Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ben ook een dagelijkse blower en wil ook stoppen maar ik vind het wel onzin 100% stoppen je kan wel 1x in de maand een half jointje roken daar word je toch al knetter stoned van en slecht is het niet."
"Re: welke benaming geven jullie aan een joint ???(bv stickie) Zwain spaff patser"
"Ik wist niet dat je pure coke kon snuiven, Ik dacht alleen basen gecleande coke = 100% = crack??? volgendsmij haal je je hele neus naar de klote die versnijdingsmiddelen zijn er speciaal in gedaan om het te kunnen snuiven anders is het veel te sterk. CORRECT ME IF IM WRONG"
"Oh oke, Ik dacht dat zuivere cocaine (100%) crack was maar dat is dus niet zo."
"Dan moet er wel heel veel caffeine in die coke hebbe gezeten want ik kan gerust slapen na een blikje red bull"
"Ik gebruik het met mate, Het is dus een lust bij mij, waar ik wel last van heb is de volgende dag ( heel veel nadenken over rare dingen )"
"Hallo ik snuif af en toe ( 1x per 2 maanden ofzo cocaine ) maar soms ben ik beetje nerveus en als ik de lijn dan neem krijg ik soms ineens hevige hartkloppingen ( snelle hartkloppingen ) word soms een beetje bang om een hardaanval ofzo te krijgen of is dit normaal?"
"Misschien licht het eraan dat ik beetje stress heb als ik het doe dat er iemand bovenkomt? Want we doen het bij zon jonge boven maar zijn vader is meestal thuis dus ik ben dan beetje bang om gepakt te worden kan het hier aan liggen? Want ben voor dat ik het doe ook beetje zenuwachtig omdat ik het maar paar keer gedaan heb"
"Maar als ik het bij minder dan 0.5 gram hou kan het tog nooit mis gaan en ik snuif ook niet snel achter elkaar gewoon 8 lijntjes ofzo van die 0.5 gram maken over 3 uur opsnuiven dan slapen."
"Het maakt me wel een beetje lang maar ik gebruik mnaar 1x in de 2 maanden ofzo en dan echt 0.3 of 0.4 gram ofzo af en toe jointje ertussen roken kan toch niks mis gaan dan?"