#1
niets ![:tearsofjoy:]()
Escoban zei:Pitloze witte druiven
Kinder chocolade (gekoeld uit de koelkast)
Kebab & shoarma
Dropfruit duos


Mayan zei:Moet je eens brood frituren .... verrassend lekker
Heb dat eens met een maat gedaan, nachtje blowen en gamen, vreetkast was leeg.
Nog juist een zak brood, maar brood alleen smaakt niet...
Hebben we het maar ff in de frietpot gegooid. Was lekker met wat mayo of ketsjup.
ahahaha memories![]()


Mayan zei:Moet je eens brood frituren .... verrassend lekker
Heb dat eens met een maat gedaan, nachtje blowen en gamen, vreetkast was leeg.
Nog juist een zak brood, maar brood alleen smaakt niet...
Hebben we het maar ff in de frietpot gegooid. Was lekker met wat mayo of ketsjup.
ahahaha memories![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."