles anders op me af ik kan me moeilijk concentreren op gespreken en dingen die ik doe etc etc .... maar wanneer ik bloei ervaar ik iets als rust in mijn hooffie ... alles word voor mij in logische volgorde gezet zonder dat ik het zelf moet doen ..
ik voel me eigenlijk 'normaal' daarom ben ik na de maand ( want die wilde ik gewoon afmaken !!) weer gaan smoke wel met beleid ... ik smoke nu een ruim half jaar later zeker minder!!! uitzonderingen daar gelaten
mij bevalt het prima zo ...
wiet is lichamelijk neit verslavend!!!!! maar de gene die beweren dat wiet geestelijk niet verslavend is zijn DOM!!! alles kan geestelijk verslavend zijn tot het zieke toe ( op deuren tikken etc etc )
jouw wens ik nog veel plezier in een wietloos leven !!!! het zal je heel wat centjes besparen MAAR ga nooit met andere dingen experimenteren !!
greetzzz gtje

