#1
3-4 jointjes uit een gram. Niet al te sterk dus. Ik heb ook gemerkt dat het allemaal ook een beetje tussen je oren zit, hoeveel je erin gooit.
Vroeger, toen ik echt nog veel blowde gooide ik soms op een avond anderhalve gram in 1 joint, rookte m in mn eentje op. Liep vervolgens naar huis en dacht, hmm. was dat het nou?
Avondje later gewoon rustig, half grammetje erin. En ik merkte eigenlijk nagenoeg hetzelfde...
Volgens mij is het zo: hoe meer je blowt, hoe minder nut het heeft om dat ding helemaal vol te proppen. Omdat je lichaam toch gewend is aan het 'stoned zijn'
Zo werkt het bij mij in ieder geval vaak, dus lekker weinig, merk er toch wat van en het is niet te duur![:)]()
Vroeger, toen ik echt nog veel blowde gooide ik soms op een avond anderhalve gram in 1 joint, rookte m in mn eentje op. Liep vervolgens naar huis en dacht, hmm. was dat het nou?
Avondje later gewoon rustig, half grammetje erin. En ik merkte eigenlijk nagenoeg hetzelfde...
Volgens mij is het zo: hoe meer je blowt, hoe minder nut het heeft om dat ding helemaal vol te proppen. Omdat je lichaam toch gewend is aan het 'stoned zijn'
Zo werkt het bij mij in ieder geval vaak, dus lekker weinig, merk er toch wat van en het is niet te duur
zit dan 0,5 per joint in. en 1/3 is tabak ongeveer