Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHoeveel weed/hasj doe je in je joint?

Hoeveel weed/hasj doe je in je joint?

118 antwoorden
49 weergaven
18-5-2026
q
qinnLid
01-01-2024, 00:00
#1
Osi` zei:
Vraagje, is het volgens jullie mogelijk om 500 gram in 1 joint te steken? Een paar mensen willen me dus niet geloven op een ander forum, maar ik heb dan ook geen foto's, logisch dat het erg ongeloofwaardig klinkt.
Klik om te vergroten...


volgens mij staat her recoor van de grootste joint van de wereld op 1 meter met de inhoud van 1 kilo wiet :P

dus tja, volgens mij kan het dan wel he...
P
Purple hazeLid
01-01-2024, 00:00
#2
LiquidFantasy zei:
ik draai er 3 uit een gram :).

ik ga er nu trouwens een draaien, wie smoked mee? :)
Klik om te vergroten...

Ikkuh, ik ga er nu ook 1 maken :stoned: Voor vanavond :smoke: :hearteyes:

[/edit]

Hij is klaar, met extra veel weed :hearteyes: Zo, vanavond ben ik goed stoned :stoned:
N
NismoLid
01-01-2024, 00:00
#3
kheb juist bluntje gerookt :smoke: kheb er ongeveer 3 ong 2 gram in gedraaid :wave: en kben facking stoned nie normaal was purple haze
maar wel rare haze blijkt me ben echt nog nooit zo stoned geweest pfff :P

normaal doe ik 0.7 a 1 gram in een joint

greetzzz
C
ClownFlashLid
01-01-2024, 00:00
#4
Hehe, veel plezier =)
Ik doe er denk ik het minste in van allemaal als ik het zo lees, ik denk zo rond de 0,12-0,15 gram wietkruimels (dus geen top) per joint.
Koop meestal 1 gram wietkruimels en daar draai ik er 6 a 8 van...

Ik rook nu rond de 7 jaar (ben 27) en ik moet zeggen, echt superstoned hoef ik niet meer te worden. Ik vind het vooral leuk om te roken en een beetje mellow achter de computer gamen of een filmpje kijken tijdens het smoken.

Heb ook 2x paddo's geprobeerd met een vriend/collega maar blijkbaar ben ik immuun voor die troep want het werkte niet echt bij mij? Jup, op een nuchtere maag, thee gezet enzo... maar noppes. 20 euro down the drain.
Ik houd t wel lekker bij een licht jointje^^
J
JUNK!Lid
01-01-2024, 00:00
#5
ik draai 3joints uit een 5je dus uitrekene maar
p
paupieLid
01-01-2024, 00:00
#6
ik draai er 3 uit een gram, maakt niet uit of het sterke/zwakke hasj/wiet is.
B
BewildLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik rook altijd lekker puur :P , maar hoeveel er nu precies ingaat weet ik niet.
Ik haal ongeveer zo'n 12 jointjes uit een 20je.

maar nu even iets anders, kan het zijn dat er iets op je wiet zit ofzo, want ik heb nu wiet en geloof mij, daarvan ga ik echt trippen.

Jullie denken waarschijnlijk allemaal dat ik hier dik aan het zeveren ben, maar echt, van deze word je niet gewoon stoned, maar ik graak daar gewoon van in stownieland :P , zoals op dit moment :P .
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ligt eraan of ik in mijn eentje of met meerdere mensen rook. Met meerdere mensen 3-4 joints uit een 5je, in mijn eentje een stuk of 7.
M
MetaalKonijnLid
01-01-2024, 00:00
#9
4-5 joints per gram. Hele grammen d'r in is ook weer teveel van 't goede. :smoke:
T
TasteLid
01-01-2024, 00:00
#10
MetaalKonijn zei:
4-5 joints per gram. Hele grammen d'r in is ook weer teveel van 't goede. :smoke:
Klik om te vergroten...

zoveel.
Ik doe iets van een 2-3 jointen per gram
L
LijpLid
01-01-2024, 00:00
#11
Als ik geld zat heb toch maar 1 gram per joint, anders draai ik er twee uit een gram.
A
Antwerp's highestLid
01-01-2024, 00:00
#12
2-3 jointen per gram :wink:
F
FlitskikkerLid
01-01-2024, 00:00
#13
Uit een 5je rol ik er meestal 3 goede,
zoiets rond een 0.5 gram / joint.
Als ik blunt rol is het gewoon ineens 5je erin :stoned:
Zoals daarnet :hearteyes:
a
acidboyLid
01-01-2024, 00:00
#14
3-4 jointjes uit een gram. Niet al te sterk dus. Ik heb ook gemerkt dat het allemaal ook een beetje tussen je oren zit, hoeveel je erin gooit.
Vroeger, toen ik echt nog veel blowde gooide ik soms op een avond anderhalve gram in 1 joint, rookte m in mn eentje op. Liep vervolgens naar huis en dacht, hmm. was dat het nou?
Avondje later gewoon rustig, half grammetje erin. En ik merkte eigenlijk nagenoeg hetzelfde...
Volgens mij is het zo: hoe meer je blowt, hoe minder nut het heeft om dat ding helemaal vol te proppen. Omdat je lichaam toch gewend is aan het 'stoned zijn'
Zo werkt het bij mij in ieder geval vaak, dus lekker weinig, merk er toch wat van en het is niet te duur :)
M
MetaalKonijnLid
01-01-2024, 00:00
#15
Je hoeft maar een paar dampen van een beetje wiet te nemen, om stoned te worden. Dikke ladingen d'r ingooien is alleen lekkah voor de smaak.
a
acidboyLid
01-01-2024, 00:00
#16
tsjah, dat is natuurlijk ook zo: hoe meer wiet je hebt, hoe meer je in die joints pleurt... je hebt immers toch genoeg :)
C
ChrizonezLid
01-01-2024, 00:00
#17
meestal uit een 5je 2 en uit een tientje 3/4 ligt er ook maar net aan hoeveel wiet ik heb.
als ik voor 30 euro heb dan zijn de jointjes meestal met 1 gram gevuld :sunglasses:
a
acidboyLid
01-01-2024, 00:00
#18
Nogal ja! maarja, dan denk ik elke keer weer: geld gaat toch wel op, als ik wat minder blow, ga ik weer wat meer roken. En anders ga ik wel weer wat meer snacken, of snoep kopen of dvd's of wat dan ook...
dus ja, dan haal je maar weer een 10tje wiet
M
MetaalKonijnLid
01-01-2024, 00:00
#19
Hahaha, zeer herkenbaar. :mrgreen:

.. zodra die op is, denk je, hmm ik had misschien beter die dvd kunnen kopen.

Je blijft bezig. :smoke:
T
The-Ultimate-DjeLid
01-01-2024, 00:00
#20
hmm van een grammetje meestal 2
10tje - 4
en die vette 25 euri zak zou ut nie wete maar dan ga je sowiezo dikke roke

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123456
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."