Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHasjiesj kwaliteit?

Hasjiesj kwaliteit?

26 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
n
nicolaiLid
01-01-2024, 00:00
#1
:grin: .dat is helemaal niet grappig jongeeeeehhh :grin:
g
geekosLid
01-01-2024, 00:00
#2
buzzrider zei:
Milos zei:
kerel, zever is ni, gij kunt waarschijnlijk niet eens een plantje grootbrenge,
er zijn 2 soorten mensen, mensen die kweken en domme naïvelingen zoals jij die alleen maar in shops kopen, mongooltje <3..
Klik om te vergroten...
Ik word niet snel geïrriteerd maar wel van pubers die hun slechte jeugd op iemand anders uitwerken.
Slechts 1 raad: word volwassen. Zeg nu wat je wil, ik reageer er toch niet op.
Klik om te vergroten...
Denk niet dat hij dat op jou had, zou toch nooit zeggen dat er ook maar 1 shop is die durft 10gr hasj te verkopen voor 7 euro
maar had je hiervoor al hasj gerookt en smaakt die die je nu hebt gelijkaardig/beter/slechter? en heb je effectief afgewogen 10gr of zei ie dat et 10gr was?

Ben al blij als hasj goed smaakt, scheef raak ik er meestal toch niet van tenzij sommige nederlandse hasj van shop maar voor die kwaliteit betaal ik hier stukken van mensen
M
MilosLid
01-01-2024, 00:00
#3
buzzrider zei:
Milos zei:
kerel, zever is ni, gij kunt waarschijnlijk niet eens een plantje grootbrenge,
er zijn 2 soorten mensen, mensen die kweken en domme naïvelingen zoals jij die alleen maar in shops kopen, mongooltje <3..
Klik om te vergroten...
Ik word niet snel geïrriteerd maar wel van pubers die hun slechte jeugd op iemand anders uitwerken.
Slechts 1 raad: word volwassen. Zeg nu wat je wil, ik reageer er toch niet op.
Klik om te vergroten...

1 ik ben geen puber
2 slechte jeugd? das wat jij er weer van maakt, wa ga je nog verzinne immoreel aapje?
3 hou je bek en denk na voordat je iemand retard noemt,
4 en een raad voor jou: zoek een leven mannetje :)

