Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsstoner voedsel!

stoner voedsel!

39 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
f
fs180Lid
01-01-2024, 00:00
#1
niets :tearsofjoy:
M
MayanLid
01-01-2024, 00:00
#2
Moet je eens brood frituren .... verrassend lekker
Heb dat eens met een maat gedaan, nachtje blowen en gamen, vreetkast was leeg.
Nog juist een zak brood, maar brood alleen smaakt niet...
Hebben we het maar ff in de frietpot gegooid. Was lekker met wat mayo of ketsjup.
ahahaha memories :)
M
Melanie1Lid
01-01-2024, 00:00
#3
van die japanse crackers..
Sojakoekjes ofzo

Leuke herrineringen :grin:
K
KighLid
01-01-2024, 00:00
#4
Appels, mandarijnen, sinasappels, allemaal van die gezonde shit is echt superlekker.
Ook water is lekker, omdat het erg zuiver smaakt.

Aan de andere kant, frieten, apekoppen, winegums, cola light, cassis, frikandellen, enzovoorts.
t
tom-knaapjeLid
01-01-2024, 00:00
#5
Escoban zei:
Pitloze witte druiven
Kinder chocolade (gekoeld uit de koelkast)
Kebab & shoarma
Dropfruit duos
Klik om te vergroten...

Haha precies het zelfde ik vreet altijd hele trossen weg van pitloze druiven
Kebab haal ik ook meestal ( is maar 1,50 hier )
G
GeminiLid
01-01-2024, 00:00
#6
Anders doen jullie er even geen plaatjes bij, ik krijg honger.
E
ExtisiLid
01-01-2024, 00:00
#7
Lasagne.
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#8
wokkels (paprika)
bier(halve liter)
energy-drink(de goedkope)
kaneelstokjes( toppertje)
dropfeters(niet te veel)
ACE drink(lekker cheap)
g
greenpowerLid
01-01-2024, 00:00
#9
Frikandelbroodje FTW!


:stoned:



:wave:
S
SmapsLid
01-01-2024, 00:00
#10
Dat moet toch wel zijn
-Volle Chocolade Melk (van dat goede merk)
-Ontbijtkoek
-Crackers (voelt super vreemd als je het eet, wel wegspoelen anders krijg je erg droge smoel)
-Water
-Kebab en Frituur (spreekt voor zich)
Aaah, ik krijg nu al zin om in de kerstvakantie echt totaal skaf te zijn.
Z
Zazuu.Lid
01-01-2024, 00:00
#11
chips, chocolade, al het snoep, ijsjes, pizza, shoarma, doner, kebab, alles uit de frietpan, rode bieten met stoofvlees/hashee, ja jonge je weet zelf toch ook wel wat je lekker vindt, er is teveel om op te noemen,

Wat WEL leuk is om te doen; iedereen wat eten mee laten nemen en dan kijken wat je er met ze alle van kan maken. :P
u
underworldLid
01-01-2024, 00:00
#12





beginnen we al honger te krijgen? :mrgreen:
M
Melanie1Lid
01-01-2024, 00:00
#13
supercook.com!

daar kan je allerlei ingredienten in gaan vullen en zoeken zij een recept voor je uit. Geweldig idee :grin:
T
The tRipperLid
01-01-2024, 00:00
#14
whahah stoner voedsel:P

Nou.. Stroopwafels zijn ook wel chill:P
Drop en fruit duo's Ftw :grin:

looll:tongueout:
A
AdrieLid
01-01-2024, 00:00
#15
Stroopwafels zeker, met noodelsoep en frietjes op het station in Leiden, samen met een macflurry , hemels lekker, verder chips, koekjes, maar genoeg drinken erbij voor de droge mond.


Ik heb nu echt zin om er een aan te steken , en mezelf vol te vreten :grin:
A
AdrieLid
01-01-2024, 00:00
#16
Haha die biggetjes herriner ik nog van mijn excursie naar amsterdam :grin:
s
smoker41Lid
01-01-2024, 00:00
#17
Mayan zei:
Moet je eens brood frituren .... verrassend lekker
Heb dat eens met een maat gedaan, nachtje blowen en gamen, vreetkast was leeg.
Nog juist een zak brood, maar brood alleen smaakt niet...
Hebben we het maar ff in de frietpot gegooid. Was lekker met wat mayo of ketsjup.
ahahaha memories :)
Klik om te vergroten...

haha :grin: heb ik net ook gedaan en had dit nog net niet gelezen
was wel lekker maar heb er wel zooitje van gemaakt :sunglasses:


hoe zou dat nu komen :stoned: :stoned: :rockband: :xtc:
a
acidboyLid
01-01-2024, 00:00
#18
Ik vind alles wel lekker... heb ook vaak zat voor de tv plaats genomen met 2 bananen, een appel en 10 mandarijntjes.

Maar een zak snoep kan ook binnen 5 minuten naar binnen geschoven worden..

:) :stoned:
s
smokeboyLid
01-01-2024, 00:00
#19
Mayan zei:
Moet je eens brood frituren .... verrassend lekker
Heb dat eens met een maat gedaan, nachtje blowen en gamen, vreetkast was leeg.
Nog juist een zak brood, maar brood alleen smaakt niet...
Hebben we het maar ff in de frietpot gegooid. Was lekker met wat mayo of ketsjup.
ahahaha memories :)
Klik om te vergroten...

wtf??:P ik zal het is een keer proberen!:P niet geschoten is altijd mis:grin: hahahaha
s
smokeboyLid
01-01-2024, 00:00
#20
ik eet vrijwel alles als ik stoned ben. maar me niks uit.
voorkeuren zijn:
melkchocola met noten
keelsnoepjes
cola smaakt ineens ook veel lekkerder
drop
bapau broodjes
frietje speciaal
broodje frikadel met mayo

maar de topper blijft natuurlijk chocola!melk dan he:P

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."