#1
Als jij iemand te pletter rijdt en er wordt gekeken wie de schuldige is en uit onderzoek blijkt dat jij dope in je system had. Ik hoef niet eens verder te gaan, vul maar in.stevenkeuh zei:Het is een gegeven dat het je reactievermogen aantast, wat mensen er ook van vinden. Het zal best wat relaxt rijden na een jointje of een drankje, maar dat lijkt me schijn. Drugs horen niet in het verkeer, punt. En ik houd van cliché's zoals je ziet, dus; Stel je rijdt iemand dood omdat je niet snel genoeg reageerde.. "Jaaa maar dat gebeurt mij niet" .. Maar is het het waard om dat risico te lopen?
ik wil hier nog even op zeggen dat ik dit zelf niet zal doen , het is idd ook wara dat het reactievermogen verminderd , maar dan stel ik me de vraag is een ùinder reactie vermogen erger dan agressief rijden (wat ook mindere reactie brengt) mmmmm![]()