#1
Ok. You´re an idiot. Vergeet wat ik zei (:Plimu zei:ik vind dat die keuze aan de juiste mensen aan hun is om te maken ja...
okey dan vatte ik het verkeerd op niks aan de hand dus.
het is zeker krom, maar een regel die mij tot het hedan van vandaag goed heeft geholpen met veilig thuis komen, net als wanneer ik stoned ben ik altijd rustiger rij en voorzichtiger.
reactie vermogen gaat denk ik niet eens omlaag, elke keer dat ik snel moet reageren reageer ik sneller (omdat ik me besef stoned te zijn en ik dan beter op let) dan wanneer ik nuchter ben, maar ik denk dat dit persoonsgebonden is.(komt denk ik ook door een hoge tolerantie)
ja u hebt em
maar veel mensen kunnen deze verantwoordelijkheid niet nemen dus is het zeker krom.