Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik word dezelfde avond al depressief, als hij aan het uitwerken is. dan wil ik echt zo snel mogelijk naar huis. de volgende dag voel ik me ook kut net zoals de dagen erna. pas na 3/4 dagen ga ik me weer wat beter voelen. In het begin had ik er nooit last van, voelde me de dag erna heel relax, lekker jointjes roken (wat smaakten die lekker). maar dat is allemaal over. voor mij ook een reden om het niet meer te doen, heb het nu sinds augustus niet meer gedaan maar ga in de kerstvakantie de mdma nog 1 kans geven, in de vorm van pure mdma"
"voor het stappen heel klein beetje pep echt lijntje van niks ---> ======= zo ongeveer en dan lekker de hele nacht zuipen en gek doen, ik word wel super dronken maar word niet moe wat ik normaal altijd wel heb na aantal glazen bier. en als ik dan ga slapen om 4/ 5 u ff 10 minuten tot rust komen en dan heerlijk slapen voor mij is alcohol en pep combi nr 1! (ja drink tussendoor wel water of sinas ofzo)"
"Ik ga over 2 of 3 dagen met wat vrienden voor de eerste keer keta gebruiken. Het is voor ons allemaal de eerste keer dus we beginnen erg voorzichtig. Ik heb me goed ingelezen over de stof maar ik heb toch nog een vraag: Hoe zit het met de mindfuck/geestelijke gesteldheid de dag na keta gebruik? Ik heb een druk leven (werk/sociaal levem) en ik heb geen zin om de dag(en) na het gebruik me kut te voelen of als een zombi rond te lopen. Na xtc voel ik me 2 dagen helemaal vreemd van de wereld (ook depressief) en ik vraag me af hoe dat met keta zit. BvD"
"Readerbot zei: Deventer88 Klik om te vergroten... Hitler is dood. Klik om te vergroten... geboren in 1988 zegt meer over jou dan over mij KUTKNEUS"
"drink 1,5 liter water, dan zijn ze zo weer wit ! wat ben ik blij dat ik al zon 9 maanden niet meer zorgen hoef te maken over rode ogen en shit"
"Hallo allemaal, Ik ben nieuw op dit forum (heb wel vaak zonder account meegelezen). Ik ben 19 jaar oud en ik blow nu 2 jaar. In het begin niet zo vaak maar dat werd steeds meer tot bijna dagelijks. Ik rook ongeveer voor 20 euro wiet per week. Maar nu niet meer! Ik loop bij een psycholoog omdat ( ik probeer het kort te houden) mijn hersens niet goed functioneren. Je hersens hebben trage hersenactiviteit en snelle hersenactiviteit. Als het goed is zijn die 2 in evenwicht. Ik ben getest met een QEEG (dan krijg je elektroden op je hoofd die je hersenactiviteit meten). Bij mij overheerst de trage hersenactiviteit waardoor ik moeite heb met concentreren, vaak een afwezige indruk maak en soms sociaal onhandig ben. Hierdoor zit ik vaak niet lekker in mijn vel. Deze afwijking is echter aangeboren en is niet veroorzaakt door blowen. Ik volg nu neurofeedback trainingen waarmee mijn brein getrained wordt. Deze trainingen zijn heel erg duur, wat voor mijn ouders geen probleem is want ze hebben er alles voor over dat ik gelukkig ben. Sinds ik neurofeedback sessies doe (ik heb er nu 20 achter de rug) voel ik me al een stuk beter. Ik kan me beter concentreren, heb meer rust in me flikker en kan echt weer genieten van dingen. Mijn ouders en ik zijn heel blij dat het nu een stuk beter met me gaat. Maar.....mijn psycholoog heeft me gezegd dat als ik echt wil veranderen en er echt wat aan wil hebben, ik moet stoppen met blowen. Dat heb ik ervoor over, ook wel voor mezelf maar vooral voor mijn ouders. Ze zijn altijd zo intensief met me bezig en ze betalen zoveel geld voor die trainingen. Ik vind gewoon dat ik het niet kan maken tegenover mijn ouders om door te gaan met blowen. Blowen zorgt nl voor vertraging van de hersens waar ik juist niet op zit te wachten. Ik ben nu sinds gister cold turkey gestopt en ik weet van mezelf dat ik niet verslaafd ben aan de wiet, maar gewoon een leefstijl van stoned zijn heb ontwikkeld. Al mijn vrienden blowen en eigenlijk het enige wat ik met ze doe is blowen. Even lekker naar de shop, jointje roken in de auto, lekker buiten chillen als het mooi weer is, je kent het wel. Ik ben niet bang mijn vrienden te verliezen maar ik ben vooral bang voor het veranderen van mijn leefstijl. Ik heb weinig vrienden die niet blowen. Ik ben ook niet bang dat ik er nu niet meer bijhoor bij mijn vrienden. Ik kan het heel moeilijk uitleggen waar ik nu echt bang voor ben, maar het voelt niet fijn... Zijn er mensen die wat herkennen in mijn verhaal of mensen die me wat tips kunnen geven over hoe nu verder dan hoor ik dat graag... Groeten G."
"Ik ben getest door van der zwaag in Assen, de aandoening die ik heb heeft heel erg veel weg van ADD (is wat anders dan adhd). Ik volg mijn neurofeedbacksessies bij http://www.attent-cgn.nl/ BTW Sinds woensdag niet meer gesmoked ! gisteren nog wel met vrienden die allemaal aan het smoken waren gechilld maar ik heb geen moeite gehad om nee te zeggen. Alleen in slaap vallen ging moeilijk maar dat is uiteindelijk ook wel gelukt. Het gaat de goede kant op"
"Zo dat was week 1 ! het valt me nog redelijk mee, het is niet zo dat ik mezelf nu erg verveel. Ik doe nu gewoon wat andere dingen zoals gamen, lezen en dingen voor school (kwam icm blowen niet veel van). Nu drink ik lekker op vrijdag en zaterdag een paar biertjes en als ik dan een zwaar shaggie rookt smaakt dat nog beter als een J In slaap vallen gaat wel moeilijk, maar langer dan een uur lig ik niet wakker. Al met al valt het me harstikke mee en ik ervaar ook veel positieve effecten"
"3 weken"
"en dat is 1 maand bevalt me prima heb nog geen 1 keer echt heel moeilijk gehad tot vandaag met dat lekkere zonnetje...maarja ik hou vol"