#1
Je kan ook gewoon opvullen met vekruimelde datura zaadjes ![:openmouth:]()
pff wel veel werk :P maarkzal es kijkeAngramar Temenos zei:Ik draai m'n joints altijd gewoon met wat tabak (voor het betere branden) en silver haze (Lievelingswietje).
Hoewel, als ik een grote blunt draai (voor een feest) is dit mijn recept:
1) Pak een enorme bluntwrap, smeer hem in met hasjolie
2) Neem wat (ietsjes meer dan 1 gram) fijn verkruimelde wiet (Silver haze of Amnesia)
3) Neem het tipje, en doop het eventjes in cognac. Laat het eventjes drogen.
4) Pak nu een stukje goede hasj (denk ~15/gram), en verkruimel het zo fijn mogelijk. Voeg eventueel een klein beetje hasjolie toe.
5) Neem wat passiebloem, en mix het met je wietje. Voeg eventueel een klein beetje Damiana toe.
6) strooi nu een laagje van je wiet/passiebloem/damianamix. De helft ongeveer. Doe nu je hasj eroverheen (vooral in het midden), en daarna weer je wietmix. Draai de joint dicht met je cognactipje.
7) Pak nu je lekkere blunt, steek hem aan en haal binnen. Goddelijk!![]()
Salviabladeren vergrinden en dan samen een wiet een jointje van bouwen is best lekker hoor. Gaf een lekker rustgevend gevoel naar mijn ideegtje zei:lekker salvia er doorheen doen ...
Ja klopt maar ik wist geen ander woord ervoorAngramar Temenos zei:En hoezo "Versnijden"? Ik bedoel, ik snap wat je bedoelt, maar het is een beetje een rare woordkeuze.. Versnijden betekent over het algemeen de boel belazeren door poeder-drugs te mengen met troep, zodat je meer verdient. Beetje sneu dat mensen dat doen, mja de wereld is niet van slagroom.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."