Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHoeveel weed/hasj doe je in je joint?

Hoeveel weed/hasj doe je in je joint?

118 antwoorden
46 weergaven
18-5-2026
a
acidboyLid
01-01-2024, 00:00
#1
3-4 jointjes uit een gram. Niet al te sterk dus. Ik heb ook gemerkt dat het allemaal ook een beetje tussen je oren zit, hoeveel je erin gooit.
Vroeger, toen ik echt nog veel blowde gooide ik soms op een avond anderhalve gram in 1 joint, rookte m in mn eentje op. Liep vervolgens naar huis en dacht, hmm. was dat het nou?
Avondje later gewoon rustig, half grammetje erin. En ik merkte eigenlijk nagenoeg hetzelfde...
Volgens mij is het zo: hoe meer je blowt, hoe minder nut het heeft om dat ding helemaal vol te proppen. Omdat je lichaam toch gewend is aan het 'stoned zijn'
Zo werkt het bij mij in ieder geval vaak, dus lekker weinig, merk er toch wat van en het is niet te duur :)
M
MetaalKonijnLid
01-01-2024, 00:00
#2
Je hoeft maar een paar dampen van een beetje wiet te nemen, om stoned te worden. Dikke ladingen d'r ingooien is alleen lekkah voor de smaak.
a
acidboyLid
01-01-2024, 00:00
#3
tsjah, dat is natuurlijk ook zo: hoe meer wiet je hebt, hoe meer je in die joints pleurt... je hebt immers toch genoeg :)
C
ChrizonezLid
01-01-2024, 00:00
#4
meestal uit een 5je 2 en uit een tientje 3/4 ligt er ook maar net aan hoeveel wiet ik heb.
als ik voor 30 euro heb dan zijn de jointjes meestal met 1 gram gevuld :sunglasses:
a
acidboyLid
01-01-2024, 00:00
#5
Nogal ja! maarja, dan denk ik elke keer weer: geld gaat toch wel op, als ik wat minder blow, ga ik weer wat meer roken. En anders ga ik wel weer wat meer snacken, of snoep kopen of dvd's of wat dan ook...
dus ja, dan haal je maar weer een 10tje wiet
l
lurchLid
01-01-2024, 00:00
#6
ligt eraan maar haal meestal uit 5 euro 1,5 joint en uit 10 euro 3/4 joints
en meestal gooi ik er zo min mogelijk tabak in
r
rockaLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik heb ze altijd kant en klaar :wave: zit dan 0,5 per joint in. en 1/3 is tabak ongeveer
0
023UserLid
01-01-2024, 00:00
#8
Genoeg om stoned te worden..

Varierend van 0.3 - 0.5 gram.
P
Purple hazeLid
01-01-2024, 00:00
#9
Hee, ik maak nog niet zo lang zelf jointjes maar ik vraag me af, hoeveel hasj/weed doe je in je joint??
s
shivaLid
01-01-2024, 00:00
#10
nie te veel jong zie daj te stoned word, of dat je stash te vlug op is

ja man de een al meer dan de anderen é
S
ShroomieLid
01-01-2024, 00:00
#11
ik meestal 0.5 tot 1g in een joint, hangt er vanaf
G
GewoonVOLLid
01-01-2024, 00:00
#12
Shroomie zei:
ik meestal 0.5 tot 1g in een joint, hangt er vanaf
Klik om te vergroten...
F
FreezingLid
01-01-2024, 00:00
#13
meestal 1/3 van de joint is tabak -als ik overvloed aan wiet heb is t gwn puur - 2/3 is dan wiet / hasj
M
Mr.jihoLid
01-01-2024, 00:00
#14
uit een gram rol ik gemiddeld 2jointen
M
Mindless1985Lid
01-01-2024, 00:00
#15
Mr.jiho zei:
uit een gram rol ik gemiddeld 2jointen
Klik om te vergroten...
M
Mulholland DriveLid
01-01-2024, 00:00
#16
0,5 tot 1 gram.

Een hele peuk, en het liefst 50% weed.
L
LanaLid
01-01-2024, 00:00
#17
Ik hou het niet bij hoor. Ik gooi ´m gewoon vol en de rest merk ik vanzelf.
Als ik er thuis teveel in heb gedaan, leg ik ´m wat vaker weg. En als ik op stap ben hijsen we maar door. :smoke:
M
Mulholland DriveLid
01-01-2024, 00:00
#18
Lana zei:
Ik hou het niet bij hoor. Ik gooi ´m gewoon vol en de rest merk ik vanzelf.
Als ik er thuis teveel in heb gedaan, leg ik ´m wat vaker weg. En als ik op stap ben hijsen we maar door. :smoke:
Klik om te vergroten...

:mrgreen:

dus elke keer is de verhouding wiet/hasj en tabak anders? Kom nou... :P
L
LanaLid
01-01-2024, 00:00
#19
Mulholland Drive zei:
Lana zei:
Ik hou het niet bij hoor. Ik gooi ´m gewoon vol en de rest merk ik vanzelf.
Als ik er thuis teveel in heb gedaan, leg ik ´m wat vaker weg. En als ik op stap ben hijsen we maar door. :smoke:
Klik om te vergroten...

:mrgreen:

dus elke keer is de verhouding wiet/hasj en tabak anders? Kom nou... :P
Klik om te vergroten...

Ja ik blow iedere dag, maar ik weet echt niet wat de verhouding is van hoeveel shag en hoeveel weed hoor. Ik doe gewoon een dotje, naar t zicht. :)
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#20
Ja, maar je doet wel altijd ongeveer evenveel lijkt me toch?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123456
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."