#1
Ik heb ze altijd kant en klaar
zit dan 0,5 per joint in. en 1/3 is tabak ongeveer
zit dan 0,5 per joint in. en 1/3 is tabak ongeveer
zit dan 0,5 per joint in. en 1/3 is tabak ongeveerShroomie zei:ik meestal 0.5 tot 1g in een joint, hangt er vanaf
Mr.jiho zei:uit een gram rol ik gemiddeld 2jointen

Lana zei:Ik hou het niet bij hoor. Ik gooi ´m gewoon vol en de rest merk ik vanzelf.
Als ik er thuis teveel in heb gedaan, leg ik ´m wat vaker weg. En als ik op stap ben hijsen we maar door.![]()
Mr.jiho zei:5-8vind ik wel veel, zit dan in mijn ogen te weinig in om in groep op te roken, alleen kan ik het heel mss nog begrijpen

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."