peace, Milos
b
buzzriderLid
01-01-2024, 00:00
#4
Haha, wat jij wil :P :wink:
(dat van immoreel aapje vond ik wel grappig)
h
hannusLid
01-01-2024, 00:00
#5
rook er gewoon een joint van is het niet te pruime flikker je het weg en koop je het bij een koffiesjop :stoned:
F
FlaffieLid
01-01-2024, 00:00
#6
ook al is het slechte kwaliteit, dan nog is het ubergoedkoop.
Je kan het altijd nog verkopen voor meer geld.
A
AapLid
01-01-2024, 00:00
#7
Dat is wel erg goedkoop ja. Maar vaak genoeg is er prima hash te krijgen voor 3-6 euro per gram.
h
hashLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ik heb net voor een tientje 7 gram hasj gekocht maar eigenlijk vertrouw ik dit niet helemaal omdat het gewoon te goedkoop is naar mijn idee. Ik heb het gewogen en ik heb er 1 stickie van gedraaid en ik was toch wel high, waarschijnlijk omdat ik al meer dan 4 maanden niet gerookt heb maar ik geloof niet dat het verschil zoo groot is. Mijn vraag is nu dus, kan hasj verdund worden met iets? Dat niet zichtbaar is? En hoeveel verschil zit er in kwaliteiten? Nog 1 vraag, is het verschil groot met een dagelijkse blower en een maandelijkse blower(qua stonedheid). Eigenlijk vragen.
b
buzzriderLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ik heb nog nooit zo goedkope hasj gezien :confused: Dus over de kwaliteit kan ik niet veel zeggen, al vind ik het wel vrij onmogelijk dat het dan deftige shit kan zijn. Maar als jij er stoned van bent is het toch goed ?
Er is wel degelijk verschil tussen dagelijks en maandelijks. De maandelijkse blower zal stoneder worden omdat diens tolerantie een stuk lager ligt. De dagelijkse blower zal meer nodig hebben om hetzelfde effect te bereiken.
E
ExtisiLid
01-01-2024, 00:00
#10
Try till you die.
h
hashLid
01-01-2024, 00:00
#11
maar kan het dat deze shit echt slechte kwaliteit is? want ik smook meestal niet in me eentje alleen dat testertje even.
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#12
Er bestaat wel echt hele smerige hasj die voor zo'n 10% uit hasj bestaat, en voor de rest uit vermalen wietbladeren poeder met bindmiddel en dingen op het op smaak, kleur of effect te brengen wat kan varrieren van schoensmeer, henna, koffie, lijm, geitenpoep, oplosmiddelen en meer nare dingen die je liever niet rookt. Dit is een beetje te herkennen aan dat je er stukjes plastic in vind, de hasj wordt namelijk als prima hasj vaak geimporteerd uit het land waar het gemaakt is, komt dan meestal in spanje gerecht waar het in een grote maal pan gegooid wordt met het plastic er nog om heen en al die troep erbij. Dat wordt in enorme dikke balken geperst die zo hard zijn als steen als je het niet smelt met een aansteker, het komt vooral in spanje en engeland voor en het is erg smerig, dus ik hoop voor je dat je dat niet hebt :)
s
stevenkeuhLid
01-01-2024, 00:00
#13
zou het geen 0.7 gr zijn ? :wink:
u
underworldLid
01-01-2024, 00:00
#14
azgaza zei:
Er bestaat wel echt hele smerige hasj die voor zo'n 10% uit hasj bestaat, en voor de rest uit vermalen wietbladeren poeder met bindmiddel en dingen op het op smaak, kleur of effect te brengen wat kan varrieren van schoensmeer, henna, koffie, lijm, geitenpoep, oplosmiddelen en meer nare dingen die je liever niet rookt. Dit is een beetje te herkennen aan dat je er stukjes plastic in vind, de hasj wordt namelijk als prima hasj vaak geimporteerd uit het land waar het gemaakt is, komt dan meestal in spanje gerecht waar het in een grote maal pan gegooid wordt met het plastic er nog om heen en al die troep erbij. Dat wordt in enorme dikke balken geperst die zo hard zijn als steen als je het niet smelt met een aansteker, het komt vooral in spanje en engeland voor en het is erg smerig, dus ik hoop voor je dat je dat niet hebt :)
Klik om te vergroten...

klopt, heb dit spul al een keertje gerookt op vakantie, gruwelijk smerig.. smaakt naar petroleum
b
buzzriderLid
01-01-2024, 00:00
#15
Doen ze er dan echt plastic in ? :confused:
Dat is toch goed om je luchtwegen naar de kloten te helpen ofzo..
i
ilyasLid
01-01-2024, 00:00
#16
een vriend van me vond het juist fantastisch in spanje, hij was in barcelona om te skaten en de dealers kwamen gewoon naar hem. de wiet trok op niets maar de hasj was altijd van goede kwaliteit en belachelijk goedkoop.

maar 10 euro voor 7 gram zou ik ook niet vertrouwen, maar ik vertrouw bijna niets :(
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#17
buzzrider zei:
Doen ze er dan echt plastic in ? :confused:
Dat is toch goed om je luchtwegen naar de kloten te helpen ofzo..
Klik om te vergroten...

kan nog erger, in duitsland hebben ze deze zomer wiet gevonden die vervuild was met lood
M
MilosLid
01-01-2024, 00:00
#18
jank niet,, zet gewoon je eigen plantje zoals ik, dat kan je teminste vertrouwen..
ik heb is wiet gekocht in een shop dat verzwaard was met een bruin achtig poeder.. :kots:

Milos
L
Lid 6909Lid
01-01-2024, 00:00
#19
zet je eigen plantje zoals ik, moet je hem horen, wat een retard :grin:
M
MilosLid
01-01-2024, 00:00
#20
kerel, zever is ni, gij kunt waarschijnlijk niet eens een plantje grootbrenge,
er zijn 2 soorten mensen, mensen die kweken en domme naïvelingen zoals jij die alleen maar in shops kopen, mongooltje <3..

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."