Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHasjiesj kwaliteit?

Hasjiesj kwaliteit?

26 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
h
hashLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik heb net voor een tientje 7 gram hasj gekocht maar eigenlijk vertrouw ik dit niet helemaal omdat het gewoon te goedkoop is naar mijn idee. Ik heb het gewogen en ik heb er 1 stickie van gedraaid en ik was toch wel high, waarschijnlijk omdat ik al meer dan 4 maanden niet gerookt heb maar ik geloof niet dat het verschil zoo groot is. Mijn vraag is nu dus, kan hasj verdund worden met iets? Dat niet zichtbaar is? En hoeveel verschil zit er in kwaliteiten? Nog 1 vraag, is het verschil groot met een dagelijkse blower en een maandelijkse blower(qua stonedheid). Eigenlijk vragen.
b
buzzriderLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik heb nog nooit zo goedkope hasj gezien :confused: Dus over de kwaliteit kan ik niet veel zeggen, al vind ik het wel vrij onmogelijk dat het dan deftige shit kan zijn. Maar als jij er stoned van bent is het toch goed ?
Er is wel degelijk verschil tussen dagelijks en maandelijks. De maandelijkse blower zal stoneder worden omdat diens tolerantie een stuk lager ligt. De dagelijkse blower zal meer nodig hebben om hetzelfde effect te bereiken.
E
ExtisiLid
01-01-2024, 00:00
#3
Try till you die.
h
hashLid
01-01-2024, 00:00
#4
maar kan het dat deze shit echt slechte kwaliteit is? want ik smook meestal niet in me eentje alleen dat testertje even.
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#5
Er bestaat wel echt hele smerige hasj die voor zo'n 10% uit hasj bestaat, en voor de rest uit vermalen wietbladeren poeder met bindmiddel en dingen op het op smaak, kleur of effect te brengen wat kan varrieren van schoensmeer, henna, koffie, lijm, geitenpoep, oplosmiddelen en meer nare dingen die je liever niet rookt. Dit is een beetje te herkennen aan dat je er stukjes plastic in vind, de hasj wordt namelijk als prima hasj vaak geimporteerd uit het land waar het gemaakt is, komt dan meestal in spanje gerecht waar het in een grote maal pan gegooid wordt met het plastic er nog om heen en al die troep erbij. Dat wordt in enorme dikke balken geperst die zo hard zijn als steen als je het niet smelt met een aansteker, het komt vooral in spanje en engeland voor en het is erg smerig, dus ik hoop voor je dat je dat niet hebt :)
s
stevenkeuhLid
01-01-2024, 00:00
#6
zou het geen 0.7 gr zijn ? :wink:
u
underworldLid
01-01-2024, 00:00
#7
azgaza zei:
Er bestaat wel echt hele smerige hasj die voor zo'n 10% uit hasj bestaat, en voor de rest uit vermalen wietbladeren poeder met bindmiddel en dingen op het op smaak, kleur of effect te brengen wat kan varrieren van schoensmeer, henna, koffie, lijm, geitenpoep, oplosmiddelen en meer nare dingen die je liever niet rookt. Dit is een beetje te herkennen aan dat je er stukjes plastic in vind, de hasj wordt namelijk als prima hasj vaak geimporteerd uit het land waar het gemaakt is, komt dan meestal in spanje gerecht waar het in een grote maal pan gegooid wordt met het plastic er nog om heen en al die troep erbij. Dat wordt in enorme dikke balken geperst die zo hard zijn als steen als je het niet smelt met een aansteker, het komt vooral in spanje en engeland voor en het is erg smerig, dus ik hoop voor je dat je dat niet hebt :)
Klik om te vergroten...

klopt, heb dit spul al een keertje gerookt op vakantie, gruwelijk smerig.. smaakt naar petroleum
b
buzzriderLid
01-01-2024, 00:00
#8
Doen ze er dan echt plastic in ? :confused:
Dat is toch goed om je luchtwegen naar de kloten te helpen ofzo..
i
ilyasLid
01-01-2024, 00:00
#9
een vriend van me vond het juist fantastisch in spanje, hij was in barcelona om te skaten en de dealers kwamen gewoon naar hem. de wiet trok op niets maar de hasj was altijd van goede kwaliteit en belachelijk goedkoop.

maar 10 euro voor 7 gram zou ik ook niet vertrouwen, maar ik vertrouw bijna niets :(
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#10
buzzrider zei:
Doen ze er dan echt plastic in ? :confused:
Dat is toch goed om je luchtwegen naar de kloten te helpen ofzo..
Klik om te vergroten...

kan nog erger, in duitsland hebben ze deze zomer wiet gevonden die vervuild was met lood
M
MilosLid
01-01-2024, 00:00
#11
jank niet,, zet gewoon je eigen plantje zoals ik, dat kan je teminste vertrouwen..
ik heb is wiet gekocht in een shop dat verzwaard was met een bruin achtig poeder.. :kots:

