Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsstoner voedsel!

stoner voedsel!

39 antwoorden
8 weergaven
18-5-2026
A
AdrieLid
01-01-2024, 00:00
#1
Stroopwafels zeker, met noodelsoep en frietjes op het station in Leiden, samen met een macflurry , hemels lekker, verder chips, koekjes, maar genoeg drinken erbij voor de droge mond.


Ik heb nu echt zin om er een aan te steken , en mezelf vol te vreten :grin:
A
AdrieLid
01-01-2024, 00:00
#2
Haha die biggetjes herriner ik nog van mijn excursie naar amsterdam :grin:
s
smoker41Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Mayan zei:
Moet je eens brood frituren .... verrassend lekker
Heb dat eens met een maat gedaan, nachtje blowen en gamen, vreetkast was leeg.
Nog juist een zak brood, maar brood alleen smaakt niet...
Hebben we het maar ff in de frietpot gegooid. Was lekker met wat mayo of ketsjup.
ahahaha memories :)
Klik om te vergroten...

haha :grin: heb ik net ook gedaan en had dit nog net niet gelezen
was wel lekker maar heb er wel zooitje van gemaakt :sunglasses:


hoe zou dat nu komen :stoned: :stoned: :rockband: :xtc:
a
acidboyLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik vind alles wel lekker... heb ook vaak zat voor de tv plaats genomen met 2 bananen, een appel en 10 mandarijntjes.

Maar een zak snoep kan ook binnen 5 minuten naar binnen geschoven worden..

:) :stoned:
s
smokeboyLid
01-01-2024, 00:00
#5
Mayan zei:
Moet je eens brood frituren .... verrassend lekker
Heb dat eens met een maat gedaan, nachtje blowen en gamen, vreetkast was leeg.
Nog juist een zak brood, maar brood alleen smaakt niet...
Hebben we het maar ff in de frietpot gegooid. Was lekker met wat mayo of ketsjup.
ahahaha memories :)
Klik om te vergroten...

wtf??:P ik zal het is een keer proberen!:P niet geschoten is altijd mis:grin: hahahaha
s
smokeboyLid
01-01-2024, 00:00
#6
ik eet vrijwel alles als ik stoned ben. maar me niks uit.
voorkeuren zijn:
melkchocola met noten
keelsnoepjes
cola smaakt ineens ook veel lekkerder
drop
bapau broodjes
frietje speciaal
broodje frikadel met mayo

maar de topper blijft natuurlijk chocola!melk dan he:P
s
stevenkeuhLid
01-01-2024, 00:00
#7
stoned vind ik OREO'S fascinerend! als ik nuchter ben vind ik ze dan ook helemaal niet ZOOOO geweldig :tongueout: dus echt stoners voedsel
P
PaRa[NL]Lid
01-01-2024, 00:00
#8
chocolade, chips, snoep, tostis, pizzas, shoarma, Pisctachenootjes :grin:
Als ik stoned ben en ik begin eenmaal met eten dan hou ik nooit weer op :wave:
T
TrippyShitLid
01-01-2024, 00:00
#9
:hearteyes: It's Pure Holiness :hearteyes:

u
underworldLid
01-01-2024, 00:00
#10
Melanie1 zei:
supercook.com!

daar kan je allerlei ingredienten in gaan vullen en zoeken zij een recept voor je uit. Geweldig idee :grin:
Klik om te vergroten...

die site is geniaal! ga ik zeker keer receptje van jatten :hearteyes:
F
FlaffieLid
01-01-2024, 00:00
#11
als ik eet gaat mijn stonedheid over :(
b
buzzriderLid
01-01-2024, 00:00
#12
TrippyShit zei:
:hearteyes: It's Pure Holiness :hearteyes:

Klik om te vergroten...
:hearteyes: :hearteyes: :hearteyes:
s
stevenkeuhLid
01-01-2024, 00:00
#13
Flaffie zei:
als ik eet gaat mijn stonedheid over :(
Klik om te vergroten...

is normaal :) , glucose breek de thc als het ware af en aangezien er in elk voedsel wel glucose (kleinste vorm van suiker) zit word je idd minder stoned .
maar ey ... nog een blowen dan :tongueout:
T
TrippyShitLid
01-01-2024, 00:00
#14
Van die gekruide, knapperige spicey mais? :openmouth: Die hadden ze hier altijd voor 15cent per zakje en dan kocht ik echt veel 10euro van die dingen :P Kon mezelf er dood aan eten.
L
Lid 6909Lid
01-01-2024, 00:00
#15
nou ik wil gewoon stoned blijven!
zowiezo gaat mijn stonedheid over als ik ook maar iets doe, als ik ga msn'en na een dikke J gaat het ook weg..
E
ExtisiLid
01-01-2024, 00:00
#16
Ik blijf echt bij lasagne :)
T
TrippyShitLid
01-01-2024, 00:00
#17
buzzrider zei:
TrippyShit zei:
:hearteyes: It's Pure Holiness :hearteyes:

Klik om te vergroten...
:hearteyes: :hearteyes: :hearteyes:
Klik om te vergroten...

Duidelijk verstand van zaken :beer:
g
gekkehenkieLid
01-01-2024, 00:00
#18

Frikandelbroodje

Broodje gezond

Energy :hearteyes:

Spaghetti met parmezaanse kaas, geen saus erover zodat je er lekker veel van kunt eten :hearteyes:
N
NapsterLid
01-01-2024, 00:00
#19


Hmm maarjah de Zinger Burger van de KFC is gewoon het beste...
De hete kip met een koud sausje :hearteyes: :hearteyes:
u
underworldLid
01-01-2024, 00:00
#20
*kwijl* naar die grote hamburger aan het kijken

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."