Milos
L
Lid 6909Lid
01-01-2024, 00:00
#12
zet je eigen plantje zoals ik, moet je hem horen, wat een retard :grin:
M
MilosLid
01-01-2024, 00:00
#13
kerel, zever is ni, gij kunt waarschijnlijk niet eens een plantje grootbrenge,
er zijn 2 soorten mensen, mensen die kweken en domme naïvelingen zoals jij die alleen maar in shops kopen, mongooltje <3..
a
acidboyLid
01-01-2024, 00:00
#14
Milos zei:
kerel, zever is ni, gij kunt waarschijnlijk niet eens een plantje grootbrenge,
er zijn 2 soorten mensen, mensen die kweken en domme naïvelingen zoals jij die alleen maar in shops kopen, mongooltje <3..
Klik om te vergroten...

Dit is de minst intellectuele opmerking die ik vandaag gelezen heb (ok, ik heb nog niet veel gelezen, but still)
K
KighLid
01-01-2024, 00:00
#15
Milos zei:
kerel, zever is ni, gij kunt waarschijnlijk niet eens een plantje grootbrenge,
er zijn 2 soorten mensen, mensen die kweken en domme naïvelingen zoals jij die alleen maar in shops kopen, mongooltje <3..
Klik om te vergroten...
Zijn nog wel meer soorten mensen :wink:. Maar uiteindelijk, zijn we niet allemaal gelijk? :hearteyes: :mrgreen:
Z
Zazuu.Lid
01-01-2024, 00:00
#16
khad een keer Afghaan gehaald bij de purple in Breda,

die was RANZIG! inderdaad stukjes plastic gevonden, na die er beetje bij beetje uitgehaald te hebben was het nog steeds niet te doen, gadverdamme!

Was gewoon niet leuk om er veel in te doen, kk troep. Ik weet dat het slecht is voor me longen maar zo gaat het wel erg hard he.
W
Wile-E-PeyoteLid
01-01-2024, 00:00
#17
azgaza zei:
Er bestaat wel echt hele smerige hasj die voor zo'n 10% uit hasj bestaat, en voor de rest uit vermalen wietbladeren poeder met bindmiddel en dingen op het op smaak, kleur of effect te brengen wat kan varrieren van schoensmeer, henna, koffie, lijm, geitenpoep, oplosmiddelen en meer nare dingen die je liever niet rookt. Dit is een beetje te herkennen aan dat je er stukjes plastic in vind, de hasj wordt namelijk als prima hasj vaak geimporteerd uit het land waar het gemaakt is, komt dan meestal in spanje gerecht waar het in een grote maal pan gegooid wordt met het plastic er nog om heen en al die troep erbij. Dat wordt in enorme dikke balken geperst die zo hard zijn als steen als je het niet smelt met een aansteker, het komt vooral in spanje en engeland voor en het is erg smerig, dus ik hoop voor je dat je dat niet hebt :)
Klik om te vergroten...


genaamd : Soapbar
M
MayanLid
01-01-2024, 00:00
#18
Past op, ge kunt op goeie kwaliteit hasj nog een laagje wax vinden hoor.
Man dompelt elke IMPORT blok hasj van een kg in hete wax om het geurvrij te maken. En dan gaan ze er nog eens 100x rond met cellofaan

In Marokko hebben ze kaas gegeten van hasj
b
buzzriderLid
01-01-2024, 00:00
#19
Milos zei:
kerel, zever is ni, gij kunt waarschijnlijk niet eens een plantje grootbrenge,
er zijn 2 soorten mensen, mensen die kweken en domme naïvelingen zoals jij die alleen maar in shops kopen, mongooltje <3..
Klik om te vergroten...
Ik word niet snel geïrriteerd maar wel van pubers die hun slechte jeugd op iemand anders uitwerken.
Slechts 1 raad: word volwassen. Zeg nu wat je wil, ik reageer er toch niet op.
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#20
azgaza zei:
Er bestaat wel echt hele smerige hasj die voor zo'n 10% uit hasj bestaat, en voor de rest uit vermalen wietbladeren poeder met bindmiddel en dingen op het op smaak, kleur of effect te brengen wat kan varrieren van schoensmeer, henna, koffie, lijm, geitenpoep, oplosmiddelen en meer nare dingen die je liever niet rookt. Dit is een beetje te herkennen aan dat je er stukjes plastic in vind, de hasj wordt namelijk als prima hasj vaak geimporteerd uit het land waar het gemaakt is, komt dan meestal in spanje gerecht waar het in een grote maal pan gegooid wordt met het plastic er nog om heen en al die troep erbij. Dat wordt in enorme dikke balken geperst die zo hard zijn als steen als je het niet smelt met een aansteker, het komt vooral in spanje en engeland voor en het is erg smerig, dus ik hoop voor je dat je dat niet hebt :)
Klik om te vergroten...

:tearsofjoy: :tearsofjoy: :tearsofjoy:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."